تعداد بازدید: 3066

توصیه به دیگران 1

يکشنبه 2 مرداد 1390-23:18

ابراهيمي:چهار تا اسب را برداشتند،دو هفته بمباران رسانه اي شديم

معاون سياسي و امنيتي استاندار مازندران گفت:مدتی است جلسه ستاد کنگره شهدا در استان با سردی برگزار می شود/شورای نامگذاری در استان فعال نیست/چهار تا اسب را از میدان برداشتند و دو هفته تمام ، ما را بمباران خبری و رسانه ای کردند/ از محل بیت المال،هیچ دستگاهی به افطار دهی اقدام نکند.


 مازندنومه: جلسه ستاد استانی هفته دفاع مقدس در استانداری مازندران با حضور سرپرست اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس برگزار شد.سید مهدی کیا الحسینی که پیش از این سمت خود را به سردار میرشکار داده بود ، بار دیگر بر مسند سرپرستی این اداره کل نشست.

 گمانه ها بر این بود که سردار میرشکار ، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشرارزش های دفاع مقدس ، به دلیل سخنرانی در خصوص جریان انحرافی ، از سوی این جریان کنار گذاشته شده است. صحبت هایی هم مبنی بر اختلاف بین سردار میرشکار و مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کشور وجود داشت که در یکی از جلسات استانداری مازندران ، مشاجره این دو باعث خونریزی معده سردار میرشکار و حضور اورژانس 115 شده بود.

 اما شنیدیم که کیا الحسینی از مدت یک ماه قبل تاکنون سرپرستی این اداره را بر عهده گرفته و سردار میرشکار هم که از جانبازان شیمیایی دفاع مقدس است ، به علت این عارضه ، وضعیت جسمانی مناسبی ندارد و ممکن است در صورت بهبود ، به سمت خود بازگردد.گزارش خبرنگار ما را از اين جلسه بخوانيد.

---------------------------------------------------

 معاون سیاسی استانداری مازندران با بیان اینکه دفاع مقدس به عنوان برگ زرینی در کارنامه انقلاب اسلامی ، جاری و ساری است ، اظهار داشت: مفهوم روشن تعبد در برابر ولایت ، اصلی است که دفاع مقدس را از سایر بخش ها و موضوعات ، متمایز می کند.

  ابراهیمی با اشاره به اینکه برنامه های هفته دفاع مقدس باید با شور و گرمی خاصی برگزار شود ، خاطرنشان کرد: دفاع مقدس ، منبع پایان ناپذیری برای خلق آثار هنری است.

 وی با اشاره به برخی برنامه های ابتر و بدون مخاطب و بیان اینکه نسل جوان از این برنامه ها گریزان است ، افزود:روح جوانگرایی و مخاطب گرایی باید بر برنامه ها حاکم باشد.

 ابراهیمی ضمن ابراز ناخرسندی از اینکه نتوانسته ایم نقش ارزش های لشکر 25 کربلا در دفاع مقدس را در استان تبیین کنیم ، تصریح کرد: این مسئله جزء اشکالات و نواقص است.

وی گفت: کارهای خوبی انجام شده اما تا رسیدن به منزل مقصود و نقطه هدف ، فاصله داریم.

 ابراهیمی اظهار داشت: مدتی است جلسه ستاد کنگره شهدا در استان با سردی برگزار می شود- استانی که بیش از 10 هزار شهید تقدیم کرده- همین برنامه در استان همدان و فارس برگزار شد که بی بدیل بود.

 وی با اشاره به اینکه عزم استان بر این است که در این حوزه ها به صورت جدی وارد شویم ، گفت:شورای نامگذاری هم در استان فعال نیست.

ابراهیمی تاکید کرد: شورای نامگذاری باید با حساسیت تمام در این موضوع ورود پیدا کند و بعضی از پروژه ها را با نام شهدا ، در استان نامگذاری کنیم.

 وی افزود: استانداری مازندران 2 موضوع تحول اجتماعی و تحول فرهنگی را به صورت جدی دنبال می کند.

 معاون سیاسی استانداری مازندران با اشاره به اینکه دستگاه ها وظیفه دارند نیم درصد از اعتبارات خود را به حوزه فرهنگ اختصاص دهند ، تصریح کرد: ما باید زور بزنیم و التماس کنیم که این کار انجام شود و اگر این کار انجام شود می توان با این اعتبار کاری کرد کارستان.

 وی با اشاره به تشکیل ستاد ماه مبارک رمضان از دستگاه های اجرایی خواست تلاش شود تا از محل بیت المال ، هیچ دستگاهی اقدام به افطار دهی نکند و افطاردهی ها عمومی و در قالب اکرام ایتام و یا نیازمندان باشد.

حاشيه ها:

-هادی ابراهیمی با تاخیر در جلسه ستاد استانی هفته دفاع مقدس حاضر شد و در بیان علت تاخیر گفت: پیگیر وضعیت غرق شدن تنها فرزند یک خانواده در شهرستان نور بودم که پس از شش روز هنوز جنازه پیدا نشده است.

 -وی با اشاره به اینکه ستادهای گرامی داشت هفته دفاع مقدس ، بعضا" با دست خالی در شهرستان ها فعالیت می کنند ، افزود: فرمانداران ، خط مقدم این برنامه ها هستند.

- ابراهیمی با بیان اینکه چهار تا اسب را از میدان برداشتند و 2 هفته تمام ، ما را بمباران خبری و رسانه ای کردند که به ساحت هنر ، جسارت شده ، تصریح کرد: اما کسی سوال نمی کند چرا در خیابان فرهنگ ساری ، بعضی از کوچه ها به اسم هایی مزین است که هیچ سنخیتی با ارزش های دینی و اسلامی ما ندارد.

 وی اظهار داشت: با برداشتن مجسمه ها باید سوژه بسیاری از رسانه ها باشیم که ایها الناس ، اسلام به خطر افتاده و استاندار و معاونانش و دستگاه قضایی باید بروند زیر سئوال.


  • شنبه 8 مرداد 1390-0:0

    ...واقعا کسی نیست که جلوی این بی فکری ها رو بگیره ...

    • جمعه 7 مرداد 1390-0:0


      امه گپ اسب و خر ِر نی‌یه امه گپ اصالتی سر هسته که درنی همین پچوک‌پچوک کارون جه وه ره از بین وَرنی. پیروز امه جمه ره بُتنی و امه تن شه لباس دپوشنی، دیروز امه تلویزون دله مازرونی زوون ره با فارسی قاطی هاکردنه ، امروز اسب و اسب‎سوار ره بشکنینی، فردا هم حتمأ قانون یلنی که مازرونی گپ بزوئن و مازرونی لباس دکاردن حرومه، پس فردا هم...

      • عشق من ساریپاسخ به این دیدگاه 0 0
        جمعه 7 مرداد 1390-0:0

        ...مضحکترین تصمیم در باره ساری گرفته شد و انهم برداشتن این اسب ها بود که هروقت از کنار میدان امام رد میشوم، بغض میکنم. والله قسم که ... کردید و توهین به تاریخ ساری کردید، همین الان تشریف ببرید میدان امام رو ببینید ، کثافت در میدان موج میزنه، کسی نیست تمیز کنه؟!!! پدربزرگم برایم تعریف میکرد ...

        • چهارشنبه 5 مرداد 1390-0:0

          صحبت غیر کارشناسی در مورد موضوعی که هیچ تخصصی در مورد آن ندارند همین می شود دیگه...

          • سه شنبه 4 مرداد 1390-0:0

            به نظرت اونهایی که برداشتند چهارتا اسب بود فقط؟!!!!!!!!!!!!!...! تاسف تاسف تاسف

            • سه شنبه 4 مرداد 1390-0:0

              اسب نبود اصالت بود نماد استقامت بود شما که علوم سیاسی خوندی از شما انتظار نداشتیم...

              • سه شنبه 4 مرداد 1390-0:0

                پارسال مدير كل فني و حرفه اي استان كلي پول براي افطاري از بيت المال خرج كرد.
                آيا آنها فقراي جامعه بودند؟

                • سه شنبه 4 مرداد 1390-0:0

                  آقاي ابراهيمي بي زحمت بگويد شوراي نامگذاري با چه مصوبه اي بايد تشكيل بشود؟

                  • سه شنبه 4 مرداد 1390-0:0

                    شما خیلی بیکاریدا !
                    ایکاش من هم مثل شما مشکل و دغدغه ایی نداشتم و تمام مشکلات و گرفتاری هام میشدند 4 تا دونه اسب!
                    یعنی شما مشکل و گرفتاری بالاتر از اسب ندارید؟!

                    • سه شنبه 4 مرداد 1390-0:0

                      روزی روزگاری همین آقای ابراهیمی از هنر وفرهنگ ودفاع از آن می پرداخت هم اکنون در وادی سیاست جوردیگری سخن می راند واقعا سیاست با فرهنگ اینقدر فاصله دارد

                      • دوشنبه 3 مرداد 1390-0:0

                        واقعا آقاي ابر اهيمي راست ميگه ما چند تا تخته سنگ روي هم را كه اسمش را گذاشتند تخت جمشيد مي خواهيم چكار كنيم اين همه ساختمان نو ،تازه روي اين سنگها شكل گاو نصب شده بايد همه را خراب كنيم و مسكن مهر ( لانه زنيور ) درست كنيم متاسفم آقاي ابراهيمي اما اسم علي " ع" دلدل و اسم اسب امام حسين ذوالجناح و اسب حضرت عباس عقاب و اسب رستم رخش و نام اسب ميدان امام تمدن است

                        • دوشنبه 3 مرداد 1390-0:0

                          ... از عمل خبری نیست و....

                          • دوشنبه 3 مرداد 1390-0:0

                            چرا آقایان تصمیمی می گیرند که باید این قدر هزینه بدهند.. ؟

                            • دوشنبه 3 مرداد 1390-0:0

                              از كسي كه... اين حرف ها بعيد است. مساله بر داشتن چند اسب نيست بلكه مبارزه با تاريخ ايران است. هر مجسمه اي كه قبل از اسلام باشد برداشته مي شود بر داشتن مجسمه آريوبرزن در استاني ديگر و ...

                              • دوشنبه 3 مرداد 1390-0:0

                                lآقای د.حامدي با سلام و تشکر از صحبتهای شما، ولی من فکر نمی کنم اینها مفهوم خاطرات و .. رو بدونن...همینطوری که نمیشه.

                                • دوشنبه 3 مرداد 1390-0:0

                                  «ابراهیمی با بیان اینکه چهار تا اسب را از میدان برداشتند و 2 هفته تمام ، ما را بمباران خبری و رسانه ای کردند که به ساحت هنر ، جسارت شده ،» .... لیلی زن است یا مرد ؟!!

                                  • دوشنبه 3 مرداد 1390-0:0

                                    جناب ابراهیمی!سلام عرض می کنم. آقا به خدا هیچ منظور سیاسی و جناحی و .. ندارم. اصلا سیاست را نمی فهمم. به خدا همین الان فهمیدم که شما معاون سیاسی استاندار هستید.
                                    جناب ابراهیمی بدون هر گونه سوء برداشت سیاسی به این سوال من بیندیشید:
                                    برای برداشتن به قول خودتان چهار تا اسب، نمی شد نظر مردم را بپرسید؟ متاسفانه شما هنوز درک نکرده اید که برای مدیریت موفق نیاز به نظر مردم دارید. بله نیاز دارید اما شما این نیاز را درک نمی کنید و سعی می کنید از مردمی بودن، به شعار دادن های تکراری و کلیشه ای بسنده کنید. من وقتی 4 ساله بودم (یعنی 33 سال پیش) در میدان امام و در کنار آن اسبها عکس گرفته بودم. یعنی از بچگی این میدان با این اسبها جزیی از هویتم بوده است و اصلا حس خوبی ندارم وقتی می بینم شما این گونه با تمسخر از به قول خودتان چهار تا اسب صحبت می کنید. حالا که بدون کوچکترین اعتنایی به نظرات مردم، آن چهار تا اسب را برداشتید و از عذرخواهیتان هم خبری نیست، لطف کنید و بر ما مردم ساری منت نهاده، خاطراتمان را به تمسخر نگیرید. ممنون می‌شویم


                                    ©2013 APG.ir