تعداد بازدید: 2511

توصیه به دیگران 1

جمعه 7 مرداد 1390-9:43

نادري:مسافران هنجارها را ناهنجار مي کنند

فرماندار بابلسر گفت:هنگام ورود مسافران به بابلسر برخي ارزش ها به ضد ارزش تبديل مي شود/استفاده از قليان در بابلسر نگران‌كننده است/رئيس دانشگاه علوم پزشكي مازندران قول مساعد داد نسبت به احداث بيمارستان در بابلسر اقدام كند ولي تاكنون اين امر محقق نشده است.


بنابه گزارش رسيده به مازندنومه از روابط عمومی فرمانداری بابلسر، محمدرضا نادري در جلسه كارگروه بهداشت و درمان بابلسر اظهار داشت: هر چند دولت مسئولان را موظف كرده است تمهيدات لازم براي خدمات‌رساني به مسافران را فراهم كند،اين كار نبايد منجر به پايمال شدن و تجاوز به حقوق شهروندان شود.

وي افزود: رواج برخي ناهنجارها به جاي هنجارها و ضد ارزش‌ها به جاي ارزش‌ها از جمله معضلات و مشكلاتي است كه به هنگام ورود مسافران به بابلسر با آن مواجه هستيم كه هر چه سريع‌تر بايد جلوي اين كار گرفته شود.

 فرماندار بابلسر استفاده از قليان را تهديد جدي براي سلامت مردم برشمرد و بيان داشت: در حال حاضر استفاده از قليان رواج يافته و در حال تاثيرگذاري به اقشار مختلف جامعه است در حالي كه مردم به اين معضل به عنوان يك امرعادي و تفريحي نگاه مي‌كنند.

 وي با اشاره به اينكه بايد به عرضه محصولات غذايي در سطح شهر نظارت شود، تصريح كرد: برخي از غذاها در خارج از فضاي مغازه به مشتريان عرضه مي‌شود كه به شدت سلامت مردم را تهديد كرده و خطرآفرين است.

نادري در مورد نظافت سواحل بابلسر بيان داشت: از پاركينگ يك تا 9 به فاصله 20 متري سطل‌هاي زباله نصب كرديم ولي در محدوده نوار ساحلي پلاژداران هنوز هيچ اقدامي براي جمع‌آوري زباله انجام نداده و محيط آنان بسيار آلوده و ناراحت‌كننده است.

 فرماندار بابلسر احداث بيمارستان در اين شهر را ضروري دانست و تصريح كرد: در سفر وزير بهداشت و درمان به بابلسر رئيس دانشگاه علوم پزشكي مازندران قول مساعد داد نسبت به احداث بيمارستان در بابلسر اقدام كند ولي تاكنون اين امر محقق نشده است.

 نادري با اشاره به اينكه تعهد در كنار تخصص براي خدمت به مردم لازم و ضروري است، افزود: مسئولان بايد با تعهد و اعتقاد به باورهاي ديني براي خدمت به مردم گام بردارند و برنامه‌هاي خود را بر اساس تعهد تنظيم كنند.


  • يکشنبه 9 مرداد 1390-0:0

    اقای فرماندار چطوره دور تا دور شهر رو سیم خاردار الکتریکی بکشیم ها؟مسافر کیلو چنده.به جای اینکه مردممون از راه توریسم ومسافر کسب درامد کنن خودمون مثل گداها یک مبلغ بخور و نمیر بهشون میدیم.موافقی؟...

    • يکشنبه 9 مرداد 1390-0:0

      احسنت آقای فرماندارتبارک الله

      • شنبه 8 مرداد 1390-0:0

        از بس كه با برنامه اي جناب فرماندار!


        ©2013 APG.ir