تعداد بازدید: 2715

توصیه به دیگران 1

پنجشنبه 27 مرداد 1390-10:11

انجمن صنفي رسانه هاي مجازي مازندران،تنها تشکل قانوني در حوزه رسانه هاي مجازي است

رييس انجمن صنفي رسانه هاي مجازي مازندران گفت:اين انجمن کاملا" صنفي است و براي کمک به فعالان عرصه رسانه هاي مجازي و حل مسايل رفاهي اعضا تشکيل شده است.


به گزارش ایلنا،عباس رمداني با بيان اين که انجمن صنفي رسانه هاي مجازي مازندران براي نخستين بار در کشور،در استان مازندران شکل گرفته است،افزود:اين تشکل حاصل تلاش يک ساله و پيگيري ها و جلسات مستمر تعدادي از پايگاه هاي خبري استان مازندران است که اکنون به عنوان يک تشکل قانوني وشناسنامه دار مشغول فعاليت است.

وي با اشاره به اين که وزارت ارشاد تا کنون مجوزي براي تشکيل انجمن صنفي رسانه هاي مجازي ارايه نداده است،تصريح کرد:به همين دليل تصميم گرفته شد از ديگر ظرفيت هاي قانوني استفاده شود و مجوز فعاليت از وزارت کار گرفته شد.

رمداني با بيان اين که جلسه مجمع عمومي اين تشکل صنفي با حضور نمايندگان مردم ساري در مجلس شوراي اسلامي و نيز نمايندگان اداره کل کار و امور اجتماعي مازندران شامگاه يک شنبه 16 مردادماه با حضور مديران 33 سايت خبري استاني برگزار شد،تاکيد کرد:انجمن صنفي رسانه هاي مجازي مازندران تنها انجمن داراي مجوز فعاليت استان مازندران در اين زمينه محسوب مي شود و اداره کل کار هيچ تشکل موازي ديگر را در اين راستا به رسميت نمي شناسد.

 رييس انجمن صنفي رسانه هاي مجازي مازندران از مديران پايگاه هاي خبري و تحليلي استان خواست،ابتدا خود را در سامانه مربوط به ساماندهي وزارت ارشاد ثبت کنند و سپس براي عضويت،به دفتر انجمن صنفي مراجعه کنند.

 رمداني با اشاره به اين که ديدارهايي را با مقامات ارشد استان ترتيب خواهيم داد تا از نقطه نظرات آن ها بهره مند شويم،تصريح کرد:براي آسان شدن نحوه عضويت تمامي سايت هاي خبري استان،به زودي سامانه اي را راه اندازي خواهيم کرد که پس از تکميل عضويت سايت ها که از طريق مديران آن ها صورت مي گيرد،خبرنگاران و طراحان و ساير فعالان عرصه رسانه مجازي را نيز عضو انجمن خواهيم کرد تا از تسهيلات آن بهره مند شوند.

رييس انجمن صنفي رسانه هاي مجازي مازندران در پايان تاکيد کرد:همه پايگاه هاي خبري،تحليلي مازندران که حداقل يک سال سابقه فعاليت دارند و در پايگاه ساماندهي وزارت ارشاد ثبت نام کرده اند،هر چه زودتر به نشاني دفتر انجمن واقع در ساري مراجعه کنند و از مزاياي آن استفاده کنند.


  • کاربر اینترنتپاسخ به این دیدگاه 0 0
    جمعه 28 مرداد 1390-0:0

    اینترنت در استان مازندران
    لطفا در مورد کندی سرعت اینترنت و سرویس دهی بسیار ضعیف دیتای استان مازندران گزارشی تهیه کنید. با این سرعت و کیفیت شاید بازدید کنندگان خودتون رو از دست بدید. وضع اینترنت در ایران بد هست و تو مازندران بسیار بسیار بدتر. مخصوصا از وقتی که خصوصی شده. از طریق همون صنفی که درست کردید هم میتونید پیگیری کنید. البته اگه از مخابرات حساب نمی برید.

    • پنجشنبه 27 مرداد 1390-0:0

      دل مردم رو خوش نكنيد. ما كه چند بار در سايت ساماندهي ثبت نام كرديم و پاك شديم!

      • پنجشنبه 27 مرداد 1390-0:0

        ارشاد ياد بگير. مجوز دادن اينطوريه.


        ©2013 APG.ir