تعداد بازدید: 6669

توصیه به دیگران 2

شنبه 31 ارديبهشت 1390-13:41

شهردار کلاردشت:20:30 دروغ مي گويد،ما زباله نريختيم

دادويي مقدم-شهردار کلاردشت-گفت:ریختن زباله در جنگل کار شهرداری کلاردشت نیست/تصاوير پخش شده مربوط به قبل از سال 86 بوده است.


به گزارش ارسلان رسولي عمارلويي-خبرنگار ما در کلاردشت-شهردار اين شهر ضمن تکذيب خبر 20:30 گفت:ریختن زباله درجنگل های زیبای جاده کلاردشت به عباس آباد کار شهرداری کلاردشت نیست.

علیرضا دادویی مقدم افزود: پنج شنبه شب گذشته خبر شبکه دوم سیما گزارشی پخش و اعلام کرد که شهرداری کلاردشت جنگل های این منطقه گردشگری را باریختن زباله آلوده کرده است.

وي با بيان اين که تصاوير پخش شده مربوط به قبل از سال 86 بوده،تصريح کرد:با توجه گردشگرپذير بودن منطقه و میزبانی صدها هزار گردشگر ایرانی و خارجی در سال،ما خودمان طرفدار محیط زیست هستيم و در این راستا هزینه هم می کنيم.

 وی گفت: ازسال 86 این شهرداری با مجوز منابع طبیعی زمینی تهیه کرده و پس از دیوارکشی زباله های منطقه را درمکان جدید تخلیه می کند.

 لازم به یادآوریست جاده جنگلی و گردشگری کلاردشت به شهرهای ساحلی، یکی ازجاده های زیبا و پرجاذبه و حفاظت شده استان مازندراران است که سال هاست باتخلیه زباله شهرداری های مجاور با تهدید جدی روبه رو شده است.

بر اساس اين گزارش،بوی تعفن و دود ناشی ازسوزاندن زباله نه تنهاگردشگران عبوری از این جاده راناراضي کرده،مردم شهرعباس آباد نيز از خطرات زیست محیطی حاصل از ورود شیرابه،به داخل رودخانه عباس آباد باخطر جدی روبه رو شده اند.

گفتنيست بسیاری ازرانندگان این مسیر باگلایه ازشهرداری عباس آباد، که همه روزه شاهد تخلیه زباله ازسوی این شهرداری دردل جنگل هستند، تقاضا کردند اين شهرداري برای حفظ محیط زیست به فکر محل دفن زباله دیگری باشد.



    ©2013 APG.ir