تعداد بازدید: 2778

توصیه به دیگران 1

چهارشنبه 2 شهريور 1390-11:14

معلمي:مرد آن است که کار کرد

امام جمعه قائم شهر گفت:مسوولان باید با مردم صادق باشند و کمتر وعده دهند/هم آب و هم کار هر دو نیاز مردم است/پروژه سد کسليان که وزير نيرو در سال 87 قول آن را داده بود،سرانجامي نداشته است.


به گزارش سکينه مريخ-خبرنگار ما در قائم شهر-به مناسبت هفته دولت 35 طرح عمرانی بالغ بر 13 میلیارد و 120 میلیون تومان در شهرستان قائم شهر به بهره برداری می رسد .

فرماندار قائم شهر در اولین روز آغاز هفته دولت در دیدار مسوولان دستگاه های اجرایی شهرستان با امام جمعه شهرستان،گفت: افتتاح بیمارستان 10 تخت خوابی کیاکلا به اعتبار 14 میلیارد ریال، بازگشایی ضلع غربی سیاهرود با اعتبار هفت میلیارد و 500 میلیون ریال، افتتاح 11 طرح آب رسانی به چاه های آب کشاورزی و افتتاح 80 واحدی مسکن مهر با صرف اعتبار 36 میلیارد ریال از جمله طرح هایی است که در این هفته بهره برداري مي شود.

 علی پیرفلک درباره سخنران مراسم روز قدس شهرستان قائم شهر گفت:امسال معاون سياسي،امنيتي استاندار مازندران در قائم شهر سخنراني خواهد کرد.

 امام جمعه و نماینده مردم استان مازندران در مجلس خبرگان رهبری هم در اين نشست به پروژه سد کسلیان که وزیر نیرو در سال 87 وعده آن را داده بود اشاره کرد وگفت:اين پروژه سرانجامي نداشته است.

 حجت الاسلام علی معلمی با بيان اين که مسوولان باید بر روی پروژه های آب و اشتغال تصمیم جدی بگیرند،افزود: هم آب و هم کار هر دو نیاز مردم است و باید آن را پروراند .

 وی گفت: مسوولان باید با مردم صادق باشند و کمتر وعده دهند و بیشتر عمل کنند زیرا مرد آن است که کار کرد.

معلمي بيان داشت: مسوولان بیشتر سعی کنند در پروژه هایی قدم بردارند که از بیکاری جوانان کاسته شود.


  • جمعه 4 شهريور 1390-0:0

    آقاي معلمی که اینهمه در تریبون نماز جمعه شعارهای قشنگ و توصییه های زیبا میکند بیاد بگه زمانی که خودش نماینده بود چه کار مفیدی برای مردم انجام داد ؟ آری آقای معلمی مرد باید اهل عمل باشد نه حرف و وعده شما هم بجای وعده بهتره که به مسولین کمک کنید...

    • جمعه 4 شهريور 1390-0:0

      جناب آقاي معلمي شما كه يكي از مبلغين و مدافعين دولت آقاي احمدي نژاد بوديد بفرماييد با توجه به نفوذ و اختياراتت چقدر در اجراي طرح ها و پروژه هاي دولت پيگيري و اقدام كرديد و چه شد كه الان منتقد دولت آقاي احمدي نژاد شديد؟؟!!

      • پنجشنبه 3 شهريور 1390-0:0

        هفته دولت بر دولتمردان مبارك. انشاءا... در برنامه ريزي بيشتر فكر كنند تا براي عموم منافع والاتري داشته باشد.


        ©2013 APG.ir