تعداد بازدید: 6898

توصیه به دیگران 3

يکشنبه 6 شهريور 1390-13:27

پايان اختلاف؛بخشداري در وسط دو روستا داير مي شود

فرماندار شهرستان میاندرودگفت:روستاي ولوجا به شهر تبدیل خواهد شد/ با بهره برداری از کارخانه سايپاي گهرباران،برای حدود 500 تا 800 نفر نیروی بومی فرصت اشتغالزایی ایجاد می شود/بخشداری گهرباران در زمینی حد واسط دو روستای ولوجا و طبقده ايجاد مي شود.


به گزارش ربابه حسين پور-خبرنگار مازندنومه- در سومین روز از هفته دولت،فرماندار شهرستان میاندرود با معتمدین،اعضای شورا ، دهیار و اهالی روستای ولوجا در مسجد جامع این روستا دیدار کرد.

در اين نشست حجت الاسلام یوسف اکبری- معاون دادگاه ویژه روحانیت مازندران- به عنوان یکی از اهالی روستاي ولوجا اظهار داشت: مردم ولایی و متدین و خانواده های شهداي این روستا در تمامی صحنه ها حضوري گسترده و خود جوش دارند و در اجرای پروژه ها و فعاليتهای عمرانی همیشه يار و مددكار دولتمردان هستند.

وي با برشمردن امتیازات روستای ولوجا و دارا بودن شرایط مرکزيت بخش گهرباران افزود:گرچه کماکان مرکز بخش شدن آرزو و خواسته اهالی این روستا و مردم منطقه گهرباران است،لیکن انتظار داریم با حمایت فرماندار و دیگر مسولان ذیربط روستای ولوجا به شهر تبدیل شود.

حجت الاسلام اکبری با اشاره به پروژه های نیمه کاره این روستا خاطر نشان کرد:سالن ورزشی،پایگاه مقاومت،خانه عالم،مسکن مهر،طرح هادی،مسجد امام حسین(ع)،لایروبی آب بندان و ... از مهم ترین پروژه های نیمه تمام اين روستاست که به دلیل کمبود اعتبار نیمه کاره رها شده اند.

بر اساس اين گزارش، در ادامه فرماندار میاندرود مجموع اعتبارات تخصیص یافته به این شهرستان طی سالجاری را 3 میلیارد و 500 میلیون تومان اعلام کرد و گفت: بهره برداری از چندین پروژه در شهرستان بزرگ میاندرود طي هفته دولت شروع شده است.

 رجبی با اشاره به افتتاح فاز اول کارخانه خودرو سازی سایپا گهرباران طی دهه فجر امسال افزود: با بهره برداری از این کارخانه حدود 500 تا 800 نفر نیروی بومی فرصت اشتغالزایی ایجاد می شود.

 وی از اختصاص 90 میلیون تومان اعتبار برای اتمام عملیات اجرايي احداث سالن ورزشی ولوجا خبر داد و گفت: از سال 88 تا کنون برای این پروژه با توجه به جمعیت جوان و فعال ولوجا فقط 80 میلیون تومان اعتبار اختصاص یافت، لذا با اعتبار تخصیصی و مساعدت 90 میلیون تومانی امسال از سوی فرمانداری میاندرود ،این پروژه 22 بهمن سالجاری به بهره برداری می رسد.

رجبي با اشاره به حمایت و کمک فرمانداری در ساخت دفتر دهياري روستای ولوجا، از اختصاص 100 میلیون تومان اعتبار برای احداث ساختمان های اداری در حاشیه جاده اصلی گهرباران و تخصیص اعتبار سالانه به شهرها خبرداد و تصریح کرد: فرمانداری میاندرود پیگیر تبدیل روستای ولوجا به شهر و دایر نمودن مرکز بخشداری گهرباران در زمینی حد واسط دو روستای ولوجا و طبقده است.

گفتني است در چهارم مردادماه سال جاري،حدود صد نفر از مردم روستاي ولوجا،از منطقه گهرباران شهرستان تازه تاسيس مياندرود در تجمعي ،اعتراض خود را نسبت به بي توجهي مسئولان به مركز بخش شدن اين روستا اعلام كردند و گفتند مرکز بخش شدن طبقده،اقدامي سياسي است؛به همين دليل فرماندار مياندورد در پي آن است بخشداري گهرباران را در زميني حد واسط روستاهاي ولوجا و طبقده داير کند.


  • ابوالفضلپاسخ به این دیدگاه 1 0
    سه شنبه 12 آذر 1392-0:0

    ولوجا ورزشکار ÷چرا باشگاه را نمی سازین

    • عمران منصوریپاسخ به این دیدگاه 2 1
      شنبه 7 ارديبهشت 1392-0:0

      سلام..نیاز مردم میاندرود به امکانات اولیه زندگی است..تفریحی..ورزسی ..علمی .. که به ساری مهاجرت نکنند..لطفا به فکر مردم باشید

      • رضا رئيسيانپاسخ به این دیدگاه 2 0
        سه شنبه 12 دی 1391-0:0

        طبقده

        • ایمان از ولوجاپاسخ به این دیدگاه 1 0
          يکشنبه 3 دی 1391-0:0

          سلام. به نظر بنده به جای اینکه برای هم شاخ و شونه بکشید و ولوجاییا بگن ما چی داریم یا طبقده اییا بگن ما هم خیلی چیزا داریم بهتره که پشت هم باشید.
          اهالی محترم ولوجا زیر پای هم رو خالی نکنید،پشت هم باشید،دست همو بگیرید بهتر از شهر شدن روستای ماست. جوانان ما به تباهی کشیده شده. میتونید برید سری به قهوه خانه ها بزنید. از نوجوان ۱۵ ساله تا میان ساله ها با هم دست به خلاف میزنن.
          آقایون بیشتر به فکر ما باشید.

          • ایمان دوستکام ولوجاپاسخ به این دیدگاه 3 0
            دوشنبه 7 آذر 1390-0:0

            با سلام. حمیاری کردن روستاه ولوجا توسط روستاه های هم جوار که بجز روستاه چمازتپه وطبقده .روستاه ولوجاه با دارا بودن دو پره ماهیگیران گهرباران وقربانی وهمچنین با همکاری مسولان میتوانیم ابندان وجنگلی که وجود دارد این هارا به مکان های گردشگی به عمل اورد وبا وجود 4مدرسه که دانش اموزان دران درحال تحصیل هستند وبه دلیل نزدیک بودن به جاده اصلی ودارا بودن 2شالیکوبی و2مسجدو 1مسجد دیگر درحال ساخت است وهم 2تکیه ودارابودن ایستگاه گاز منطقه.روستاه طبقده که بادروغ های مثل دارا بودن ایستگاه گازوجنگل وابندن ودوپره ماهیگیران قربانی وگهرباران اضحار میکردن.واگر بخشداری میاندرود به طبقده برود خیانت بزرگی به روستاه ولوجاه وروستاهی که طرفدار رستاه ولوجاه بودن میگردد.

            • محمدامین آرون و محمد باقر باباییپاسخ به این دیدگاه 3 0
              سه شنبه 19 مهر 1390-0:0

              روستای ولوجا به دلیل موقعیت جغرافیایی و بافت شهری و نزدیک بودن به جاده ی اصلی و امکانات نظیر .باشگاه ورزشی .دو شرکت ما هیگیری 4 مدرسه. فنی حرفه ای شبانه روزی زمین فوتبال 2 بانک 2 کارخانه ی شالیکوبی آببندان 3 مسجد 2 حسینیه و ....با این همه امکانات پس لیاقت شهر شدن را دارد

              • رضا خورشیدیپاسخ به این دیدگاه 2 0
                چهارشنبه 30 شهريور 1390-0:0

                شهر ولوجا از نظر وسعت بزرگترین و از نظر امکانات ضعیف است چرا...شرایط ولوجا از نظر جغرافیایی بهترین مکان در میاندرود است

                • چهارشنبه 9 شهريور 1390-0:0

                  اگه قراره این روستا ی کوچک میاندرود تبدیل به شهر شود پس روستاهای بزرگ میاندرود اسرم و جامخانه و داربکلا که هم از نظر جمعیت و وسعت وامکانات باید چیکار کنند

                  • علی حسینیپاسخ به این دیدگاه 3 2
                    سه شنبه 8 شهريور 1390-0:0

                    وقتی سورک شهر شد هیچکس فکر نمیکرد بخش میاندورود شهرستان شود حالا روستائیان راستین دنبال چه چیزی اند امکانات شهری ورفع معظل بیکاری واعتیاد نسل جوان یا پز دادن به ساختمان بخشداری ورنگ ولعابش!لابد فرودگاه را هم تصرف کرده اسم آنرا میگذارند فرودگاه بین المللی میاندورود!!!برخی از اشتباهات هیچ وقت جبران نمی شوند!

                    • دوشنبه 7 شهريور 1390-0:0

                      وقتي روستا را شهر كنند همينه. همچنان نگاه روستايي حاكمه! تا فكر مردم شهري نشه آيا به نظرتان پالان عوض نمي شه؟

                      • دوشنبه 7 شهريور 1390-0:0

                        این کارخونه با اعتبار مرکز استان شهر ساری ایجاد شده و متعلق به سارویهاست وگرنه کدوم دولت تو شهر 50000 نفری همچین کارخونه ای میسازه


                        ©2013 APG.ir