تعداد بازدید: 2578

توصیه به دیگران 1

سه شنبه 3 خرداد 1390-23:0

طاهايي:کار بزرگی پیش رو داريم

استاندار مازندران در برنامه تلويزيوني "بهارون"گفت:اگر اعتبارات فرهنگی در بخش تملک و سرمایه ای تخصیص یابد به احداث ساختمان استودیوی صدا و سیما کمک می کنیم/شبکه خبر در برخی مناطق استان قابل رویت نیست/باید تولیدات بایسته ای برای مسافران تابستان داشته باشیم.


به گزارش مازندنومه،سید علی اکبر طاهایی در مراسم افتتاحیه 20 ساعته شدن برنامه های سیمای مازندران گفت: اگر از برنامه سازان بومی پشتیبانی کنیم،جرات و جسارت ارائه برنامه های بهتری را خواهند داشت.

 طاهایی با اشاره به افزایش ساعت برنامه های سیمای طبرستان ، افزود:کار بزرگی پیش روی ما قرار دارد و با کمک به پیشبرد اهداف شبکه استانی به خودمان و مجموعه دولت کمک کرده ایم.

 استاندار مازندران با بیان اینکه بناست تا بودجه فرهنگی استان با کمک رئیس جمهوری افزایش یابد ، خاطرنشان کرد:اگر اعتبارات فرهنگی در بخش تملک و سرمایه ای تخصیص یابد به احداث ساختمان استودیوی صدا و سیما کمک می کنیم،چراکه این ساختمان جزء تعهدات سفر سوم است.

وی با اشاره به اینکه شبکه خبر در برخی مناطق استان قابل رویت نیست ، اظهار داشت: با کمک مالی این شبکه باید تقویت شود.

 استاندار مازندران با بيان اين که زبان مازندراني بايد در رسانه استاني ترويج شود،تصریح کرد: با افزایش برنامه های سیمای طبرستان باید تولیدات بایسته ای برای مسافران تابستان داشته باشیم و هنرمندان این حوزه در معرفی جاذبه های طبیعی استان گام بردارند.

طاهایی یکی از برنامه های حوزه فرهنگی را موضوع زیرساخت ساحل دریا عنوان کرد و یادآور شد:خوشبختانه به این مقوله در بودجه 90 توجه شده است.

وی از بیان اینکه پارک موزه دفاع مقدس هم از برنامه های محوری استان است گفت: بر روی این موضوع اصرار داریم و همه دستگاه ها باید به این حوزه توجه کنند.

به گزارش مازندنومه پخش 20 ساعت در روز شبکه استاني عصر روز سه شنبه با پيام تلويزيوني آيت الله طبرسي- نماينده ولي فقيه در استان مازندران- آغاز شد.


  • چهارشنبه 4 خرداد 1390-0:0

    آقای استاندار برای مسافران نوروزی :"باید تولیدات بایسته ای برای مسافران تابستان داشته باشیم"
    پس ما مردم چی ما چی
    تا کی مازندران و مسولانش غمخوار مردم تمام ایران هستند بابا تو این سرزمین همه چی برای مسافرانش مفته اما برای مردمش قیمت طلا....


    ©2013 APG.ir