تعداد بازدید: 2929

توصیه به دیگران 4

چهارشنبه 4 خرداد 1390-20:22

اي گنبد گيتي،اي دماوند

دماوند در حوزه آمل است و آن را به تهران نمي دهيم/روز ثبت دماوند جشنواره اي پاي اين قله برگزار مي شود/مسئولاني که دير برسند،حق شرکت در جلسه را ندارند/ سرمایه گذاران جهت دریافت تسهیلات مراجعه می کنند اما مورد بی مهری قرار می گیرند و دلسرد مي شوند.(گزارش+حاشيه هاي مازندنومه از جلسه ستاد گردشگري آمل)


 به گزارش خبرنگار مازندنومه،فرماندار شهرستان آمل در جلسه ستاد گردشگری اين شهرستان، با اشاره به اینکه قله دماوند در محدوده قانونی آمل قرار دارد،گفت: متاسفانه عده اي به این مسئله توجه ندارند و به دنبال این هستند که دماوند درحوزه استان تهران قرارگیرد اما ما اجازه چنین حرکتی را نخواهیم داد.

 وی افزود: امسال قرار است که با هماهنگی به عمل آمده روز ثبت ملی دماوند زیر قله دماوند،همراه با اجرای جشنواره فرهنگی و ورزشی وحرکات بومی محلی برگزار شود.

 درادامه جلسه بهمنی -سرپرست میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری آمل- با اشاره به اینکه در آبگرم که منطقه اي گردشگری است فقط 6 واحد دارای مجور هستند،تصريح کرد: مابقی واحدها مجوز ندارند و باید بر روی آنها کنترل و بارزسی جدی صورت گیرد.

وي با اشاره به احداث موزه روستائی در منطقه گردشگری بلیران و اين که اين موضوع در کمیسیون 33 در دست بررسی است،گفت: این موزه در زمینی به مساحت 100 هکتار با توجه به رسوم  قدیمی ساخته خواهدشد.

بهمني با بيان اين که سرمایه گذاران جهت دریافت تسهیلات مراجعه می کنند اما مورد بی مهری قرار می گیرند و دلسرد می شوند،افزود:باید دراین خصوص کار اساسی صورت گیرد.

سرپرست میراث فرهنگی آمل هم چنين اظهار داشت:صاحبان رستوران های جاده هراز از نبود حفاظ در مقابل کمپرسی داراني که شن حمل می کنند،گله مندند.

به گزارش خبرنگار ما با دستور فرماندار،مسئولان اداراتي که راس ساعت در جلسه ها حاضر نشوند،از حضور آن ها جلوگيري مي شود و هرگونه تصمیماتی که گرفته شود لازم الاجراست.

بر اساس اين گزارش، بخشدار لاریجان از بالا بودن نرخ گذاري حمام ها و سوئیت آبگرم لاریجان گله مند بود که در جلسه تصمیم گیری هیچ یک از نمایندگان فرمانداری و بخشداری حضور نداشتند.

 فرمانده نیروی انتظامی هم در اين جلسه به کارگیری همیار پلیس جهت برقراری امنیت در آبگرم لاریجان را خواستار شد.


  • مازیار مازندرانیپاسخ به این دیدگاه 0 0
    جمعه 6 خرداد 1390-0:0

    اون موقع که به کاظمی دینان رای میدادید میبایست جورش رو هم بکشید. در مازندران ما مسئول نداریم، هر کی کاری میکنه بدون اینکه بازخواست بشه.

    • جمعه 6 خرداد 1390-0:0

      شما رو به خدا در مقابل مسوولان استان تهران کم نیاورید. این استان(تهران) هر زمانیکه قسمتی از آن جدا می شود به فکر تجاوز به مرزهای استان شمالی اش مازندران می افتد . وقتی قم از این استان جدا شد آنگاه فیروزکوه از مازندران جدا شد و حتی گدوک را بواسطه همین جدایی از دست دادیم. اکنون که کرج از استان تهران جدا شده مسوولان این استان به دنبال دیگر مناطق آباد شده مازندران از جمله پلور و رینه هستند تا کمبود وسعت خویش را جبران کنند. و در عجبم که چرا به دنبال شهرهای استان شرقی(سمنان)مثل گرمسار و ایوانکی را طلب نمی کنند.(اره برار، تهرونی شه ور زرنگنه)

      • پنجشنبه 5 خرداد 1390-0:0

        ظاهرا برخی از مسولین استان تهران از نقشه تقسیمات کشوری چیزی رو درک نمیکنندومرز بین استانی ودیگر موضوعات سرشان نمی شود.واحمق تر از آنها برخی از برنامه سازان تلویزیون هستند که حتی فکر میکنند پلور جزو استان نهران هست.


        ©2013 APG.ir