تعداد بازدید: 2641

توصیه به دیگران 3

چهارشنبه 19 مرداد 1390-16:17

همگام با خرد جمعي

رييس دانشگاه صنعتي نوشيرواني بابل در آيين تجليل از خبرنگاران مطرح کرد:در مديريت مجموعه از خرد جمعي استفاده مي کنيم/ طراح يادمان شهداي گمنام دانشگاه از هنرمندان بابلي ساکن تهران است/فقط براي تزيين آمفي تئاتر دانشگاه 350 ميليون تومان هزينه شده است.


آيين بزرگداشت روز خبرنگار،با حضور بيش از 30 نفر از خبرنگاران بابل و تعدادي از مديران رسانه هاي مجازي استان،پيش از ظهر چهارشنبه در سالن حسيني دانشگاه نوشيرواني برگزار شد.

به گزارش مازندنومه،در اين مراسم ابتدا گلچوب-رييس روابط عمومي اين دانشگاه- با بيان اين که خبرنگار بايد دخل و تصرف در خبر نداشته باشد و امانتدار باشد،گفت:صحت و درستي خبر يکي از ويژگي هاي خبر خوب است.

وي افزود:در مدت حضورم در روابط عمومي دانشگاه،جز همکاري و تعامل چيز ديگري از خبرنگاران نديدم.

در ادامه مراسم دکتر عسکر جانعلي زاده-رييس دانشگاه صنعتي نوشيرواني-با اشاره به اين که اين دانشگاه تنها دانشگاه صنعتي در شمال کشور است،افزود:دانشگاه نوشيرواني با توجه به شاخص ها، درخشش بالايي در کشور دارد.

وي با بيان اين که در مديريت مجموعه از خرد جمعي استفاده مي کند،تصريح کرد:هر چند ما عملا" از سال 1387 از دانشگاه مادر يعني دانشگاه مازندران انتزاع پيدا کرديم،در همين مدت کم توانستيم نهادهاي قانوني دانشگاه را تثبيت کنيم و پروژه هاي قابل قبولي را اجرا کنيم.

جانعلي زاده با برشمردن نهادهاي قانوني دانشگاه از جمله:شوراي دانشگاه،هيئت رييسه،شوراي فرهنگي،شوراي پژوهشي،شوراي آموزشي،شوراي تحصيلات تکميلي،شوراي مرکز رشد و...گفت:همه اين شوراها به صورت هفتگي يا ماهانه جلسه دارند و حتي در تابستان که فعاليت شوراها کمرنگ مي شود،ما اين جلسات را رونق داده ايم تا در مهرماه و موقع ورود دانشجويان جديد،آمادگي کامل داشته باشيم.

به گزارش مازندنومه،رييس دانشگاه نوشيرواني در ادامه به معرفي تعدادي از پروژه هاي دانشگاه پرداخت و گفت:در سال 89 سه پروژه را کلنگ زديم که پروژه هاي کتابخانه دانشگاه و خوابگاه مجردي 60 درصد پيشرفت فيزيکي داشته اند و پروژه مجتمع کلاس ها چون نياز به تخريب ساختمان قديمي و جاه جايي معاونت ها داشت،با 20 درصد پيشرفت در حال تکميل است.

وي با بيان اين که براي اين پروژه ها پيمانکار بومي گرفته ايم،افزود:پروزه مسجد دانشگاه معروف به مسجدالرسول که انرژي زيادي از ما گرفت،مراحل پاياني کار را طي مي کند.

جانعلي زاده با اشاره به يادمان شهداي گمنام دانشگاه گفت:کلنگ اين پروژه را وزير علوم زد و همان روز کلنگ زني مبلغ 100 ميليون تومان اختصاص داد.

وي با اشاره به اين که طراح اين يادمان از هنرمندان بابلي ساکن تهران است،افزود:از فرداي کلنگ زني ما لودر و بولدورز آورديم و کار را شروع کرديم و پيش بيني مي کنيم تا 6 ماه آينده اين پروژه به پايان برسد.

ريس دانشگاه نوشيرواني با بيان اين که براي ساخت آمفي تئاتر دانشگاه هم "سيماچوب" را به عنوان پيمانکار انتخاب کرده ايم،تصريح کرد:فقط براي تزيين آمفي تئاتر 350 ميليون تومان هزينه شده است و هزينه کل پروژه 500 ميليون تومان خواهد شد.

حاشيه ها:

-عباسي فيروزجايي-نفر سوم کنکور گروه علوم انساني امسال- مهمان ويژه مراسم بود که در پايان جلسه هديه اي تقديم او شد.جانعلي زاده در تمجيد از اين نخبه استاني گفت:عباسي در حالي اين رتبه را به دست آورد که امکانات چنداني در منطقه اش نداشت.گفتنيست اين نخبه استاني اهل يکي از روستاهاي محروم بابل است و خانواده اش به کار کشاورزي ودامداري مشغولند.

-جانعلي زاده وقتي مشغول توضيح پروژه يادمان بود رو به همکاران روابط عمومي کرد و گفت:برويد از اتاق من ماکت پروژه را بياوريد تا خبرنگاران ببينند و بعد از آوردن ماکت به توضيح پروژه پرداخت.

-رييس دانشگاه نوشيرواني از قول پيمانکار پروژه آمفي تئاتر گفت:او به من گفته من بيشتر آمفي تئاترهاي کشور را ديده ام اما آمفي تئاتر دانشگاه شما بي نظير است.

-پس از توضيحات جانعلي زاده درباره پروژه ها،خطاب به خبرنگاران گفت:احساس مي کنم خسته شده ايد که در پاسخ خبرنگاري گفت:بله،از 8 صبح تا حالا که حدود 12 است در جلسه هاي مختلف هستيم و همه اش هم حرف مي شنويم.خبرنگار ديگري گفت:اين روزها که روز خبرنگار است ما را دعوت مي کنند و مسئولان حرف مي زنند،بدون اين که حرف ما را بشنوند!

-در پايان مراسم لوح قدرداني وهديه اي به خبرنگاران اهدا شد و خبرنگارها با دکتر جانعلي زاده عکس يادگاري گرفتند.



©2013 APG.ir