تعداد بازدید: 3611

توصیه به دیگران 8

يکشنبه 8 خرداد 1390-22:39

مشايي آمد-مشايي نيامد

...به ابراهيمي تلفن زديم تا اين بار نيز صحت و سقم ماجرا مشخص شود.او گفت:ترجيح مي دهد در اين باره سکوت کند و ما را به تکذيبيه استاندار حواله داد.استاندار عصر يک شنبه تکذيبيه فرستاد و خبر شبکه استاني نيز کوتاه آمد.


زماني چرچيل-دولتمرد انگليسي- گفته بود:"سياست مدار کسي است که حوادث فردا،يک ماه و يک سال بعد را پيش بيني کند و بعدا" بتواند توجيه کند که چرا پيش بيني هايش درست از آب درنيامده است!"

کم تر سياست مداري پيش بيني مي کرد که روزي در همين دولت اصولگرا موافقان و هواداران دولت دهم،خيلي زود به منتقدان و مخالفان مبدل شوند و اينک به توجيه حمايت هاي ماه ها وسال هاي گذشته خود بپردازند.

پيش بيني ها درست از آب درنيامد،چرا که به قول کارل گريمبرگ-مورخ سوئدي-در سياست،خط مستقيم طولاني ترين فاصله ميان دو نقطه است!

حواريون احمدي نژاد و در راس آن اسفنديار رحيم مشايي اينک در نوک پيکان حمله اصولگرها قرار گرفته اند، تا جايي که گفتن و نقل کوچک ترين سخن و تمجيدي از مشايي،واکنش هاي تندي به دنبال دارد؛چه برسد به اين که اين روزها به ملاقات رييس دفتر نيز بروي! هر چند هنوز او رييس دفتر و در واقع فرد دوم کابينه است و رييس جمهوري شديدا" از او حمايت مي کند.

اواخر ارديبهشت پيامکي پخش شد که معاون سياسي و امنيتي استاندار مازندران در ساري با رحيم مشايي ملاقات کرده است!همان هنگام به هادي ابراهيمي تلفن زديم تا صحت و سقم موضوع مشخص شود.گفت در مشهد است و همه معاون هاي سياسي و امنيتي استانداران کشور در همايشي 5 روزه اين جا هستند و اصلا" روحش هم از ماجرا خبر ندارد.

زمان گذشت تا ديشب که در بخش "بدون تعارف" اخبار شبانگاهي شبکه طبرستان(بخشي که در آن برخي خبرهاي حاشيه اي مرور مي شود) گفتند که ابراهيمي با مشايي ديدار کرده است.بخش خبر صدا وسيما هم که بي گدار به آب نمي زند،لابد سند و مدرکي دارند.

دوباره به ابراهيمي تلفن زديم تا اين بار نيز صحت وسقم ماجرا مشخص شود.او گفت:ترجيح مي دهد در اين باره سکوت کند و ما را به تکذيبيه استاندار حواله داد.استاندار عصر يک شنبه تکذيبيه فرستاد و خبر شبکه استاني نيز کوتاه آمد.

طاهايي در بخشي از اين تکذيبيه آورده:"از صدا و سیما نیز که به حق رسانه ملی نام گرفته است به ویژه در سالی که با رهنمود حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی « مدظله العالی» به نام سال جهاد اقتصادی مزین شده است، انتظار می رود همچون گذشته در کنار مردم به حفظ، تقویت و تعمیق فضای کار ، جهاد و تلاش یاری رساند.

مع الاسف در بخش « بدون تعارف » خبر ساعت ۲۰:۴۵ شبکه تبرستان مورخ ۷/۳/۱۳۹۰ خبری با موضوع سفر رئیس محترم دفتر ریاست جمهوری به استان پخش گردید که خبر موصوف از اساس کذب محض بوده و به هیچ وجه صحت ندارد."

استاندار خطاب به مديرکل صدا وسيماي مازندران نوشته:"جنابعالی که خود از نیروهای باتجربه در عرصه رسانه  و از علاقه مندان به نظام و انقلاب محسوب می شوید، نیک می دانید که نشر این گونه اخبار کذب نه تنها کمکی به پیشرفت و توسعه استان در سایه آرامش و همدلی نمی کند بلکه موجب مشوش شدن اذهان عمومی و مخدوش نمودن چهره نیروهای خدوم و ولایی استان می گردد.

لذا مقتضی ست در اسرع وقت و در بهترین بخش های خبری آن شبکه به صورت کاملاً گویا و شفاف، کذب بودن خبر فوق الاشاره را به استحضار مردم مومن، ولایی و شریف استان برسانید. هم چنین لازم است با تهیه کنندگان و انتشار دهندگان آن خبر سراسر کذب، برخورد قانونی صورت گیرد."

اما فراز پاياني نامه طاهايي جالب است،آن جا که به دفاع از معاون خود مي پردازد و ضمن قدراني از ابراهيمي، او را در کشور نمونه مي داند:"بر خود فرض می دانم از مساعی بایسته، انجام وظیفه مخلصانه و مجاهدت صمیمانه و طاقت فرسای برادر متعهد و متعبد به آرمان های امام راحل و مقام معظم رهبری-جناب آقای هادی ابراهیمی، معاون محترم سیاسی امنیتی استاندار که به زعم این جانب در زمره قوی ترین معاونان سیاسی امنیتی کشور به شمار می آید، صمیمانه تقدیر و سپاس گزاری نمایم."

حال مي خواهيم يک حساب سرانگشتي بکنيم که آيا هادي ابراهيمي روز شنبه به غرب استان و به ملاقات مشايي رفته است يا نه؟(هر چند همان طور که گفتيم مشايي هم چنان رييس دفتر احمدي نژاد و مورد وثوق اوست و مديران استانداري هاي مختلف و نيز مسئولان دولتي مي توانند با او ارتباط ارگانيک داشته باشند)

به گواهي خبرنگار مازندنومه،روز شنبه هادی ابراهیمی پيش از ساعت 10 در محل کارش بود و  از ساعت 10 و 30 دقیقه تا ساعت 12 و 10 دقیقه ریاست جلسه ستاد بزرگداشت ارتحال امام (ره) را بر عهده داشت.

 باز هم به گواهي خبرنگار ما عصر شنبه هم از ساعت 17 و 30 دقیقه تا دقایقی پس از ساعت 20 در همایش شورای فرهنگ عمومی استان حضور داشت.

 او وقتي نداشت که به غرب استان و به ديدار مشايي برود.رفت و برگشت به غرب استان و شرکت در جلسه اي مهم بين ساعات 12 تا 17 مقدور نيست. پس از ساعت20 هم که نمي شود، چون بخش خبري شبکه استاني اين باکس را غروب و قبل از ساعت 20 مي بندد.

بگذريم...معاون استاندار هر چند بارها از رييس دفتر حمايت کرده و مواضعش را مخفي نکرده،پس از بروز وقايع اخير و حداقل در دو سخنراني اخيرش(در جلسه ستاد بزرگداشت ارتحال حضرت امام (ره) در استانداری مازندران و نيز در جمع محبان مكتب الزهرا)به دفاع جانانه از حريم ولايت پرداخته است و گفته" به برکت جریان ولایت فقیه توانستیم از گردنه های سخت و صعب عبور کنیم."

مواضع افراد و جريان هاي سياسي دچار تحول مي شود.مهم حال افراد است و اين که اکنون چه موضعي دارند.به همين دليل است که ما احمدي نژاد را اکنون و پس از خانه نشيني و قهر چند روزه اش،منتقدانه مورد قضاوت قرار مي دهيم و او را بر اساس ماه ها و سال هاي پيشين داوري نمي کنيم.


  • چهارشنبه 21 دی 1390-0:0

    تا یه جوون اومده سرکار خیلی ها چششون در اومده آقا اینقدر این بسیجی رو اذیت نکنید به خدا داره خوب کار میکنه انصاف نیست که بهش انگ بزنیم (آقا هادی محکم بایست و کارت رو ادامه بده)

    • پنجشنبه 12 خرداد 1390-0:0

      ...دروغ گو توهم ته مانده خاتمي دروغ گوهستي چرا دروغ مي نويسي استاندار لابد قضيه جمه كردن امضاء در راستا حمايت از رئيس جمهور را دروغ عنوان كرد شما قلم به دست داري ونبايد به قلم خيانت كني.هادي كه مي دونه با مشائيي رفت دد ه حتما هادي جان دم شما راهم ديده به خاطر پول به قلم خيانت نكنيد بهتر بود اين مطلب را نمي نوشتي چون با اين كارت دراي شريك جرم دروغ گوئي آقايان مي شود.حالم ازت به هم خورد مازند نومه بايد مي نوشتن دزد نامه يا دروغ گو نامه

      • سه شنبه 10 خرداد 1390-0:0

        چرا همه شما واستاندار هل شديد جناب استاندار آيا نامه جمع آوري امضآئ استاندران را هم كذب مي دانند برنامه ابراهيمي لغو شد لغو برنامه هادي روي سايت استانداري بود. وطي اون روز همه برنامه هاش لغو شد. استاندار به خاطر بچه محل بودن مشائي ازش حمايت مي كند وهادي ابراهيمي به دنبال منويات مشائي برا انتخابات برنامه ريزي مي كند و مازند نومه هم احتمالا به دنبال رانت از هادي ابراهيمي است كه اگر كامنت مرا درج نكند مطئن باشيد مشائي در مازندران بود وبا هادي .................

        • دوشنبه 9 خرداد 1390-0:0

          ...چرا به دشمن ولایت و رهبری اینقدر بها میدهید اون کیه براش سینه چاک کردید برید بجای جنگ زرگری بداد مردم برسید که صداشون دربیاد خدا میداند

          • دوشنبه 9 خرداد 1390-0:0

            ما مردم بیچاره تا کی باید تاوان غرض ورزیهای اقایان را بخوریم. صداوسیما! چرا خبر ی را که مطمئن نیستی و از استانداری استعلام نکردی پخش میکنی اما وقتی پول مردم را صندوقهای قرض الحسنه می خورند و مردم جلوی استانداری جمع می شوند پس از استعلام از استانداری آن را پخش نمیکنی .... دست از لجاجت بازیهاتون بردارید مردم همه چیز را می فهمند شماها در عمل نشان دادید که هیچ وقت نه درد دین داشتید و نه درد مردم. از رسانه مجازی مازندنومه خواهش میکنم نظرم را پخش کند.

            • دوشنبه 9 خرداد 1390-0:0

              حتما صدا وسیما مدرک مستدلی دارد که به وقتش رو میکند.مشایی امده شما دروغ ننویسید

              • دوشنبه 9 خرداد 1390-0:0

                من از اینها خوشم می آید.

                • دوشنبه 9 خرداد 1390-0:0

                  هر کسی که مردم از انها خوششان نمی اید اقای استاندار از انها حمایت می کند


                  ©2013 APG.ir