تعداد بازدید: 2929

توصیه به دیگران 1

دوشنبه 3 مرداد 1390-22:52

دست روی دست گذاشته ایم-ابراهيمي

معاون سياسي و امنيتي استاندار مازندران گفت:از نظر ميزان طلاق در کشور سوم هستيم/پس از طلاق گرفتن ، جلسه مشاوره می گذاریم،اصلا" چه فایده ای دارد؟/کارهای موازی در استان زیاد صورت می گیرد/صبحی نیست که در سه راه کشاورزی ساری 6-5 متکدی را نبینم/بودجه را فله ای به ادارات نمی دهیم/فردی روحانی به من مراجعه و عنوان کرد که فرزندش به سمت جدایی رفته است.


به گزارش خبرنگار مازندنومه،هادی ابراهیمی در جلسه کارگروه اجتماعی آغاز اجرای طرح تحول اجتماعی در استان را اعلام کرد و گفت: طرح تحول اجتماعي، مانند طرح تحول اقتصادی در استان در دستور کار قرار خواهد گرفت.

وی افزود: با توجه به ازدیاد آسیب های اجتماعی در مازندران ، آهنگ تحول اجتماعی در استان از امروز زده می شود.

 معاون سیاسی استانداری مازندران با اشاره به اینکه از نظر ميزان طلاق در کشور سوم هستيم، یادآور شد: این موضوع نگران کننده است و آمار هم روز به روز افزایش می یابد.

 ابراهیمی اظهار داشت: پس از طلاق گرفتن ، جلسه مشاوره می گذاریم ، اصلا" چه فایده ای دارد؟

وی با اشاره به اینکه طلاق در حال کشیده شدن به خانواده های خواص است ، یادآور شد: فردی روحانی به من مراجعه و عنوان کرد که فرزندش به سمت جدایی رفته است.

معاون استاندار با بیان اینکه در حوزه پیش بینی ، پیشگیری، کنترل و درمان باید در استان گام های اساسی برداریم ، تصریح کرد:کارهای موازی در استان زیاد صورت می گیرد و خروجی دقیقی از میزان فعالیت های دستگاه ها در دست نداریم.

 ابراهیمی اظهار داشت: وقتی فرمانداران ما از غرب استان به این جلسه می آیند ، از مدیری هم که به صورت مستقیم در حوزه پیشگیری است انتظار داریم در جلسه حضور یابد.

 معاون سیاسی استانداری مازندران یادآور شد:دستگاه های ما باید پاسخ دهند ، مدیر دستگاه باید در جلسه حضور یابد و اگر شرکت نکند نحوه مواجهه ما با آن دستگاه متفاوت خواهد بود.

 وی با بیان اینکه شهر ما پر شده از متکدیان که سیمای شهر را به هم ریخته است ، خاطرنشان کرد: صبحی نیست که در سه راه کشاورزی ساری 5 – 6 متکدی نبینم که همه هم غیر بومی هستند.

 ابراهیمی افزود: در آذربایجان شرقی ، وقتی از فرودگاه خارج می شوی روی یک تابلو نوشته " به شهر بی گدا خوش آمدید"، ما هم می توانیم در حوزه پیشگیری برنامه ریزی کنیم.

وی با اشاره به اینکه همه کارهای ما طرح ها و پروژه های عمرانی نیست ، تصریح کرد:در استان سازمان های فربه تشکیل دادیم و گاهی تا هزار نفر نیرو دارند اما خروجی دستگاه چیست؟

ابراهیمی با بیان اینکه اعتبارات فرهنگی اوایل شهریور پرداخت می شود ، گفت: بودجه را فله ای به ادارات نمی دهیم ، به دستگاه هایی بودجه می دهیم که برنامه داشته باشند.

 وی اظهار داشت : در جرائم استان ، افزایش اعتیاد جزء دغدغه های ماست که متولیان قضایی و نظامی را نگران می کند.

 ابراهیمی افزایش آمار سرقت را از دیگر جرائم در استان عنوان و تصریح کرد:در روز روشن ، سرقت انجام می شود ، چرا آمار سرقت ما در مرکز استان باید رو به افزایش باشد؟

 وی با بیان اینکه آماری که از وزارت کشور آمده نشان می دهد جرائم در چهار ماه امسال نسبت به مدت مشابه افزایش یافته ، گفت: ما نشسته و دست روی دست گذاشته ایم و فقط به آمار و ارقام و جداول نگاه می کنیم.

 ابراهیمی با بيان اين که یکی از استادان دانشگاه طرحی نزد من آورد که در شورای عالی انقلاب فرهنگی معرفی و تصویب شد ،افزود: پتانسیل در استان داریم ولی خود را به کارهای تاریخ مصرف دار و موقت مشغول کرده ایم.

 ابراهیمی با بیان اینکه بعضی دستگاه ها در حوزه مسائل فرهنگی و اجتماعی به وظایف خود عمل نمی کنند ، تصریح کرد: اگر شهر را آباد کنیم و در یک میدان چند گدا پیدا شود ، مدیریت آن شهر زیر سوال می رود.


  • شنبه 8 مرداد 1390-0:0

    خوب می دانیدکه اغلب پست ها بر اساس روابط بین افراد تقسیم می شوند نه براساس لیاقت،مثلا آیا در حوزه وزارت نفت که کلیدی ترین و تخصصی ترین حوزه اقتصادی ودرآمدی ماست از بین این همه متخصص مدیری لایق وآشنا و متخصص امر نفت پیدا نمیشود که ما طی چند شش سال اخیر چند وزیر را گذاشیم و برداشتیم نتیجه این عدم مدیریت همان مشکلات و نارسایی هایی می شود که شما اندکی از آن را بر شمردید یا مثلا ... لطفا اول یک سوزن به خود بزنید بعد یک جوالدوز به دیگران

    • چهارشنبه 5 مرداد 1390-0:0

      اقاي ابراهيمي لطفا دلايل حمايتتان را ازنماينده نوشهر بفرماييد


      ©2013 APG.ir