تعداد بازدید: 2812

توصیه به دیگران 1

سه شنبه 17 خرداد 1390-19:37

تزريق گاز مايع حادثه ساز شد

در اثر تزريق گاز مايع به داخل مخزن خودروي پرايد، در محوطه پاركينگ منزل مسكوني واقع در كلاكسر آمل خودرو و خانه دچار حريق شد/ مادر و كودك 8 ماهه اش به خاطر دود و آتش به پشت بام پناه برده بودند.


به گزارش خبرنگار مازندنومه در آمل با سوختن يك دستگاه پرايد ،دود گرفتگي ساختمان سه طبقه و خسارت جزيي يك دستگاه نيسان وانت، در بر آوردهاي اوليه حدود 150 ميليون ريال خسارت تخمين زده مي شود .

به گفته سر آتش نشان -محمد رضا رضايي مقدم- آتش نشانان با خاموش كردن به موقع آتش از سرايت آن از پاركينگ به نقاط ديگر ساختمان و نيز ساختمان هاي همجوار و به بار آمدن خسارت هاي احتمالي بيشتر جلوگيري كردند .

 رضايي مقدم اضافه كرد: در اثر اين بي احتياطي مالك خودرو، دود گرفتگي ناشي از اين آتش سوزي باعث شد اهالي ساختمان سه واحدي داخل خانه هاي شان حبس شوند .

 علي عبداللهي- آتش نشان حاضر در اين عمليات-به خبرنگار ما گفت: مالك خودروي پرايد داخل محوطه پاركينگ در حال تزريق گاز مايع به داخل مخزن خودرو بود كه خودرو از قسمت صندوق عقب دچار آتش سوزي شد.

 وي با اشاره به اينكه آتش نشانان در حال خاموش كردن آتش خودرو داخل پاركينگ بودند افزود: در بازديد از اتاق ها براي نجات جان اهالي گير افتاده درساختمان بوديم که متوجه حضور مادر و كودكي در پشت بام خانه شديم .

 اين آتش نشان با بيان اين که به خاطر دود جايي ديده نمي شد،تصريح کرد: مادر و كودك 8 ماهه اش که ساکن مجتمع بودند، به پشت بام پناه بردند .

خاطرنشان مي کنيم اين آتش نشان بلافاصله با رساندن اكسيژن به كودك ، اين مادر و فرزند را به خارج از ساختمان و محل امن منتقل كرد.

 گفتنيست اين حادثه خسارت جاني نداشت .



    ©2013 APG.ir