تعداد بازدید: 4556

توصیه به دیگران 7

يکشنبه 20 شهريور 1390-21:40

جنجال در شورا

دو عضو شوراي شهر قائم شهر در جلسه علني خطاب به همديگر گفتند:-بی ادب نفهم ؛ -برو بچه/-بچه جد و آبادته ؛ بشین بابا/-تو غلط می کنی ؛ به شما چه ربطی داره من چه نظری می دم؟!...در اين لحظه ابراهیمی از صندلی خود بلند شد و کتش در آورد و به سمت سه سلطانی رفت.سه سلطانی هم از جای خود بلند شد که بقیه اعضا مانع برخورد فیزیکی شدند.


به گزارش خبرنگار مازندنومه ،مهدی ابراهیمی در جلسه علنی شورای شهر قائم شهر درخصوص مطلب هفته گذشته مازندنومه با عنوان "مقدم بعضی ها گلباران "اظهار داشت: سند افتخار دوره ریاستم پروژه نگین شمال است.

عضو شوراي شهر قائم شهر افزود: سلایق شخصی برخی افراد در طول 2 سال باعث کندی روند این پروژه شده بود اما در دوره ریاست من ، سرمایه گذار حدود هشت میلیارد تومان هزینه کرده و سقف چهارم را ساخته و از ماه بعد سقف پنجم هم احداث می شود.

ابراهيمي تصریح کرد: در شرایط اقتصادی کنونی که همه پروژه ها با چالش مواجه هستند ، این سرمایه گذار در حال فعالیت است .

وی در خصوص بخشیدگی 400 میلیون تومانی پروژه بازار الماس ، یادآور شد: این کمیسیون به صورت مستقل عمل کرده و من رئیس کمیسیون نبودم.

ابراهیمی خاطرنشان کرد: بازار الماس مانند سایر سرمایه گذارها تخلف کرده و این تخلف به کمیسیون ماده 100 گزارش شد که در این کمیسیون برای جریمه صادر شده ، تخفیف قائل شدند.

 وی افزود: اگر این قدرت در من بود که شخصا 400 میلیون تومان تخفیف بدهم دیگر چه نیازی به رای سایر اعضا بود؟

 ابراهیمی در رابطه با چند شغله بودنش ، توضيح داد: من فقط عضو شورای شهر ، شورای شهرستان و رئیس هیات فوتبال هستم و متاسفم از اینکه وقتی کسی توان انجام چندین کار دارد اینگونه صحبت می شود.

وی یادآور شد: آدمی که سیر نخورد دهانش بو نمی دهد ، قضاوت در رابطه با عضو شورا را باید از مردم جویا شد،مردم بهترین قاضی هستند و قضاوت مردم بر روی دیدگان من!

 این عضو شورای شهر قائم شهر اظهار داشت: مگر در جلسات قبل به مسائل عمرانی نپرداختم که در متن خبرنگار(مازندنومه)عنوان شده که عضو شورا به مسائل عمرانی و توسعه شهری بپردازد تا انعکاس دهیم؟و شما عمران توسعه شهری را چه می دانید؟

وی یادآور شد: صادقانه عرض می کنم ضمن احترام به قلم خبرنگار،مطلب جلسه قبل (مقدم بعضی ها گلباران) را فتو کنید و بخوانید اگر مغرضانه نوشته نشده ،بالای سر من!

 این عضو شورا تصریح کرد: قلم ها در راستای عملکرد صادقانه به مردم و در راستای سوگند اعضای شورا باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص سینمای شهری، اظهار داشت: جلسه با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران داشته ام که اعلام آمادگی کرده اند چنانچه زمین در اختیار آنها بگذاریم ، سرمایه گذار نسبت به احداث سینما اقدام کند،چرا که ما تنها شهری هستیم که فرهنگ سرا ، سینما و چیزی در این حوزه نداریم.

 شایان ذکر است بسیاری از مطالب مطروحه از جانب ابراهیمی که گفته شده در مطلب ما آمده ، جزء نظرات مخاطبان و در قالب کامنت بوده و ربطی به نگارش ما ندارد.

اما رئیس شورای شهر قائم شهر در این نشست گفت: برای چندمین بار عرض می کنم که خبرنگاران نسبت به مطالبی که اعضای شورا خواهان انتشار آن نیستند،از انتشار مطلب جلوگیری کنند.

 داریوش اسدزاده افزود:قطعا همکاران من و مطبوعات سعی بر این دارند که مسائل و نگاه مثبت شهری را منعکس کنند و امیدوارم شاهد این باشیم که خبرهای خوش از سوی اعضای شورا انعکاس داده شود چراکه مردم هم منتظر اخبار خوش هستند.

وی یادآور شد: امروز به مسائلی که ابراهیمی اشاره کرد ، ورود پیدا نمی کنم چراکه برخی مسائل مربوط به همکارانی است که اکنون در جلسه حضور ندارند، اما این آمادگی وجود دارد که توضیحاتی در این خصوص داده شود.

 ابراهیمی در ادامه اظهار داشت: امسال افزایش کرایه تاکسی در مسیر خیابان ساری و خیابان تهران همسان نبوده است و مردم در برخی موارد برای تهیه پول خرد با چالش مواجه هستند و این موضوع در کمیسیون حمل و نقل بررسی شود.

 کمیل گران در این نشست در همین راستا گفت:نرخ کرایه تاکسی مصوبه شورا است که به اتفاق آرا بوده است و زمانی که رای می دهیم باید بر آرای خود پایبند باشیم.

 نايب ريييس شوزاي شهر قائم شهر گفت:مسیر خیابان ساری دارای ترافیک بیشتری است برای همین افزایش کرایه بیشتری نسبت به خیابان تهران داشته است.

وی افزود: البته در خیابان تهران هم که کرایه تاکسی 175 تومان است برخی راننده ها از پرداخت مابقی پول مسافر خودداری کرده و همین مبلغ 200 تومان را دریافت می کنند.

ابراهیمی در پاسخ به وی اظهار داشت: رای ما قرآن ناطق نیست ، ایراداتی به وجود آمده که باید بررسی شود.

وي با بيان اين که پرونده پارکبان در جلسه شورا مطرح شد،افزود:شهرداری قسمت هایی از شهر را به یک شرکت اجاره داده اما مکان را در اختیار این شرکت قرار نداده شش ماه به تعهدات خود در مقابل این شرکت عمل نمی کرد و در عین حال مبلغ اجاره را هم دریافت کرده است که اکنون لایحه داده برای این پروژه مناقصه مجدد برگزار شود،در صورتی که عنوان شده شرکت مورد نظر به تازگی به سوددهی رسیده است.

کمیل گران در این خصوص افزود: نباید در خصوص این شرکت یک جانبه رای صادر کنیم، همان گونه که خودمان هم از صدور رای یک جانبه درباره خودمان احساس نگرانی می کنیم.

وی اظهار داشت: موضوع بدهی این شرکت نباید در کمیسیون حمل و نقل مطرح شود چراکه شهرداری هم به تعهدات خود در قبال این شرکت عمل نکرده است.

رضا حبیبی،دیگر عضو شورای شهر قائم شهر و مسئول کمیسیون حمل و نقل ، در این رابطه ، یادآور شد: این شرکت 18 میلیون تومان به شهرداری بدهکار است،چرا موضوع در کمیسیون حقوقی مطرح نگردید که این فرد بدهکار است؟

وی خاطرنشان کرد: شب گذشته این فرد در تماس تلفنی به من اعلام کرد که "من چهار رای دارم" که به وی پاسخ دادم آیا مرا تهدید می کنی؟

 گران هم افزود: یک بنده خدایی که در شهرداری شرکت دارد طوماری نوشت و پیش کارگران این شرکت برد تا امضا و اعلام نارضایتی کنند تا بدین وسیله شرکت خودش پیمانکاری این پروژه را بر عهده بگیرد.

حامد سه سلطانی در این خصوص گفت: این موضوع در کمیسیون حقوقی مطرح شده و به علت اینکه امکان تمدید قرارداد تا مدت پنج سال وجود دارد اگر شهرداری رضایت دارد تا مدت معین دیگری زیر سقف پنج سال قرارداد تمدید شود، اما چون در کمیسیون حمل و نقل قابل بررسی است می توان موضوع را به کمیسیون ارجاع داد.

به گزارش مازندنومه،ابراهیمی ، سه سلطانی ، حبیبی ، حسین زاده و رئیس شورا موافق این موضوع بودند که پروژه دوباره در کمیسیون مطرح شده و به مناقصه گذاشته شود.

 به نظر می آمد حامد سه سلطانی با توضیحاتی که ارائه کرد ، خود با این موضوع موافق نباشد اما رای موافق داد. ابراهیمی و سه سلطانی در این لحظه با یکدیگر درگیری لفظی پیدا کردند:

- ابراهیمی : این موضوع که در کمیسیون شما رد شد.

 -سه سلطانی: شما در کمیسیون ما دخالت نکن.

-ابراهیمی : بی ادب نفهم

-سه سلطانی: برو بچه

- ابراهیمی: بچه جد و آبادته!

-سه سلطانی : بشین بابا

- ابراهیمی: بی ادب نفهم تو غلط می کنی،... می خوری

-سه سلطانی: آقای محترم به شما چه ربطی داره من چه نظری می دم؟

در اين لحظه ابراهیمی از صندلی خود بلند شد و کتش را در آورد و به سمت سه سلطانی رفت.سه سلطانی هم از جای خود بلند شد که بقیه اعضا مانع برخورد فیزیکی شدند.

در اين لحظه سه خبرنگار حاضر در این جلسه که همگی از بانوان بودند به نشانه اعتراض صحن شورا را ترک کردند.


  • يکشنبه 22 آبان 1390-0:0

    آن كس كه حساب پاك است از محاسبه چ باك است. رزومه كاري آقاي ابراهيمي در سمت هاي مختلف ايشان چه قبلا و چه حال بيانگر صداقت كاري و نيز پويايي توام با خلاقيت و جسارت در كار ايشان مي باشد.و همچنين بيوگرافي مذهبي سياسي ايشان. پس مازند نومه عزيز اين ره كه تو ميروي به تركستان است. جان مولا هركه هستي مرد باش: گر قلندر نيستي شب گرد باش

    • شهروند نوشهريپاسخ به این دیدگاه 0 0
      شنبه 9 مهر 1390-0:0

      سلام و درود بر كانديداي جوان و خوشنام دكتر شهاب لهراسبي
      با رشادت و جسارتي كه از اين جوان جوياي نام سراغ داريم پديده انتخابات خواهد شد.
      شهاب جان محكم و استوار به راهت ادامه بده و همچون سال هاي اخير بر مؤفقيت هاي پي در پي خود بيافزا.
      دعاي مردم زحمتكش و لطف و رحمت الهي پشتيبان تو مي باشند.

      • شهروند قائمشهریپاسخ به این دیدگاه 0 0
        پنجشنبه 24 شهريور 1390-0:0

        جای بسی شرمنده گی است که بعضی از افرادی که به عنوان نماینده مان در شهرشدن که به جای پیشبرد خدمات شهری دنبال حق حساب دلالی و کاسبی شخصی اند و غافل از این مردم میباشند و با تصمیمات نادرست حقوق مردم این شهر را پایمال می کنند انشاء اله آن مسولینی که خالصانه زحمت می کشند اجر الهی و آنانی که خیانت به بیت المال می کنند دچارعذاب الهی شوند ما فقط به ظاهر مبینیم نمی دانیم خدمتگزار واقعی کیست و خائن کیست الله عالم است. باتشکر از سایت شما که شجاعت درج خبر فوق را داشت

        • چهارشنبه 23 شهريور 1390-0:0

          از اطلاع رساني مازندنومه و انتشار توام با صداقت تان تشکر مي کنم.به نظر من واو تا واو اين جلسات را بايد انتشار داد تا افکار عمومي بدانند اوضاع دست کيست.

          • چرت و پرتپاسخ به این دیدگاه 0 0
            چهارشنبه 23 شهريور 1390-0:0

            متاسفانه اينگونه نگارش خبر و گزارش مدشده و علاوه بر سايتهاي مجازي يكسري خبرگزاري هم به اين شيوه روي آوردند اين با اصل انعكاس اخبار متفاوت است و نميشود روي اين گونه نگارش مطلب تحلي كرد كه خبر است بلكه هرزه گويي به شمار مي رود

            • خلیل خطی مدیر سالن پریازانپاسخ به این دیدگاه 0 0
              چهارشنبه 23 شهريور 1390-0:0

              من پیشنهادمیکنم برای انکه درجلسات بعدی دعوا نشود جلسات درسالن پریازان برگزار گردد.تا ما از انها به خوبی پذیرایی نماییم

              • مخاطب مازندنومهپاسخ به این دیدگاه 0 0
                سه شنبه 22 شهريور 1390-0:0

                به نظر من هم خبرنگار در عين حقيقت گويي بايد در انعكاس مطلب ظرافت به خرج دهد و نبايد براي جذب مخاطب بيشتر به هر دري بزند.

                • سه شنبه 22 شهريور 1390-0:0

                  سلام عجب جلسه ای شده باباجان آتش بیار معرکه رابچسبید فتنه راخفه کنید دست... رارو کنید که کارش باپیمانکاران ... گندش همه جا را گرفته بخدا

                  • جمعي از بسيجيان و خانواده شهيد پاسخ به این دیدگاه 0 0
                    سه شنبه 22 شهريور 1390-0:0

                    در تكميل خبر جنجالي در شورا به عرض مي رسانيم درمورد شركت پ:::::: آيا ميدانيد ؟ شركت پ... عملكرد ويژه اي در شهرستان قائم شهر داشته و مدير آن يك نيروي بسيجي و جانباز و يكي از چهره هاي شاخص شهري ميباشد !!!! انصافاْ شهرداري و شوراي شهر مي بايست از اين شركت دفاع كنند ما شهروندان قائم شهر به اين موضوع واقف هستيم كه اين شركت عملكرد خوبي داشته و از جوانان بسيار خوب و لايق كار وبا پوشش ويژه در شهرمان اشتغال زائي خوبي فراهم نمود كه در كشور نمونه بوده و حتي يك مورد سرقت خودرو در شهرمان اتفاق نيافتاده ونياز به حمايت دارد ... ما جمعي از بسيجيان . خانواده هاي شهدا و امت حزب الله نسبت به اين پيمانكار ( آقاي ...) حمايت خود را اعلام مي كنيم و از اعضاي شوراي اسلامي شهر - فرماندار - شهردار - نيروي انتظامي و مسؤلين شهري و نمايندگان محترم مجلس تقاضا مي كنيم از اين شركت دفاع كننند .

                    • مازندرانيپاسخ به این دیدگاه 0 0
                      سه شنبه 22 شهريور 1390-0:0

                      بسيار بسيار متاسفم از نحوه ي خبررساني مازندنومه و آن به اصطلاح ، خبرنگار ش كه روي اعضاي شوراي شهر را ( درصورت صحت خبر ) سفيد كرده اند .........

                      • سه شنبه 22 شهريور 1390-0:0

                        نمي دانيم چرا هنوز آقايان فرق جلسه علني را با غيرعلني نمي دانند!

                        • همکار سایتپاسخ به این دیدگاه 0 0
                          سه شنبه 22 شهريور 1390-0:0

                          متاسفانه دوستان احساساتی و عزیز من به انچه مراد و منظور راقم این سطور بود عنایت نداشتند ! بنده با تاکید به ( انعکاس رویداد ها ) ایضا گفته ام که ذکر دوباره و چند باره کلمات رکیک را گزارش ماوقع نمی گویند.....این قبیل الفاظ را به قبحی که دارند تکرار نمی کنند و به اشارتی از ان میگذرند . من نو اموز ! جرگه جریده نویسی اعتقاد دارم شرح جدل نازیبای کلامی هم میتواند ارائه به متن زیبا و طنز الود شود نه.......... که ان مازنی مرکزی انرا تضارب ارا بداند! نکند دوستان ارجمندی که رای به مشق و متنی اینگونه میدهند هم رای با همان همدیاری اند که هنوز نمیداند تضارب (رای ) با تضارب رگهای گردن و مشتهای اهنین و الفاظ رکیک فرق دارد ؟ شما اگر ایراد دارید به انچه که سیمای طبرستان میکند باید پاسخی به همان سبک و سیاق داشته باشید ؟ مخلص کلام اینکه خبرنگار باید به انعکاس همه رویدادها اهتمام داشته باشد اما حتی به پوشش خبر هتاکی جلسه ای هم چنان بنویسد که حرمت قلم اش هتک نشود 0

                          • همكار مطبوعاتپاسخ به این دیدگاه 0 0
                            سه شنبه 22 شهريور 1390-0:0

                            به نظر من همكار خبرنگار بايد از درج برخي جملات وكلمات كه هم در شان خبر نيست وهم در شان شورا خودداري ميكرد . .

                            • علي منصوريپاسخ به این دیدگاه 0 0
                              سه شنبه 22 شهريور 1390-0:0

                              در پاسخ به دوسستی که گفتند نباید اینگونه اخبار را انتشار داد من معتقدم که اتفاقا باید همین گونه خبرها را پوشش داد.چرا اين چیزها حذف شود؟مگر در یک جلسه رسمی وعلنی گفته نشده؟مگر کسی به خبرنگار گفته این مطالب را نزن؟مگر خبر زن دایی و پسرخاله و عموجان ماست که در سایت زده نشود؟در جلسه رسمی وعلنی شورا حرزفهایی زده شده و خبرنگار همه را نوشته و غیرقابل تکذیب هم هست چون تا حالاکسی آنها را تکذیب نکرده است.آقایانی که در جلسات تندروی میکنند باید پاسخگو باشند نه اینکه به خبرنگار بگوییم چرا نوشتی؟مگر همین تلویزیون ما دعواها و بزن بزن مجلس و وزیرهای خارجی را پخش نمیکند؟به استان ما که رسید بد شد؟نگاه تان را به خبرنویسی وخبرنگاری باید عوض کنید.متشکر

                              • همکار ديگر سايتپاسخ به این دیدگاه 0 0
                                دوشنبه 21 شهريور 1390-0:0

                                من با نظر اين همکارم موافق نیستم که نبايد خبر جلسه را مازندنومه اين گونه انتشار ميداد.خب دوست عزيز سالها ما فقط مجيز مسئولان را نوشتيم و نگفتيم در جلسات چه خبر است که اوضاع اينگونه شد.شهروندان حق دارند بدانند در جلسات منتخبان شان چه ميگذرد.مگر مازندنومه خبر اصلي و ساير گفته هاي آقايان را انتشار نداد؟خب بايد به رسالتش عمل کند و بگويد برخي منتخبان در جلسات چه کار مي کنند تا مردم دفعه ديگر دانسته راي بدهند.تازه شيوه خبرنويسي الان تغيير کرده و مخاطبان اينجور خبرها را دوست دارند نه فقط گفته آقايان را.

                                • دوشنبه 21 شهريور 1390-0:0

                                  قبل از همه باید از رئیس فعلی شورای شهر نهایت تشکر را داشته باشم بعلت اینکه او در طی این چند دوره تنها فردی است که به این موضوع معتقد است که مردم باید از اتفاقات و تصمیماتی که در شورا گرفته می شود مطلع شوند و واقعا این حق مردم است که بداننددر شهرشان جه می گذرد و آیا افرادی که برای این کار انتخاب کرده انددرست انتخاب شده اند یانه . و فعلا این کار تنها باحضور خبرنگاران امکان پذیر است

                                  • دوشنبه 21 شهريور 1390-0:0

                                    ابراهیمی در دوران ریاستش در شورای اسلامی شهر قائمشهر بسیار خوب جلسات را اداره می کرد ولی فرد بی تجربه و جوانی مثل اسدزاده که دست چپ وراستشو هم بلد نیست معلوم نیست توی شوراء چیکار میکنه.اقای ابراهیمی از رایی که بهتون دادم اصلا ناراضی نیستم و می دونم این حرف و حدیصایی که خبرنگارایی مثل این سه زن شرکت کننده در این جلسه به راه انداختن فقط برای تخریب چهره کاری و فعال شماست. ایستادگی بکن که ما با شمائیم

                                    • همکار سایتپاسخ به این دیدگاه 0 0
                                      دوشنبه 21 شهريور 1390-0:0

                                      نه در شان مازند نومه می بینیم و نه به قامت قلم خبرنگار که به درج و انعکاس این قبیل بگو مگو های عنیف بپردازند . حضور نماینده رسانه در این جلسات باید بمعنی حضور نماینده افکار عمومی باشد و کجا رضایت میدهد جامعه که بجای انعکاس رخدادها (توجه داشته باشیم که رخداد فقط فحاشی نیست ) و تحلیل و حاشیه نگاری درست خود را متهم میانه کند و کسی هم سعی به تخریب مازند نومه داشته باشد! خبرنگار تاب نمی اورد و از جلسه خارج میشود اما گزارش او همان اراجیف طرفین یقه بگیری است....! شما را بخدا ما را بیش ازین رسوا نکنید و ان مازنی تهران نشین هم نگویدفحاشی بمنزله تضارب اراست.....!

                                      • خبرالدولهپاسخ به این دیدگاه 0 0
                                        دوشنبه 21 شهريور 1390-0:0

                                        آقاي ابراهيمي خدا قوت خسته نباشيد
                                        ما به داشتن نماينده و شورايي محترم همانند جنابعالي كه داراي سابقه درخشان در ايثارگري و دفاع مقدس هستيد و وقت خود را صرف خدمت خالصانه به ورزش و امور عمراني شهر كرده ايد افتخار كرده و با حمايت از جنابعالي و آقاي سادات نيا كه برادر بزرگوار 3 شهيد گرانقدر مي باشد بر خود مي باليم.
                                        آقاياني كه بيش از نيمي از ايام هفته را به خوش گذراني در تهرن مشغول هستند چه خبر از مسائل شهري دارند- آنها بروند و لايحه ها ي خود را .....
                                        آقاي ... رئيس شوراي شهر كه حتي در جرات شركت در جلسات و بازديدها را ندارد و جرات صحبت در جلسات و كماكان كارهاي شهري را دودر كرده (به قول خودش ) بهتر است بدنبال پرونده هاي خود در شهرداري باشد شايد بر مبالغ دريافت شده قبلي خود جهت آينده نگري اش (انتخب مجدد در شورا) افزوده گردد.
                                        ما حمايت خود را از حاميان شهر اعلام مي داريم و ضمنا به برخي از عضوهاي شورا اخطار مي كنيم در صورت ادمه روش سياسي (استفاده از سايت مازند نومه) خود به منظور تخريب آقاي سادات نيا و ابراهيمي كه نور چشم ما هستند بسياري از مسائل مربوط به آقايان را مستندا ارائه مي نماييم .(بعنوان مثل ، شب نشينيهاي آقايان) ....

                                        • دوشنبه 21 شهريور 1390-0:0

                                          باريكلا عالي بود.

                                          • مازني از تهرانپاسخ به این دیدگاه 0 0
                                            دوشنبه 21 شهريور 1390-0:0

                                            تضارب آرا نشان دهنده پيشرفته . اين مسائل را بزرگ نكنيد . اگر برخوردي نباشد جرقه اي نيست اگر جرقه اي نباشد شعله اي نيست و اگر شعله اي نباشد كسي از گرماي آن منتفع نمي شود پس اين برخوردها را به فال نيك بگيريد تا ديار ما مازندران ساخته شود .

                                            • دوشنبه 21 شهريور 1390-0:0

                                              اقای شما هم مدتی هست گیر دادید به این اقای ابراهیمی . . . خبرنگار شما دوره ریاست ابراهیمی کجا بود ؟ اصلا از وقتی که سر و کله خبر نگار شما تو جلسات شورا پیدا شد این جنگ و دعواها راه افتاده . . . . بسه دیگه

                                              • يکشنبه 20 شهريور 1390-0:0

                                                من بجای فرماندار قائم شهر باشم شورای شهر قائم شهر رو منحل میکنم

                                                • يکشنبه 20 شهريور 1390-0:0

                                                  شما که شجاعت انعکاس واقعیت رو دارید چرا از حق حساب میلیونی بعضی از اعضائ شورا شهر قائم شهر بابت تغییر کاربری بعضی زمین های شهر نمی نویسید

                                                  • يکشنبه 20 شهريور 1390-0:0

                                                    واقعا برای اعضا شورای شهر قائم شهر متاسفم . . متاسف


                                                    ©2013 APG.ir