تعداد بازدید: 2856

توصیه به دیگران 1

شنبه 4 تير 1390-16:49

اکبرزاده:قلم تان برای آبروریزی نباشد

فرماندار آمل گفت:در سفر ترکيه،خانواده شهدا ،جانبازان و ایثارگران هم حضورداشتند/این سفر با موافقت استاندار صورت گرفته است/از پارک موزه و موزه جنگ ترکيه بازديد کرديم که براي موزه شهداي آمل الگوبرداري خواهيم کرد/مگر مشکلات مازندران حل شده که به خاطر یک سفرکاری با اذهان عمومی بازی می کنید؟


در پی درج اخباري در برخي رسانه هاي استان درباره سفر پرحاشيه 40 نفر از مديران استان به ترکيه، فرماندار شهرستان آمل -که یکی از مسافران ترکیه بود- در جمع خبرنگاران آملی به تشریح این سفر پرداخت.

 به گزارش خبرنگار مازندنومه در آمل،يدالله اکبرزاده با اشاره به اینکه قلم خبرنگاران می تواند در جهت رشد و شکوفائی یک شهرستان و استان تاثیر گذار باشد گفت: اعتقاد قلبی این جانب این است که خبرنگاران می توانند در راستای مدیریت صحیح یار و همراه مسئولان باشند.

 فرماندار آمل با بيان اين که اگر قلمی که در دست دارید برای آبروریزی به کار گرفته شود چه پاسخی در برابر خدا خواهیم داشت،افزود: اگر ثابت شود آن خبر صحت ندارد آيا شما فقط با یک کلمه عذرخواهی می توانید آن آبروی ریخته شده را جمع کنید؟

 اکبرزاده با اشاره به اين که کسانی که در سفر ترکيه،خانواده شهدا ،جانبازان و ایثارگران هم حضورداشتند،تصريح کرد: این سفر با موافقت استاندار صورت گرفته است.

به گزارش خبرنگار ما وی با اشاره به اين که استان مازندران در چند سال اخیر با بحران بزرگی به نام زباله روبه رو شده است و تمام هم و غم مسئولان استانی و در راس آن استاندار، حل این بحران است،يادآور شد:قراربود که شرکت روسی نسبت به اجرای کارخانه زباله با تولید نیروگاه انرژی در آمل اقدام کند که با موافقت منابع طبیعی و محیط زیست استان،زمین مورد نیاز هم تهیه شد.

اکبرزاده با بيان اين که قرار بود در سوم خرداد کلنگ اين کارخانه به زمین زده شود، افزود: به جهت اینکه بعدا" دچار مشکل نشویم از این کار ممانعت کردیم تا اینکه موضوع سفر به ترکیه و بازدید از این کارخانه در استانبول به میان آمد.

وی با اشاره به اين که عملیات کارخانه زباله در آمل به زودی شروع مي شود، افزود:در زمین در نظر گرفته شده برای کارخانه کمپوست، دانشکده دامپزشکی احداث خواهد شد.

 فرماندار آمل گفت: با توجه به دفن روزانه 500 تن زباله شهر و نيز روستاها و شهرهای همجوارآمل،محل فعلی زمین دفن،جوابگوي نيازها نیست.

 وی در خصوص بازدید از اماکن فرهنگی و مذهبی و مبلمان شهری استانبول گفت: شهر استانبول دارای 17 میلیون جمعیت و 2 میلیون توریست است که 97 درصد آن مسلمان هستند.

اکبرزاده با اشاره به اين که در شهری با این جمعیت اصلا ترافیک وجود نداشت،گفت:ما به پارک موزه با ماکت مساجد تاریخی -که مسجد سلطان احمد یکی از شاهکارهای تاریخی بود- رفتیم و همين طور ازموزه جنگ بازديد کرديم که در فضایي بسیار خوب توانسته بودند جنگ بین مسلمانان و مسیحیان را به تصویر بکشند و ما با توجه به پیگیرهای که در خصوص تشکیل بنیاد ششم بهمن و موزه شهدا داریم، الگوگیری خوبی برای احداث موزه خواهيم داشت.

وی گفت:مگر مشکلات مازندران حل شده که به خاطر یک سفرکاری با اذهان عمومی بازی می کنید و به جای درج اخبار درست که بارقه امید در مردم بارور شود، به نشر اکاذیب می پردازید؟

فرماندار آمل در بخش ديگري از اظهارات خود با انتقاد از دیوار کشی مزار شهدا به بهانه اجرا کردن طرح جامع امامزاده ابراهیم گفت : این کار موجب محروم شدن مردم از مشاهده مزار شهدا در هنگام تردد از خیابان های اطراف گلزار شهدا می شود.


  • يکشنبه 5 تير 1390-0:0

    به طور کلی سفر و گشت و گذار به لحاظ شخصی برای همه خوب است و موجب فراغ خاطر می شود. سفر مدیران و مسئولان نیز خوب است و مفید به این شرط که بر اساس برنامه و هدفمند باشد و با آموزش همراه باشد و مهمتر این که گردشگران با چشم باز به اطراف بنگرند. نمونه اش سفر امیر کبیر به فرنگ و الگو برداری از سیستم کشور داری بود که اگر چه سر او را بر باد داد اما عامل تحولات بعدی شد. بنابراین سوالی که فراموش شده است کیفیت سفر و برنامه های آن است. این که از بودجه مملکت هزینه شده است به قول ما مازنی ها " خر با بار بورده، کشیر بارون قصه ره خرنی برار!"


    ©2013 APG.ir