تعداد بازدید: 2300

توصیه به دیگران 1

سه شنبه 3 خرداد 1390-21:42

ابراهيمي:دولت احمدي نژاد ولايي ترين دولت هاست

معاون سياسي امنيتي استاندار مازندران گفت:در نظام ولايت فقيه عقلانيت و عدالت در كنار هم هستند/قانون اساسي مشروعيتش را از ولايت فقيه دارد/خدمتگزاران مردم تا آخر پاي پرچم ولايت فقيه ايستاده اند.


بر اساس گزارش رسيده به مازندنومه،هادي ابراهيمي در جمع محبان مكتب الزهرا خاطرنشان كرد: اساس انقلاب اسلامي ايران به رهبري امام خميني (ره) برپايه ولايت فقيه نهاده است كه ثمره آن انقلاب اسلامي است.

 وي افزود: انقلاب اسلامي و حاكميت ولايت فقيه نوعي عقلانيت بنيادي در ذات خود دارد و سياست ها و جهت گيري هاي آن بر خلاف عقلانيت غربي است.

معاون سياسي استاندار مازندران با اشاره به جايگاه رفيع ولايت فقيه افزود: در نظام ولايت فقيه عقلانيت و عدالت در كنار هم هستند و اين همان پيشرفت ولايت محور است كه در آن ويرانگري معنا ندارد.

 هادي ابراهيمي ولايت فقيه را در طول ولايت خدا و ولايت معصومين عليهم السلام دانست و خاطرنشان ساخت: بنابر ادله شرعيه، ولي فقيه نيز چون معصومان (ع) وظيفه اجراي احكام و برقراري نظام عادلانه اسلام را دارد و اختياراتش بسان اختيارات امامان معصوم (ع) است.

معاون استاندار گفت: در مقطعي، سران فتنه قانون اساسي را بر سر نيزه كرده بودند و در هر فرصتي از اعتقاد به آن دم مي زنند كه بايد گفت قانون اساسي مشروعيتش را از ولايت فقيه دارد.

 هادي ابراهيمي گفت: اهداف حكومت اسلامي صرفا در پرتو ولايت فقيه تامين مي شود و اگر امروز ما شاهد گسترش معنويت و اخلاق، عدالت و آزادي و ارتقاي فرهنگ ديني هستيم در پرتو چنين سيستمي ميسور است؛ يعني در اين نوع حكومت عدالت در پاي توسعه ذبح نمي شود.

 معاون سياسي استاندار مازندران مهمترين موانع جريان ولايت مطلقه فقيه را نظام الحاد، التقاط و شرك جهاني دانست و گفت: همواره در طول تاريخ، درگيري بين دو جبهه حق و باطل وجود داشته و خواهد داشت و طبيعتا نفس وجود نظام كفر و شرك، مانع جريان ولايت حقه در حيطه مكاني و حتي زماني مطلوب است.

ابراهيمي، دولت احمدي نژاد را ولايي ترين دولت ها دانست و گفت: خدمتگزاران مردم تا آخر پاي پرچم ولايت فقيه ايستاده اند و هيچگونه انحراف و تخطي از اين اصول مسلم را نمي پذيرند.

بر اساس اين گزارش،وي خاطرنشان كرد: مشروعيت سياسي و ديني همه خدمتگزاران در التزام به اصل ولايت فقيه است چرا كه نظريه ولايت فقيه در جمهوري اسلامي مبتني بر نظريه حضرت امام (ره) است.

 هادي ابراهيمي در بخش ديگري از سخنان خود حضرت زهرا(س) را ولايتمدار واقعي خواند و افزود: حضرت زهرا (س) به خاطر دفاع از ولايت به شهادت رسيد و كمال حضرت زهرا(س) دفاع از ولايت تا مرز شهادت بود.

 معاون سياسي استاندار افزود: ولايت مداري زمان نمي شناسد و عشق به ولايت با گذشت زمان كهنه نمي شود.


  • چهارشنبه 4 خرداد 1390-0:0

    آقای معاون بنده هیچوقت تفسیر شما را ازمکتب ایرانی را فراموش نمی کنم که چگونه برطبل حمایت و ترویج آن بی وقفه دراستان کوبیدید واقعا"صحبتهای جنابعالی درخصوص تبعیت رئیس جمهور از ولایت با اقداماتی که انجام شد تطابق دارد به نظرمی آید که...

    • مازیار مازندرانیپاسخ به این دیدگاه 0 0
      چهارشنبه 4 خرداد 1390-0:0

      ...کاش تا پایان دوره ریاست جمهوری احمد نژاد آقای ابراهیمی پای حرفشان بمانند!

      • چهارشنبه 4 خرداد 1390-0:0

        ولایت مداری آقای احمدی نژاد را در خصوص وزارت اطلاعات دیدیم.تا کی می خواهید واقعیت را نبینید

        • چهارشنبه 4 خرداد 1390-0:0

          با سلام و تشکر از سایت خوبتون.
          سال 77 که خدمت سربازی را در سپاه بهشهر می گذرندم، آقای ابراهیمی از هم خدمتی هامون بود. ان شاء الله که موفق باشه.
          مهدی، سودان، خارطوم


          ©2013 APG.ir