تعداد بازدید: 2559

توصیه به دیگران 1

جمعه 4 شهريور 1390-22:25

ابوترابي:از ماهواره و اينترنت استقبال مي کنيم

 عضو هیات رئیسه مجلس در ساري گفت:بعضی ها چادر مشکي را هدف قرار داده اند/برخی نگاه سطحی دارند و دستاوردهای جمهوری اسلامی را نمی بینند/ آمریکا از کمترین عکس العمل نظامی در مقابل ملت ایران عاجز است/ چرا برخی که میکروفون در اختیار دارند به صحبت های خود توجه نمی کنند؟


به گزارش خبرنگار مازندنومه،حجت الاسلام والمسلمین سید محمدحسن ابوترابی در راهپیمایی روز قدس در جمع مردم ساری اظهار داشت:قبل از انقلاب ارتش و نیروهای مسلح کشور تحت تسلط فرماندهان آمریکا بود و یک درجه دار بی لیاقت آمریکایی بر قدرتمندترین فرماندهان آن روز ارتش شاه مسلط بود.

 نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی یادآور شد:در چنین شرایطی انقلابی در این کشور پیروز شد که مردم مهمترین تکیه گاهش بودند و این امواج پر خروش زنان و مردان مسلمان بود که با فریاد و شعار ، ارکان نظام شاهنشاهی را در هم کوبیدند.

 وی با اشاره به اینکه جمهوریت نظام در این حضور گسترده ، ارزشمند و افتخار آفرین ملت در کنار صندوق های رای و در راهپیمایی ها و اجتماعات عظیم مانند راهپیمایی عزت بخش روز قدس ، 22 بهمن و 9 دی معنا پیدا کرده است،گفت: این اجتماعات و حضور مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی ، مجلس خبرگان ، انتخاب اعضای شورای اسلامی شهر و روستا و انتخاب رئیس جمهوری، اراده ملت ایران و نماد جمهوریت این کشور است.

 عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: خانم ها ، آقایان ، جوانان ، دانشگاهیان ،کسبه ، تجار، علما، همه مردم و همه مسئولان ؛ باید از تمام توان خود برای افزایش ظرفیت جمهوریت و اسلامیت نظام با تحکیم ارکان قدرتمند ولایت فقیه و ارزش های اسلامی و حجاب استفاده کنیم.

وی با تاکید بر اینکه چادر مشکی حجاب برتر و کامل است ، ادامه داد: بعضی ها این ارکان مهم را هدف قرار داده و در اندیشه تضعیف جمهوریت و اسلامیت نظام هستند.

 ابوترابی خاطرنشان کرد:عده اي يک روز با مطرح کردن شکاف درون حاکمیت و روزی با هدف قرار دادن علما و مراجع شیعه و امروز با هدف قرار دادن حجاب ارزش های متعالی اسلامی ، ارکان اسلامیت و جمهوریت نظام را هدف قرار داده اند.

وی با بیان اینکه این افتخار جمهوری اسلامی است که در برابر شرق و غرب ایستاد ، گفت: باید بر دستان جوانان رزمنده بسیج، سپاه ، دلاوران ارتش ، نیروی انتظامی و نیروهای مسلح بوسه بزنیم و به خانواده های معظم شهدا با احترام بنگریم.

 ابوترابی با اشاره به اینکه دفاع مقدس ، برگ زرین تاریخ انقلاب اسلامی است، افزود:برخی نگاه سطحی دارند و دستاوردهای جمهوری اسلامی را نمی بینند که امروز جمهوری اسلامی به یک قدرت دفاعی برتر در منطقه تبدیل شده و مقام ارشد اطلاعات ارتش آمریکا در کنگره این کشور بیان می کند"قدرت دفاعی جمهوری اسلامی ایران ، قدرت نظامی آمریکا را در خاورمیانه مهار کرده است" و به همین دلیل آمریکا از کمترین عکس العمل نظامی در مقابل ملت ایران عاجز است.

 این نماینده مجلس با بیان اینکه چرا بعضی ها غفلت می کنند؟ و چرا برخی که میکروفون در اختیار دارند به صحبت های خود توجه نمی کنند ، ادامه داد: امروز ما یک قدرت بزرگ فرهنگی هستیم.

 وی با اشاره به اینکه امروز دنیا به یک خانه کوچک مبدل شده و دیگر دهکده نیست ، اظهار داشت :دهکده مربوط به 2 دهه قبل بود و امروز ما در معرض همه آسیب های فرهنگی که اروپا از آن رنج می برد ، قرار داریم.

ابوترابی با بیان اینکه امروز وسایل ارتباط جمعی دنیا را مبدل به یک خانه کرده ، افزود: در همین فضا ، حضور مردم در شب های قدر ، راهپیمایی قدس و اعتکاف جوانان را در دانشگاه های کشور شاهد هستیم و بدون تردید اگر امروز با حادثه دفاع مقدس روبه رو شویم جوانانی با بصیرت ، آگاهی ، شجاعت و ایثار به مراتب در سطح بالاتری از سال 59 در جبهه ها حضور خواهند یافت.

به گزارش خبرنگار ما،وی با بيان اين که امروز فکر می کنید خیابان های فرانسه با تهران از لحاظ در معرض آسیب بودن فرقی می کند؟،خاطرنشان کرد:همان ماهواره و اینترنت به خانه های ما راه یافته و مرزها شکسته شده و جالب است بدانید که ما از این فضا استقبال می کنیم.

 ابوترابی یادآور شد: اگر رسانه ،ماهواره و اینترنت نبود تفکر انقلاب اسلامی در لبنان شنیده نمی شد و بیداری جهان اسلام را خلق نمی کرد و با اطمینان می گویم ما از این رسانه های وابسته به رژیم صهیونیستی بیشتر از مزدوران غرب استفاده کردیم.

 وی افزود: ما از رسانه ها برای انتقال این فرهنگ استفاده کردیم و البته میدان جنگ است و آسیب هم خورده ایم.

 ابوترابی با اشاره به اینکه رژیم اشغالگر قدس در بیش از 50 سال گذشته قدرت برتر اقتصادی ، علمی و نظامی در منطقه بود ، گفت: اما این رژیم امروز به چه فلاکتی افتاده است.

وی اظهار داشت: نقطه افول رژیم صهیونیستی از رویارویی با مقاومت لبنان آغاز شد.

 ابوترابی با اشاره به اینکه رژیم صهبونیستی از تکیه گاهی به نام حسنی مبارک برخوردار بود ، یادآور شد: این پایگاه را بیداری اسلامی مبدل به پایداری و مقاومت در مقابل رژیم صهیونیستی کرد و با شکست نظام حسنی مبارک ، پیروزی مقاومت به سرعت جلو می رود.

 وی تصریح کرد:این راهپیمایی های عظیم ، نویدبخش شکست رژیم صهیونیستی است.


  • شنبه 5 شهريور 1390-0:0

    می گند مرگ خوبه ولی برای همسایه!

    • شنبه 5 شهريور 1390-0:0

      مگر همین شما علما به ما نگفتید پوشیدن رنگ مشکی مکروه است.چطوره حالا که به زنهای بدبخت می رسه حلال می شه و باید تو گرمای تابستون از لباس مشکی استفاده کنند.

      • شنبه 5 شهريور 1390-0:0

        ماهواره مثبت است ولی نه برای همه ، فقط برای آقای نماینده

        • شنبه 5 شهريور 1390-0:0

          طبق چه حكم شرعي، چادر مشکی حجاب برتر و کامل است؟

          • شنبه 5 شهريور 1390-0:0

            آقاي نماينده مجلس بگويد اگر ماهواره مثبت است چرا قانون ممنوعيت آن لغو نشد؟


            ©2013 APG.ir