تعداد بازدید: 3621

توصیه به دیگران 1

پنجشنبه 3 شهريور 1390-18:32

فرماندار ناظر است،متولي نيست!

جمعی از مردم معترض به عملکرد شرکت تعاونی اعتباری کارکنان فرمانداری بابلسر،روز پنج شنبه محل عبور خوردروها را بستند که با دخالت نیروهای امنیتی مواجه شد/ماموران،دوربين خبرنگاران خانم حاضر در تجمع را ضبط کردند/به گفته تجمع کنندگان فرماندار بابلسر برخورد مناسبي با سپرده گذاران نداشته است.


 به گزارش خبرنگار مازندنومه شرکت تعاونی اعتباری کارکنان فرمانداری بابلسر از خردادماه سالجاری به دلیل ورشکستگی دچار مشکلات در پرداخت سپرده های مردم شده است که این قضيه باعث تجمع مکرر مردم در جلوی ساختمان این شرکت و خیابان هاي اطراف شده است.

 صبح روز پنج شنبه نیز جمع زیادی از سپرده گذاران اين شرکت تعاونی که به شدت از عملکرد این تعاونی ناراضي بودند و معتقد بودند فرمانداری بابلسر نیز در اين ماجرا مشارکت دارد،با تجمع اعتراض آمیز در محوطه فرمانداری، رفع مشکلات شان را از سوی فرماندار این شهرستان خواستار شدند.

به گزارش خبرنگار ما نیروی انتظامی منطقه با سه خودروي ون برای کنترل و مدیریت در امنیت حضوريافتند که مانع عکس برداری و تهیه گزارش خبرنگاران خانم شدند تا آنجا که سه فرد لباس شخصی دوربین عکاسی خبرنگاران را ضبط کردند که با پیگیری و اصرار خبرنگاران،ماموران با پاک کردن عکس های همکاران خود، امکانات خبری را به خبرنگاران بازگرداندند.

 یکی از این معترضان در گفت وگو با خبرنگار ما ضمن بیان اینکه چندین بار برای پیگیری مطالبات خود به دفتر فرماندار بابلسر مراجعه کرده ام،گفت:برخورد مناسبي را از آقاي نادري نديدم و حتي فرماندار دستور داد مسئول دفترش مرا از اتاق بیرون کند.

" ح-ل" ادامه داد: مبلغ 40 میلیون تومان در این شرکت تعاونی سرمایه گذاری کردم تا بر اساس وعده های کارکنان صندوق فرمانداری بابلسر سود دریافت کنم و امروز که شرکت ورشکست شده فرماندار بابلسر با این جمله که مشکلات شما ربطی به بنده ندارد برخورد خوبي نداشته است.

 سپرده گذار دیگری که بغض گلویش را گرفته بود،گفت: مبلغ 24 میلیون تومان از بانک دولتی وام گرفته بودم و آن را در صندوق مد نظر سرمایه گذاری کردم تا بعد از چهار سال و پس از ماه مبارک رمضان با دریافت 20 درصد سودش همراه با اصل وام برای دخترم جهیزیه بخرم.

 فرد دیگری نیز که در تجمع حضور داشت،اظهارداشت: 20 میلون تومان در این شرکت تعاونی-که مسئولان آن کارمندان فرمانداری هستند- پس انداز کردم و امروز که ورشکست شده با دادن 10 هزار و 20 هزار تومان انگار که می خواهند،خیرات کنند.

 خانم "ر" با صدای لرزان ضمن اشاره به اینکه متاسفانه در دولت عدالت محور بی عدالتی مشاهده است، افزود:با دریافت وام از بانک های رسمی آن را در این شرکت سرمایه گذاری کردم،به امید بیشتر شدن موجودی ام برای درمان، تا بتوانم خرج عمل جراحی ام (دیسک کمرم و ...) را پرداخت کنم که متاسفانه این مشکل باعث به تعویق افتادن عملم به مدت نامعلوم شد.

 به گزارش خبرنگار ما، تجمع کنندگان که خواهان پاسخی روشن از سوی محمد نادری-فرماندار بابلسر- بودند،با معاون فرمانداربابلسر مواجه شدند.

 وی در میان تجمع کنندگان گفت: مشکل شما در طول زمان حل می شود و مقررشد صندوق تعاونی ثامن الحجج مسئولیت شرکت تعاونی کارکنان فرمانداری بابلسر را بر عهده بگیرد تا به مرور موجودی شما پرداخت شود.

 مهدی انتظاری خاطرنشان ساخت: فرماندار ناظر بر دستگاه اجرایی است و متولی این امور نیست .

بر اساس اين گزارش، بعد از تجمع مردم که از سوی نیروهای انتظامی متفرق شده بودند جلسه شورای تامین به صورت اضطراری از ساعت 12 داخل فرمانداری بابلسر تشکیل شد.

 شنيده شده به خاطر اختلافات میان فرماندار و نماینده مجلس شورای اسلامی در این شهرستان، به زودی فرد ديگري به عنوان فرماندار بابلسر معرفی می شود.


  • يکشنبه 20 شهريور 1390-0:0

    نمیدونم این دولت خدمت گذاره یا...

    • برادر محمدپاسخ به این دیدگاه 0 0
      يکشنبه 6 شهريور 1390-0:0

      به زودی چشم قشنگ (آبی)از بابلسریها خداحافظی می کنه!

      • پنجشنبه 3 شهريور 1390-0:0

        از ماموران انتظامی که همواره از جماعت خبرنگار واهمه دارند کمال تشکرداریم

        • پنجشنبه 3 شهريور 1390-0:0

          کارمند فرمانداری که بانک بشه فاتحه بقیه کارها خونده شده.


          ©2013 APG.ir