تعداد بازدید: 3528

توصیه به دیگران 2

جمعه 25 شهريور 1390-9:35

ناطق نوري:برادرم با همه ارتباط دارد

نماينده نور و محمودآباد گفت:از ورود چهره های جدید انتخاباتی در منطقه خود احساس خطر نمي کنم/ نه فقط از جاسبي،از هر جایی که علم را گسترش دهد من طرفدار آن هستم/ برادر من با همه ارتباط دارد،حتي خاتمي، بنا نداریم دشمن درست کنیم/برادرم گوشه نشین نشده است.


احمد ناطق نوری در حاشیه برگزاری همایش تجلیل از کارکنان نمونه دانشگاه پیام نور مازندران در مجتمع تفریحی نیروی انتظامی در گفت و گوی اختصاصی پاسخگوی سوالات خبرنگار مازندنومه بود.گفت و گوي ما را با نماينده نور و محمودآباد بخوانيد.

 *از ورود چهره های جدید انتخاباتی در منطقه خود احساس خطر می کنید یانه؟

نه اصلا. در هر صورت وقتی قواعد موکراسی را پذیرفتیم، هر فردی بايد بتواند عرض اندام کند و در نهایت مردم هستند که انتخاب می کنند. امیدوارم حرکت سالم داشته باشیم و همه تلاش کنیم که حدود را در کلام ، گفتار و اعمال رعایت کنیم. از حرف هایی که بعضی در گذشته می زدند از تهمت ، غیبت ، افترا و تخریب اگر خودداری کنند از حضور چهره های جدید بسیار استقبال هم می کنیم.

 *رابطه شما با جاسبی مورد انتقاد برخی رسانه های تندروي حامی دولت در استان قرار گرفته ، نظر شما در این خصوص چیست؟

از هر موسسه آموزشی که بتواند خدمت کند ، حمایت می کنیم. امروز برای چه در این محل حضور یافته ام؟ برای اینکه آمده ام از زحمات مسئولان دانشگاه پیام نور قدردانی کنم که زحمت بسیار کشیدند. هر جایی که علم را گسترش دهد من طرفدار آن هستم. باید از کسی که در شهرش 10 دانشگاه تاسیس می کند و در شهری کوچک می تواند 15 هزار دانشجو داشته باشد حمایت کرد و از کسانی که در عرصه علم ، فرهنگ و توسعه دانشگاه حرکت کنند حمایت می کنیم. این را در هیچ چیز نباید بدانند. در دوستی و رفاقت من با همه رفیقم، در درجه نخست رفیق خداییم. هر چیزی که در استای خواسته های مردم و رضای خدا حرکت می کند ما با آن رفیق هستیم و غیر از رفیق نمی بینیم.

*آيا فرهاد رهبر جانشین جاسبی می شود؟

این انتخاب با من نیست و هیات رئیسه یا هیات امنای دانشگاه آزاد باید انتخاب کنند.

*چرا برادرتان به دیدار سید محمد خاتمی رفت؟

 برادر من با همه ارتباط دارد. بنا نداریم دشمن درست کنیم ، باید همه را دوست بکنیم حتی کسانی که قهر کردند را باید دعوت به آشتی کنیم. ما نیاز به وحدت و انسجامی داریم که امام فرمودند. رمز موفقیت ما وحدت ماست. از هر نوع تفرقه و تشتت باید جلوگیری کنیم .

کسانی هم که قهر بکنند را باید به جامعه اسلام و انقلاب برگردانیم. در هر صورت یک فصل الخطاب داریم که همه باید تابع آن باشیم که مقام معظم رهبری است. همه ما ید واحد هستیم اختلاف سلیقه ها در همه جا وجود دارد و همانطور که رهبر معظم انقلاب اشاره فرمودند اجتناب ناپذیر است ولی این سلیقه ها نباید تبدیل به عقده ها شود و دشمن درست کنیم.

 ما نیاز داریم در داخل کشور دوستان مان را زیاد کنیم نه دشمنان مان را. اگر جاذبیت مان را زیاد کنیم دافعیت مان کم می شود،همان گونه که مرحوم بهشتی فرمودند دافعه مان خیلی کم باشد و باید جاذبه مان را زیاد کنیم .

بايد ازجوانان و نیروهای بالنده کشور که همه فرزندان این سرزمین هستند دعوت کنیم، مگر کسانی که عناد داشته و بخواهند در مقابل انقلاب بایستند و طبیعتا ما تحمل نمی کنیم.

 *چرا برادرتان گوشه نشین شده و مانند عسگر اولادی و آیت الله مهدوی کنی و...به میدان نیامده؟

گوشه نشین نشده. عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام است و بازرس ویژه و مشاور مقام معظم رهبری، یک زمانی در ترکیبات برای کدخدامنشی قرار می گرفت. اکنون زیاد نیاز به کدخدامنشی نیست.


  • جمعه 25 شهريور 1390-0:0

    اقای ناطق چرا نمی ذاری تو منطقه خودت یکی بالا بیاد. جلوی پیشرفتو میگیری. یعنی 30 سال باید نماینده مردم نور شما باشید. بسه دیگه. این دوره فیاضی میتونه کاندیدای خوبی باشه.

    • جمعه 25 شهريور 1390-0:0

      اکبر ناطق و لاريجاني و قاليباف به اتفاق خاتمي و حسن خميني جمع شوند و کانديداي مشترک بدهند تا ما راي بدهيم


      ©2013 APG.ir