تعداد بازدید: 2674

توصیه به دیگران 1

يکشنبه 8 خرداد 1390-22:38

پاچک!

فرماندار میاندرود گفت:نیروهای کم تجربه را در پست روابط عمومی می گمارند/ اگر روابط عمومی ها نبودند اتفاقات پس از انتخابات 88 را چه کسی بازگو می کرد؟/ شروع کار ما در فرمانداری با هفت نفر بود و امروز به 23 نفر افزایش یافته که همدیگر را "پاچک" می دهند/وقتی ارباب رجوع هنگام نماز برای کار مراجعه می کند ، من عذرخواهی کرده و به اقامه نماز می روم.


به گزارش خبرنگار مازندنومه،فرماندار میاندرود در نشست با اعضای روابط عمومی دستگاه های این شهرستان گفت:روابط عمومی ها به منزله بدنه یک اداره هستند که با رصد کردن تمام مسایل حاشیه ای شهرستان، باید به تجزیه و تحلیل آن پرداخته و برای مقابله با آن، راهکار ارائه کنند.

 علی رجبی ضمن انتقاد از به کارگیری نیروهای کم تجربه و در روابط عمومی ها اظهار داشت: این روند در سطح کشور هم مرسوم است که نیروهای کم تجربه را در پست روابط عمومی می گمارند.

 وی با اشاره به اینکه درهمه ی سازمان ها و اداره ها ، روابط عمومی ها به صورت مستقیم با حوزه ریاست در تماس هستند، تصریح کرد: این در حالی است که ما به سادگی از کنار این امر مهم آن عبور می کنیم و رد شدن از این مسئله مانند چشم پوشی از زنگ ورزش در مدرسه است.

 رجبی با بیان این که روابط عمومی ها با ایجاد هماهنگی بین رئیس اداره می توانند شور و نشاط را در فضای اداره به وجودآورند ،یادآور شد:بررسی و رسیدگی به مشکلات کارمندان و رفع مشکلات ارباب رجوع از جمله این نشاط بخشی ها است.

رجبی با اشاره به اين که اگر روابط عمومی ها نبودند اتفاقات پس از انتخابات 88 را چه کسی بازگو می کرد،خاطرنشان کرد:به عنوان مثال اگر از شما در خصوص قانون هدفمندی یارانه ها سوال بپرسم شاید جوابی جز اینکه یک طرح اقتصادی است نداشته باشید ، شما در بیداری مردم تاثیرگذار هستید.

وی بااشاره به راه اندازی سایت فرمانداری میاندرود و با بیان اینکه سایت فرمانداری میاندرود به همه ی اداره های شهرستان تعلق دارد افزود: روابط عمومی ها برای درج عملکرد و برنامه اداره های متبوع خود در این سایت فعالیت کنند.

بر اساس اين گزارش، فرماندار میاندرود در بخش ديگري از اظهارات خود خاطرنشان کرد: شناسایی و دستگیری بزرگترین باند سارقان سیم های کابل برق و انهدام مزرعه خشخاش توسط پاسگاه انجام شده در صورتی که اطلاع رسانی از این گونه فعالیت ها برای تنویر افکار عمومی بسیار ضعیف است.

 رجبی افزود:تکریم ارباب رجوع درعملکرد نیروی انتظامی، پلیس راه و شهرداری باید بیشتر نمود پیدا کند.

 فرماندارمیاندرود با بیان این که با راه اندازی کارخانه سایپا در فاز نخست برای هزار و 500 نفر شغل ایجاد می شود،افزود:با اتمام و بهره برداری ازهر سه فاز، برای چهارهزارنفر اشتغال ایجاد می شود.

 وی یادآور شد: همایش بزرگ تجلیل ازپدران و مادران شهید شهرستان 14 خرداد ماه برگزار می شود.

 رجبی با بيان اين که انتقاد حق قانونی خبرنگار است و ما نباید این حق را از آن ها بگیریم، افزود:ما مدیران در بعضی از مواقع عملکرد خود را خوب ارزیابی می کنیم اما خبرنگاران از دریچه مردم، این کاستی ها را عنوان می کنند.

 به گزارش خبرنگار ما وی در این نشست اظهار داشت: شروع کار ما در فرمانداری با هفت نفر بود و امروز به 23 نفر افزایش یافته که همدیگر را "پاچک" می دهند.

 فرماندار میاندورد با اشاره به اهمیت برپایی نماز در ادارات ، اظهار داشت: وقتی ارباب رجوع هنگام نماز برای کار مراجعه می کند ، من عذرخواهی کرده و به اقامه نماز می روم، چه گونه است که وقتی برای کار مراجعه می کنند به امور آنها رسیدگی می کنیم اما زمانی که خدا ما را صدا می کند پاسخگو نباشیم؟


  • سه شنبه 10 خرداد 1390-0:0

    كي به كي ميگه ؟! آقاي رجبي در روابط عمومي شما مگر نيروهاي پر تجربه و كار آمد هستند يا نيروي بر شما تحميل شده است . مگر نه اينكه پسر مدير كل همكار روابط عمومي است . براي شهرستان تازه تاسيس شده نيروي پرتجربه و متخصص نياز است تا شهرستان را به اهداف عاليه برساند ولي متاسفانه اين شهرستان جايگاه عزيزان مديران شده است . آقاي فرماندار اول به اطراف توجه كنيد بعد ......

    از دلسوزان استان

    • دوشنبه 9 خرداد 1390-0:0

      Bisavad!

      • دوشنبه 9 خرداد 1390-0:0

        درد داره حالا بدونید به مردم پاچک دادن چیه دردی


        ©2013 APG.ir