تعداد بازدید: 5798

توصیه به دیگران 3

دوشنبه 10 مرداد 1390-20:24

جانعلي زاده:برکناري در کار نبوده است

در گفت و گو با رييس دانشگاه نوشيرواني بابل مطرح شد:هيچ برکناري در کار نبود و اين تغيير به خاطر انتصاب دکتر دوميري به رياست بنياد نخبگان اتفاق افتاد/در دانشگاه اگر یک دوست صميمي داشته باشیم،دکتر دوميري است/سه بارخواستند ايشان را رها کنيم تا به کار بنياد برسد و مرتبه سوم با اين تغيير موافقت کردم.


دکتر عسگر جانعلي زاده-رييس دانشگاه نوشيرواني بابل-در گفت وگو با مازندنومه ضمن تکذيب خبر برخي رسانه ها مبني بر عزل دکتر دوميري گنجي اظهار داشت:هيچ برکناري در کار نبوده و اين موضوع به خاطر انتصاب دکتر داود دوميري گنجي به رياست بنياد ملي نخبگان استان اتفاق افتاده است.

وي با بيان اين که سه مرتبه از معاونت علمي و فناوري رييس جمهوري از ما خواستند دکتر دوميري را آزاد کنيم تا به کارهاي بنياد نخبگان برسد،افزود:خانم نسرين سلطانخواه-معاون علمی و فناوری رييس جمهوري
حدود یک ماه قبل باز هم اصرار کردند که مسئولیت بنياد علمي نخبگان استان را برعهده دکتر دوميري بگذارند و من به شرط اين که ايشان دانشگاه را رها نکنند وکمک کار ما باشند،با اين تغيير موافقت کردم.

دکتر جانعلي زاده با اشاره به اين که مسئولیت دکتر دوميري در بنياد نخبگان بسيار بالاتر از مقام ايشان در دانشگاه است،تصريح کرد:در دانشگاه اگر یک دوست خوب و صميمي داشته باشیم،دکتر داود دوميري گنجي است.

وي با بيان اين که من و دکتر دوميري از گذشته با هم دوست بوديم و هم اکنون هم معمولا" کنار هم هستيم و در کارها مشورت مي کنيم،ادامه داد:به خاطر درخواست تهران،بار سوم من موافقت خودم را با رفتن ايشان به بنياد ملي نخبگان اعلام کردم، به این شرط که ایشان همکاري هاي خود را با ما در دانشگاه ادامه دهند.

رييس دانشگاه نوشيرواني بابل در ادامه اين گفت وگو به مازندنومه گفت:چون طبق آيين نامه و ضوابط يک نفر نمي تواند دو شغل و پست داشته باشد،سعی کردیم از بزرگواری دکتر دوميري در دانشگاه محروم نباشيم،بنابراين ايشان را قائم مقام دانشگاه کرديم که منافاتي با دوشغله بودن ندارد.


وي با يادآوري اين که بسیار ناراحتیم که ایشان را کمتر می بینيم،اظهار داشت:البته دانشگاه جای این است که مدیر تحويل استان و کشور دهد.

جانعلي زاده با بيان اين که اين تغيير در در فضایي صمیمی و دوستانه انجام شد و من در روز توديع از ایشان تمجید کردم،افزود:همان روز که پست قائم مقام دانشگاه را براي دکتر دوميري در نظر گرفتم،اتاق کار خودم را براي ايشان خالي کردم اما ايشان نپذيرفت و الان اتاقي را در کنار دفتر خودم براي کار ايشان در نظر گرفته ايم.

وي با يادآوري اين که رسانه ها توجه بيشتري به کار خود داشته باشند و با خبرهاي نادرست از مخاطب سلب اعتماد نکنند،گفت:از رسانه هایی که به واقعيت ها توجه دارند و اعتماد سازي مي کنند،سپاسگزارم.

خاطرنشان مي کنيم چند روز پيش طی حکمی از سوی رییس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل، دکتر "مجید تقی زاده" به سمت سرپرست معاون پژوهشی این دانشگاه منصوب و از زحمات دکتر "داود دومیری گنجی" قدردانی شد.برخي رسانه هاي استان اين تغيير را برکناري و عزل قلمداد کرده بودند.

گفتنيست دکتر داود دومیری گنجی- استاد دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل-در سه سال متوالي 2008 تا 20010 به عنوان دانشمند برتر جهان معرفی شد.

وي متولد 1344،رييس بنياد علمي نخبگان استان مازندران، استاد دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل، عضو انجمن رياضي ايران، عضو انجمن هيدروليك و مهندسي ايران، ارايه كننده بيش از 250 مقاله در داخل و خارج كشور،عضوانجمن فیزیک وبرق آمریکا، عضوانجمن مکانیک و برق آمریکا و اروپا،دریافت كننده لوح سپاس ازبزرگترین انتشارات جهان (الدیویر)، دانشمند برجسته نمايه بين‌المللي ISI، ارايه  كننده بيش از 200 مقاله ISI، دانشجوي نمونه كشوردرسال 1378، معاون پژوهشي دانشگاه صنعتي نوشيرواني بابل، دريافت كننده لوح تقدير از رييس جمهوري و وزير علوم به عنوان پژوهشگر برتر كشور است.


  • یزدانی_بـابــل بـزرگپاسخ به این دیدگاه 2 1
    سه شنبه 11 مرداد 1390-0:0

    جناب دکتر دومیری گنجی نه تنها از افتخارات بـابــل بـزرگ و استان همیشه سبز مازندران است ، بلکه یک سرمایه ملی به حساب میاید

    باید قدر این سرمایه های ملی را بیشتر از اینها دانست

    • پرسنل دانشگاه پاسخ به این دیدگاه 1 1
      دوشنبه 10 مرداد 1390-0:0

      همه ما به وجود دکتر دومیری افتخار می کنیم خود در مراسم تودیع و معارفه معاون پژوهشی دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل حضور داشتم دکتر جانعلی زاده بسیار به این دانشمند علاقمند است کمااینکه قائم مقام و مشاور رییس دانشگاه در حوزه پژوهش کمتر از سمت معاونت پژوهشی نیست! مراسم تودیع و معارفه هم بسیار دوستانه و خوب برگزار شده بود کمااینکه در تصاویر سایت دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل قابل رویت است.


      ©2013 APG.ir