تعداد بازدید: 2809

توصیه به دیگران 1

سه شنبه 3 خرداد 1390-22:56

به حساب حسابدار رسيدند!

 حسابدار اخراجي يکي از شرکت هاي بزرگ استان مازندران-که در زمينه طيور فعاليت مي کند-با جعل سند ميليون ها تومان پول را از حساب صاحب شرکت برداشت کرد که با درايت مسئولان شهري در کوتاه ترين زمان ممکن دستگير شد.


این روزها قائم شهر خبر ساز شده است و مدتي است خبرهاي حوادث  اين شهر روي خروجي رسانه هاي استان قرار مي گيرد.

  وقوع سه قتل جنجالي در سال جاری،از جمله کشته شدن خانم معلمي در خواب به وسيله همسرش و نيز ماجراي خواستگار سمجي که 3 نفر از اعضاي خانواده دختر را به قتل رساند و خود نيز خودکشي کرد،روزهای خبرسازی را برای این شهر رقم زده است.

به گزارش مازندنومه،این بار هم اتفاقی خاص در قائم شهر افتاد که البته فرد خاطی با سرعت عمل مسئولان از جمله فرماندار ، نيروي انتظامی ، رئیس کلانتری 11 و دادستان دستگیر شده است.

ماجرا از اين قرار است که از حساب یکی از مشتریان خوش نام و معروف بانک کشاورزی شعبه مرکزی قائم شهر -که صاحب يکي از بزرگ ترين شرکت هاي زنجيره اي طيور در استان است-چند ميليون تومان وجه نقد خارج شد.

بر اساس اين گزارش،حسابدار اخراجی این شرکت،به طور غيرقانوني و در چند مرحله اقدام به برداشت پول کرده بود.

 این فرد که سال ها به عنوان حسابدار با این بانک مراوده داشته ، پس از اخراج شدن، با جعل سند و ارائه دفترچه صاحب حساب ، از حساب رئیس شرکت طی سه مرحله مبلغ 15 میلیون تومان برداشت کرد.

 صاحب حساب که از کارآفرينان و سرمايه گذاران برجسته استان است،به بانک مراجعه کرد و علت برداشت پول از حسابش را جویا شد که مسئولان بانک به محض اطلاع از این موضوع ، با بازبینی دوربین های مدار بسته به اصل ماجرا پی بردند و مراتب به سرعت به اطلاع مراجع ذی ربط رسید.

بر اساس اين گزارش،موضوع به فوریت بررسی شد و در کمتر از چند ساعت ماموران برای بازداشت فرد خاطی اعزام شدند و وي را دستگير کرده، وجوه برداشتي نيز به حساب برگشت.

 يکي از مسئولان بانک کشاورزي استان در گفت و گو با مازندنومه اعلام کرد: اگر این پرونده روند عادی را طی می کرد ، بررسی آن چند سال به درازا می انجامید که با درایت مسئولان،به ويژه فرماندار قائم شهر در عرض چند ساعت فرد خاطي دستگير شد. 


  • شنبه 7 خرداد 1390-0:0

    آقای رییس بانک
    تازه متوجه شدیم که چقدر مواظب مال مردم هستید...

    • مهران مازني پاسخ به این دیدگاه 0 0
      چهارشنبه 4 خرداد 1390-0:0

      سلام
      شواهد نشان مي دهد كه هر وقت مسئولان بخواهند ، مي توانند .

      هرچند برگشت وجوه دولتي در اسرع وقت جاي تشكر دارد اما بهتر است اين موضوع براي ساير بخش ها هم تداوم يابد .

      • چهارشنبه 4 خرداد 1390-0:0

        در گزارش از قول یکی از مسئولان بانک نقل می شود که اگر این پرونده روند عادی را طی می کرد بررسی آن چند سال به درازا می کشید . سوال این است اگر کیف یک معلم زن که هست و نیست و حقوق ماهیانه اش درون آن است به توسط کیف قاپ به سرقت رود سرعت عمل در بررسی موضوع چگونه است ؟


        ©2013 APG.ir