تعداد بازدید: 2737

توصیه به دیگران 1

يکشنبه 2 مرداد 1390-0:43

مافياي 90

نماينده مردم ساري در مجلس در گفت و گو با مازندنومه مطرح کرد:برنامه 90 پرمخاطب است اما پشت آن مافياست/همه برنامه ها يک تا دو سال اجرا مي شوند اما برنامه نود 10 سال است که با يک تهيه کننده و مجري اجرا مي شود/این موضوع در شورای نظارت صدا و سیما هم مطرح شد/بانک توسعه تعاون و بانک رفاه هم ادغام می شوند/یک شبه میلیاردر شدن و یک شبه به هیچ رسیدن نشان می دهد اقتصاد ما بیمار است.


به گزارش خبرنگار مازندنومه،سيدرمضان شجاعی-نماینده مردم ساری- در نخستین همایش هم اندیشی مدیران تعاونی های شهرستان های ساری و میاندرود گفت : تعاون در باورهای دینی ، ملی ، محلی و منطقه ای ما جاری و ساری است.

سید رمضان شجاعی کیاسری با بیان اینکه عدالت محوری از دغدغه های نظام است ، افزود: تنها جایی که می توان شاخه های عدالت محوری را یافت ، اقتصاد تعاونی است.

وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب هم تاکید زیادی بر اقتصادی تعاونی ها دارند ، یادآور شد: تعاونی در جایگاه خود می تواند بهترین و سالم ترین زیرساخت اقتصادی کشور را فراهم کند.

 شجاعی با با بیان اینکه دولت باید دیوان سالاری را کاهش دهد،تصریح کرد: دیوان سالاری ، مشکل جدی بر سر راه تعاونی ها است که انگیزه کار را از تعاونگران می گیرد.

وی افزود: چنانچه مجلس بخواهد در این زمینه طرحی مطرح کند باید با معیار و تراز تعاون ، به مجلس منعکس شود.

نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی،خاطرنشان کرد:قانونی جامع و کامل است که از سوی دولت به عنوان لایحه به مجلس ارائه شود .

 وی با بیان اینکه امیدواریم با ادغام صورت گرفته ، در ماموریت بانک توسعه تعاون خللی ایجاد نشود ، گفت: قطعا با ادغام وزارتخانه ها ، بانک توسعه تعاون و بانک رفاه هم ادغام می شوند.

 شجاعی با اشاره به اینکه کمک کردن به چرخ تعاونی ها می تواند اقتصاد بیمار ما را معالجه کند ، تصریح کرد: اقتصاد ما نیاز به معالجه اساسی دارد که درمان آن قطعا در تعاون است.

 وی افزود: یک شبه میلیاردر شدن و یک شبه به هیچ رسیدن نشان می دهد اقتصاد ما بیمار است و حتما بسیاری از افراد را می شناسید که حتی به نان شب هم محتاج بودند اما یک شبه از هیچ به همه چیز رسیده اند و در مقابل ، افرادی یک شبه همه چیز خود را از دست داده اند و این نشان از اقتصاد بیمار دارد.

شجاعی با بیان اینکه در تعاونی ها می توان خلاقیت ها را بروز داد ، اظهار داشت: در تعاونی ها سلامت کار از جهت ماندگاری و کیفیت ، بیشتر است چراکه انگیزه های خدمت و هم افزایی در این اقدامات موثر است.

وی یادآور شد: به عنوان نماینده مجلس ، اعتقادم بر این است که سلامت اقتصادی جامعه با توسعه و تجهیز به موقع در جهت ستادی ، اجرایی و قانونی می توان مسیر سالم اقتصاد اسلامی را شکوفا کرد.

شجاعی در حاشیه این مراسم در خصوص انتقاد وی نسبت به برنامه پرمخاطب 90 به مازندنومه ، گفت: بنده هم موافقم این برنامه پرمخاطب است اما معتقدم در پشت صحنه آن مافیا وجود دارد، چراکه هیچ برنامه ای تا ابدالدهر ادامه ندارد و یک تا 2 سال اجرا می شود اما برنامه 90 ، حدود 10 سال است که با یک تهیه کننده ، یک مجری و یک کارگران ، تهیه و پخش می شود.

 وی افزود: این موضوع در شورای نظارت صدا و سیما هم مطرح شد و صرفا نظر شخصی من نیست.


  • بهمن کلبادی پور پاسخ به این دیدگاه 0 0
    پنجشنبه 6 مرداد 1390-0:0

    آقای دکترشجاعی سلام .چون فرمودین که شورای نظارت هم این نظر را دارد عرض میکنم . والله رو حرف شما حرف نمیآوردم . اینکه اشاره داشتین همه برنامه ها یکی دوسال بیشتر دوام نمیارن درسته قربون هرچی آدم حقگو . اما این برنامه ها دو هفته هم رو آنتن باشن زیادی شونه چون پشت صحنه شون مافیایی وجود داره دو هفته ای و دو ماه میشن دوسال . . لذا اگر پشت صحنه برنامه پر مخاطب 90 بنده عرض میکنم بینظیر 90 مافیایی وجود نداشت که این برنامه همون هفته اول ناک اوت میشد وباخاک یکسان وامروزه بینندگان میلیونی این برنامه حیران و سرگردان . اینجاست که شاعر میگه . دانه فلفل سیاه و خال مه رویان سیاه هردو جان سوزن اما این کجا و آن کجا . عزت زیاد سید دوستت داریم ولی این حرف شما نبود

    • دوشنبه 3 مرداد 1390-0:0

      این مراسم همایش بود یا جلسه انتخاباتی ؟

      • يکشنبه 2 مرداد 1390-0:0

        بعید می دانم که آقای شجاعی این موضوعاتی که مطرح نموده است خودش باور داشته باشدعملکرد ... و..... بارزترین نشانه این ادعاست.

        • يکشنبه 2 مرداد 1390-0:0

          لطفا نظرم را بزارین چه اشکالی داره برنامه ایی خوب هست که اینو هم مردم و هم کارشناسان تایید میکنند ادامه داشته باشه آقای شجای شما... متوسل میشوید حتما ... هستند

          • يکشنبه 2 مرداد 1390-0:0

            ...تنها برنامه سیمای انحصاری که ارزش دیدن داره نوده.شما نماینده کی هستید؟

            • بابلی ریکاپاسخ به این دیدگاه 0 0
              يکشنبه 2 مرداد 1390-0:0

              چون اقای یوسف نژاد را دعوت کردندوحرفهای باب دل مردم زده شد حالا 90 مافیایی شده است

              لطفا شما به سیاست سرگرم باشیدو ما دلخوش به فوتبال

              • يکشنبه 2 مرداد 1390-0:0

                برنامه ورزش و مردم هم با اجرای بهرام شفیع 27 سال است از شبکه یک پخش می شود.ان هم مافیاست؟


                ©2013 APG.ir