تعداد بازدید: 2511

توصیه به دیگران 2

دوشنبه 6 تير 1390-6:46

خداحافظ شورا

در متن استعفاي عضو شوراي شهر ساري آمد:مرکز استان سال ها است که مورد بی مهری مسئولان قرار گرفته است/با نیتی خیرخواهانه قصد دارم سنگر دیگری را برای خدمتگزاری برگزینم/ افتخاری بس بزرگ است که طی بیش از هشت سال متوالی حضور در شورای شهر نصیب بنده شد/جایگاه شورا را به عزیز دیگری واگذار می کنم.


جلسه اين هفته شوراي شهر ساري حاشيه هاي چنداني نداشت و فقط اين نادعلی رمضانپور بود که استعفا داد تا وارد انتخابات مجلس شود.همچنين در این نشست عنوان شد نقیبی به سمت ریاست شورای استان انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار مازندنومه،رمضانپور ناطق قبل از دستور سیصد و پنجاه و یکمین جلسه شورای شهر ساری بود.

وی صحبت هایش را با اشاره به گلستان سعدی آغاز کرد و گفت: منت خدای را عز و جل که طاعتش موجب قربت است و به شکر اندرش مزید نعمت...الخ!

 رمضانپور تصریح کرد:به عنوان نماینده ای که افتخار 2 دوره پیاپی دوم و سوم شورای اسلامی شهر ساری را داشته ام معتقدم قدم های بلند و محکمی در راه توسعه خدمات زیربنایی ، اصلاح ساختارها و بهبود کیفی محیط زیست شهری ، توزیع عادلانه تسهیلات و امکانات شهری در نقاط محروم ، رسیدگی به مناطق کم برخوردار و نهایتا جلب رضایت عامه مردم برداشته شده است.

 این عضو شورای شهر ساری گفت: آغازین دوره شورای سوم شهر ساری با خیزش بزرگ و تازه ای در توزیع عادلانه و متوازن خدمات و رفع محرومیت از سیمای مناطق کم برخوردار و حاشیه شهر آغاز شد و به واسطه اتخاذ یک سلسله برنامه ریزی های اصولی و خلاق ، افق جدیدی در راه رسیدن به آرمان های انقلاب ، محرومیت زدایی و تعمیق اصلاحات اجتماعی گشوده شد.

وی با بیان اینکه با هشت سال حضور در شورای شهر ساری پیگیری مطالبات به حق مردم را داشته و نظارت مستمر بر عملکرد مجموعه شهرداری در چارچوب قوانین داشتم ، خاطرنشان کرد: همراهی و همدلی با همکارانم را یک اصل خدشه ناپذیر دانسته و از هرگونه اقدامی که به هم افزایی و بالا بردن توان شورا کمک می کرد کوتاهی ننمودم.

رمضانپور استعفا داد

 نادعلی رمضانپور در سیصد و پنجاه و یکمین جلسه شورای شهر ساری ، برای حضور در عرصه انتخابات مجلس نهم ، از سمت خود استعفا کرد.

وی در بیان استعفا نامه خود گفت:بی تردید در پرتو اعتماد مردم و در خدمت مردم بودن افتخاری بس بزرگ است که طی بیش از هشت سال متوالی حضور در شورای شهر نصیب بنده شد و به نقطه عطفی در زندگی و فعالیت های اجتماعی ام بدل شد.

رمضانپور افزود: سال های نسبتا طولانی ، نمایندگی مردم شریف ساری در شورای اسلامی شهر به عنوان رئیس شورا و خادم مردم ولایی ساری ، اگرچه با فرازها و فرودها، سختی ها و خوشی ها و برخی بی مهری ها همراه بود اما برای من که با نیتی خالصانه پای در این عرصه مهم خدمتگزاری نهادم ، مشحون از حلاوتی شیرین بود که از احساس نزدیکی به مردم و فرصت خدمت رسانی به آنها نشات می گرفت ، مردمی که به توانایی های بنده اعتماد کرده و مرا لایق تصدی مسئوایت خطیر نمایندگی در پارلمان محلی برای 2 دوره متوالی دانستند.

 این عضو شورا خاطرنشان کرد: هرچند که اعتقاد دارم مردم قدرشناس و متدین ساری لایق دریافت خدماتی به مراتب بیش از اینها هستند و مرکز استان سال ها است که مورد بی مهری مسئولان قرار گرفته است.

 رمضانپور با اشاره به اینکه اینک با اعتقادی راسخ به نظام مقدس جمهوری اسلامی و بر اساس وظیفه دینی با تجربه و دانشی که دارم با انگیزه خدمت به مردم دیارم در ابعادی وسیع تر و میدانی بزرگتر به منظور دریافت مطالبات به حق مردم شهرستان ساری و میاندرود با نیتی خیرخواهانه برای رضای خداوند متعال و مردم ولایتمدار قصد دارم سنگر دیگری را براي خدمتگزاری برگزینم ، یادآور شد: با اعلام کاندیداتوری در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی بر اساس قوانین انتخابات ، استعفای خود را از عضویت در شورای شهر ساری اعلام می دارم و این جایگاه مقدس خدمتگزاری را به عزیز دیگری واگذار می نمایم.



    ©2013 APG.ir