تعداد بازدید: 2458

توصیه به دیگران 2

پنجشنبه 3 شهريور 1390-13:43

120 دقيقه خودماني

به زودي در مازندنومه خواهيد خواند:گفت و گوي خواندني و صريح و شفاف با معاون عمراني استاندار مازندران-محور هاي گفتگو:ميزان حقوق دريافتي آقاي معاون-چرايي کند بودن روند سرمايه گذاري در استان/سرانجام معضل زباله در استان/چرايي خواب پروژه ها در مازندران/ابزار قانوني براي تغيير پيمانکاران ضعيف/فيلم و کتاب و غذاي مورد علاقه آقاي معاون/فعاليت هاي اقتصادي فرزندتان و...


در روزهاي آخر مردادماه گفت و گوي مفصلي را با عيسي هاشمي حيدري-معاون عمراني استاندار مازندران- انجام داديم که او ضمن پاسخ به سئوال هاي تخصصي،به پاره اي از سئوال هاي عمومي و ابهامات موجود نيز پاسخ داد.

هاشمي در اين گفت و گو عنوان کرد که یک فرزند دختر و سه فرزند پسر دارد و ماهانه یک میلیون و 500 هزار تومان از سپاه و حدود 300 هزار تومان هم از استانداری حقوق می گیرد.

وي در بخش ديگري از اين مصاحبه با بيان اين که در برنامه چهارم توسعه،معاون عمرانی در کمیته تخصصی عمرانی بود اما در برنامه پنجم اصلا عضو نیست،گفت:ما دعوت به جلسه می شويم اما نه به عنوان عضو اصلی.

معاون عمراني استاندار مازندران با اشاره به اين که ابزار قانونی برای تغییر پیمانکار ضعیف داریم،تصريح کرد:در مورد برخي پروژه ها مثل پل روگذر آمل عتاب و خطاب کردیم تا آقایان حساب کار را بکنند.

وي درباره فعاليت هاي اقتصادي فرزندش با بيان اين که هر فرد در جامعه این فرصت را باید داشته باشد که توانایی هایش را بروز داده و زندگی کند و اگر فردی به دلیل اینکه در راس نگاه های مردم قرار دارد نباید از زندگی ساقط شود،گفت:پسر من هم مانند همه افراد دیگر تحصیلات عالی دارد و با سه نفر از فرزندان ساری شرکت مشاوره راه اندازی کرده و مشغول فعالیت است و شاید در استان دیگری هم فعالیت کنند.

هاشمي حضور در سیستان و بلوچستان و اجرای پروژه راه آهن کرمان به زاهدان را بهترین کاری دانست که انجام داده و ادامه داد:فرصت فيلم ديدن ندارم اما زمان افطار سريال ستایش را تماشا کردم.

وي در اين گفت وگوي خودماني عنوان کرد که فسنجان غذاي مورد علاقه اوست و طاهایی را مردی وزین و خوش اخلاق مي داند و رحيم مشايي نيز مرد سیاست است.

معاون استاندار در بخشي از اظهارات خود پايگاه خبري مازندنومه را اطلاع رسان عادل معرفي کرد و گفت:رسانه ها بايد به موضوعاتی بپردازند که مشکلات مردم را حل می کند.

خاطرنشان مي کنيم متن کامل اين گفتگوي دوساعته به زودي در ستون گفت و گوي مازندنومه پخش خواهد شد.


  • جمعه 4 شهريور 1390-0:0

    از آقاي هاشمي بپرسيد ماهانه چقدر حق الجلسه از كمسيون ماده5 درياقت ميكنن؟!!

    • اهالي خزر39قائمشهرپاسخ به این دیدگاه 0 0
      جمعه 4 شهريور 1390-0:0

      ما از عملكرد آقاي هاشمي در رابطه با حمايت و صدور مجوز غير قانوني به يك فرد سودجو جهت احداث باشگاه ورزشي در مقابل سلب آسايش و آرامش سكنه و اهالي يك كوچه بن بست 8متري ناراضي و شكايت داريم..از مازند نومه خواهش ميكنيم در اين رابطه تحقيق و خبر تهيه كنن

      • پنجشنبه 3 شهريور 1390-0:0

        باریک ا... به معاون بسیجی پاسخگو.

        • پنجشنبه 3 شهريور 1390-0:0

          متن کامل رو کی میزنید؟


          ©2013 APG.ir