تعداد بازدید: 2353

توصیه به دیگران 1

يکشنبه 9 مرداد 1390-9:37

کریمی: مجلس آینده اصولگراست

در گفت و گو با نماينده مردم بابل در مجلس مطرح شد: با تجربه ناموفق اصلاح طلبان،شانسی برای آنها وجود ندارد/همه توان اصلاح طلبان برای تخریب و تضعیف جریان اصولگرایی است/مردم به اصلاح طلبان اعتماد ندارند/جريان انحرافي جایگاهی بین مردم ندارد.


 علی کریمی فیروزجایی در گفت و گو با کلثوم فلاحي-خبرنگار مازندنومه-در خصوص ترکیب مجلس آینده ، اظهار داشت: مجلس آینده در اختیار اصولگرایان است.

 وی افزود: با تدابیری که در جهت اتحاد و اصولگرایان و تنظیم لیست مشترک انجام شده، مشکلی برای حضور اصولگرایان نمی بینیم،ضمن اینکه مردم هم در سال های اخیر جریان اصولگرایی را تجربه کرده اند که با تجربه ناموفق اصلاح طلبان ، شانسی برای آنها وجود ندارد.

 نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه همه توان اصلاح طلبان برای تخریب و تضعیف جریان اصولگرایی است ، تصریح کرد: مردم در سال های گذشته تلاش و عملکرد جریان اصولگرایی را به عینه دیده اند و به اصلاح طلبان اعتماد ندارند.

 وی خاطرنشان کرد:حول محور روحانیت ، مردم اعتماد خود را بر اصولگرایان استمرار می بخشند.

کریمی در پاسخ به این سوال که جریان انحرافی چه تاثیری در روند انتخابات داشته و آیا موفق به کسب کرسی های مجلس خواهد شد ، اظهار داشت: تعداد افراد جریان انحرافی به تعداد انگشتان یک دست هم نمی رسد و جایگاهی بین مردم ندارند.

 وی افزود: جریان انحرافی تاثیری بر انتخابات نداشته و با روشنگری هایی انجام گرفته ، شانس بالا را برای کسب آرا در انتخابات مجلس نهم نخواهد داشت.


  • سه شنبه 11 مرداد 1390-0:0

    ملاک اصولگرایی ارتباط خوب و صمیمی با روحانی امام جمعه بابل نیست به دو دلیل :اول اینکه اقای روحانی بعد رای نیاوردن داماد شان (ناصری )از هیچ کوششی برای تخریب نمایندگان بابل دریغ نورزیدند و باید بدانیم تریبون نماز جمعه جای مطرح نمودن مسائل شخصی و خانوادگی نیست و ثانیا حضور آقای روحانی در بعضی مراسم هایی که با عوت افرادی مردود شده در استان و بابل از گروه قدرت و ثروت باعث ایجاد شبهه در بین امت حزب الله می کند

    • سه شنبه 11 مرداد 1390-0:0

      اشتباهي رخ داد و اظهارنظر اينجانب رااصلاح كنيد"كاري كردندكه امثال هاشمي رفسنجاني به مجلس راه پيدانكنند "با تشكر

      • سه شنبه 11 مرداد 1390-0:0


        کریمی هم اکنون با بازیچه قرار دادن خبرنگار ... در بابل مشغول تبلیغات از طریق بودجه های دولتی است اما سربازان امام زمان(عج) همچنان با توجه به آشکار بودن این قضایا سکوت کردند . این اصولگرانما در بین رسانه ها جایگاه خود را از دست داده است و همچنان عملکرد چند ساله مهندس نریمان را به اسم خود در برنامه ها و مصاحبه ها یدک می کشد فعلا این کریمی فیروزجاهی در بین حاج آقا روحانی هیچ جایگاهی ندارد کسی که ادعای اصولگرایی می کند ولی یک بار پشت سر حاج آقا روحانی در نماز جمعه نماز نمی خواند ، بد به حال مردمانی که باز بخواهند او را به عنوان نماینده به مجلس بفرستند.

        • دوشنبه 10 مرداد 1390-0:0

          اگر اعتقاد راسخ به مقبولیت یا عدم مقبولیت شخص یا جریانی دارید چرا اجازه انتخاب در انتخابات را به بعضی ها (حتی جریان انحرافی یا حتی سلطنت طلبها و غیره)نمی دهند تا مردم وزن هرکسی را تعیین کند

          • دوشنبه 10 مرداد 1390-0:0

            براي اين اجازه نمي دهند كه اصلاح طلب ها در سالهاي گذشته ثابت كردند بيشترازآنكه دنبال خدمت باشند اكثرآنها دنبال براندازي هستند واگرانتخاب شدند كه هيچ واگرراي نياوردند فريادمي زنند كه تقلب شده .بگذريم در انتخابات دوره ششم كه ريش وقيچي اجراي انتخابات دست اصلاح طلبان بود كاري كردند كه امثال هاشمي رفسنجاني به مجلس راه پيداكنند

            • دوشنبه 10 مرداد 1390-0:0

              اقای کریمی در یک انتخابات ازاد امثال شما عمرا رای بیارن.

              • دوشنبه 10 مرداد 1390-0:0

                اصلاحات واصلاح طلبي براي هميشه به زباله دان تاريخ پيوست .

                • يکشنبه 9 مرداد 1390-0:0

                  جناب آقاي کريمي شما با همين شعارها در دوره قبل راي آوردين شما ها و امثال شما اگه جرات دارند اجازه داده شود گروه اصلاح طلبان در اين دوره شرکت کنند به هيچ وجه شما ديگه رنگ مجلس و صندلي سبز بهارستان را نمي بينيد .

                  • يکشنبه 9 مرداد 1390-0:0

                    اگر اصلاح طلبان در بين مردم جايگاهي ندارند پس چرا اجازه نمي دهيد مردم انتخاب كنند؟


                    ©2013 APG.ir