تعداد بازدید: 2854

توصیه به دیگران 1

چهارشنبه 29 تير 1390-1:1

ابراهيمي:رسانه‌ها همه مشكلات را به سمت مديران نبرند

معاون سياسي و امنيتي استانداري مازندران گفت:سطل هاي زباله‌اي كه در كنار طرح دريا نصب شده خالي از آشغال است و اين در حالي است كه در حاشيه سواحل زباله‌ي زيادي انباشته است.


هادي ابراهيمي در جلسه كارگروه بهداشت درمان در دانشگاه علوم پزشكي مازندران اظهار داشت: واحد‌هایي كه امنيت غذاي استان را دچار مشكل مي‌كنند بايد در نحوه توليدات خود نگرش جدي ايجاد كنند.

به گزارش رسيده از روابط عمومي دانشگاه علوم پزشکي مازندران به مازندنومه،وي تصريح كرد: براي واحدهاي صنعتي كه فعاليت‌شان آسيب جدي به توليدات غذايي در استان وارد مي‌كند دو راه حل وجود دارد راه حل اول توقف فعاليت آسيب زا و راه حل دوم آن اختصاص زمين ديگري به واحد آسيب زا است.

معاون سياسي امنيتي مازندران با اشاره به استقرار 38 شهرك صنعتي در مازندران بيان داشت: برنامه ريزي مشخصي براي تخصصي كردن شهرك‌هاي صنعتي در استان انجام شود.

وي با بيان اينكه شهرك تخصصي صنعتي در مازندران بايد تشكيل شود افزود: طبق آمار،در مازندران در توليدات صنايع غذايي جزء استان های برتر است و اين نيز دليل خوبي براي تخصصي كردن و ايجاد شهرك صنايع غذايي در مازندران است.

معاون استاندار مازندران به اختصاص اعتباري از طرف شواري اطلاع رساني دولت به دانشگاه علوم پزشكي مازندران اشاره كرد و ياد آور شد: اعتبار اختصاصي امسال براي فرهنگ سازي در حوزه سلامت بسيار بيشتر از اعتباري است كه در سنوات گذشته به اين امر اختصاص يافت.

ابراهيمي به نقش تاثيرگذار رسانه‌ها  در ايجاد فرهنگ سلامت اشاره كرد و افزود: رسانه‌ها همه مشكلات و موانع براي ارتقاي شهر سالم را به سمت مديران نبرند بلكه آموزش همگاني برای ارتقاي فرهنگ سلامت را پايه‌اي اصلي برنامه‌هاي خود قرار دهند.

وي به اجراي طرح هاي سالم سازي دريا اشاره كرد افزود: مردم براي ارتقاي سلامت بايد آگاهي كافي داشته باشند.

وي افزود: به عنوان نمونه سطل هاي زباله‌اي كه در كنار طرح دريا نصب شده خالي از آشغال است و اين در حالي است كه در حاشيه سواحل زباله‌ي زيادي انباشته است.

معاون استاندار مازندران در پايان با اشاره به زباله‌اي حاشيه جاده‌ها افزود: رسانه‌ها به همراه مديران استان بايد تلاش كنند نوع نگاه مردم را نسبت به آلودگي محيط زيست تغيير دهند.


  • يکشنبه 2 مرداد 1390-0:0

    آقاي ابراهيمي از حمايت شما از يك ... كه ... مثل روز روشن است وموضع گير هايش ... بركسي پوشيده نيست جاي تاسف دارد

    • شنبه 1 مرداد 1390-0:0

      و اگه به سمت مدیرا سوق بدن شماها از خجالتشون در میایید.

      • شنبه 1 مرداد 1390-0:0

        اقای ابراهیمی اگر این ها را می خوانی فقط دو تا خبر بالاتر از حرف خودت از دو تا مدیر درد خوانی کردیم بح.ن تا بدونی جقدر مدیران مقصرند:
        هاشمي:مردم خسته شدند از بس قول دادیم ولی عمل نکردیم


        معاون عمراني استاندار مازندران گفت:متاسفانه در تصمیم گیری اعتبارات نقشی نداريم و در شورای برنامه ریزی عضو نیستیم/مگر می شود با 10 میلیارد اعتبار برای جاده هراز کاری صورت داد؟/مردم چه گناهی کردند که باید تاوان کم کاری های مان را بدهند؟


        ادامه خبر جمعه 31 تير 1390 از مدیر کلی خودم لذتی نبردم-محمدزاده


        اغلب طرح هاي مربوط به متکديان ضربتی است و زمانی که توریست حضور دارد اجرا می شود که پاسخگو نیست/متکدیان سرقفلی دارند و اجازه نمی دهند کسی جای آنها بایستد/نمی دانم قیافه ما به متکدیان می خورد/قابلیت مدیریتی ندارم/ بهزیستی مامن بسیاری از سیاسیون بود/مدیر جسوری بودم/فعلا مدیرکل هستم/هیچ اجباری برای استعفای من نبوده است/پیش بینی می کنیم پیک مصرف به شیشه برسد.(متن و حاشيه هاي مصاحبه مطبوعاتي مديرکل بهزيستي مازندران)


        ادامه خبر پنجشنبه 30 تير 1390

        • پنجشنبه 30 تير 1390-0:0

          آقاي مسوول:
          يه سوزن به خودت بزن تا يه جولدوز به ديگرون بزني.
          سازمان بازيافت استانداري هميشه مي گفت مسوول آشالاي استان منم؛
          ولي كو تا عمل كامل!

          • پنجشنبه 30 تير 1390-0:0

            مگر اطلاع رساني ريختن زباله درون سطل آشغال يا اعلان نشاني سطل هاي آشغال يا تقسيم سطل هاي زباله بر مبناي طرح تفكيك از مبدأ يا شناسايي درست استفاده بيشتر مردم از سطل زباله يا نصب مناسب سطل زباله كار مديران نيست؟


            ©2013 APG.ir