تعداد بازدید: 3582

توصیه به دیگران 1

دوشنبه 13 تير 1390-16:26

مظلومي:خودروها به بيمه ضرر مي رسانند

مدیرعامل بیمه رازی در ساری گفت:سالانه یک میلیون نفر از خدمات بیمه ای این شرکت برخوردار می شوند/در سه ماه نخست امسال حدود 20 میلیارد تومان خسارت در رشته های مختلف پرداخت شده است/مازندران یکی از بزرگ ترین استان هایی است که ضریب خسارت بیمه اتومبیل را به خود اختصاص داده است


 مدیرعامل بیمه رازی در ساری اظهار داشت: جهت 100 پرونده خسارت جرحی در مازندران مبلغ شش میلیارد و 500 میلیون ریال به صورت علی الحساب پرداخت کردیم.

به گزارش خبرنگار مازندنومه در ساري،یونس مظلومی افزود:این کار در راستای حفظ حقوق زیان دیدگان و جلب رضایت بیمه گزاران انجام شد.

 وی با بیان اینکه شرکت بیمه رازی در حال حاضر دارای 700 نماینده و 27 شعبه در سراسر کشور است، تصریح کرد:سالانه یک میلیون نفر از خدمات بیمه ای این شرکت برخوردار می شوند.

مظلومی با اشاره به اینکه در سه ماه نخست امسال حدود 20 میلیارد تومان خسارت در رشته های مختلف پرداخت شده ، گفت:این رقم نسبت به سال گذشته 2 برابر شده و دلیل آن هم این است که رسیدگی به خسارت ها و پیگیری پرونده ها به سرعت انجام می شود.

وی با بیان اینکه از این میزان خسارت ، مبلغ یک میلیارد و 700 میلیون تومان مربوط به مازندران بوده ، خاطرنشان کرد:مازندران یکی از بزرگ ترین استان هایی است که ضریب خسارت بیمه اتومبیل را به خود اختصاص داده است که این موضوع می تواند عوامل متعددی داشته باشد.

مدیرعامل بیمه رازی کشور ، اظهار داشت: رعایت نشدن مقررات راهنمایی و رانندگی ، حجم موتورسیکلت ها و جاده های باریک از جمله این عوامل است.

وی یادآور شد: ضریب خسارت بیمه اتومبیل در مازندران به ازای هر 100 هزار تومان سهم بیمه شده ، 163 هزار تومان است .

مظلومی با بیان اینکه طرح ها و برنامه های ویژه ای در دست اقدام است ، افزود: طرح بیمه حوادث ورزشکاران و حامیان ورزشی از جمله این طرح ها است که در همین راستا با باشگاه تراکتورسازی و استقلال قرارداد بسته ایم و حامیان این دو تیم در سراسر کشور که دارای کارت هواداری باشگاه هستند تحت حمایت این بیمه قرار دارند.

 وی با اشاره به اینکه سیاست شرکت ، تسهیل در رسیدگی و تسویه حساب خسارت ها است ، تصریح کرد:بر همین اساس کمیته ای فنی برای استان های پر تصادف تشکیل دادیم و در ماه مدیرعامل شرکت به اتفاق معاونان در استان مرتبط حضور یافته و نسبت به پرداخت علی الحساب هر استان اقدام می کنیم.

مظلومی اظهار داشت:شرکت حدود مدیریت و اختیارات استان ها را افزایش داده تا در روند کارها تسهیل ایجاد شود.

وی افزود: با توجه به اینکه شرکت های بیمه ای مسئول پرداخت غرامت خسارت حوادث هستند در نتیجه از عملیات بیمه گری سود نمی کنند و چه بسا زیان های هنگفتی هم متحمل می شوند

. مدیرعامل شرکت بیمه رازی ، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه تعداد اتومبیل ها هر سال رشد فزاینده ای دارد و حدودا سالی 2 میلیون خودرو به ناوگان خودروی کشور اضافه می شود ، در نتیجه به همان نسبت زیان متوجه شرکت های بیمه ای می شود که این موضوع از چالش های همه شرکت های بیمه گر است.

وی گفت: استقبال نکردن مردم از سایر رشته های بیمه ای باعث شده تا سهم بیمه اتومبیل هر سال افزایش یابد که شرکت های بیمه ای به عنوان بنگاه های اقتصادی از این قضیه متضرر می شوند.



    ©2013 APG.ir