تعداد بازدید: 4958

توصیه به دیگران 3

جمعه 25 شهريور 1390-19:14

ادیانی:سوادکوهي ها منتقد من نيستند

نماينده مردم قائم شهر،سوادکوه و جويبار در مجلس گفت:در امور اختلافی اظهار نظر نمی کنم/باید تا 10 تیرماه سال جاری احیای کامل نساجي انجام می شد که زمانش گذشته است/ پروژه احياي نساجي، پروژه اي حاکمیتی است و نه حتی دولتی ، استانی یا شهرستانی.


سید علی ادیانی راد در حاشیه برگزاری آیین تجلیل از کارکنان نمونه دانشگاه پیام نور مازندران در مجتمع تفریحی نیروی انتظامی، پاسخگوی سوالات خبرنگار مازندنومه بود.گفت و گوي کلثوم فلاحي-خبرنگار ما-را با نماينده مردم قائم شهر،سوادکوه و جويبار در مجلس بخوانيد.

 *نظر شما درباره اختلافات برخي اعضاي شورای شهر قائم شهر و شايعه اعمال نفوذ يکي از نمايندگان در این شورا چیست؟

 سیره بنده این است که در امور اختلافی اظهار نظر نمی کنم.

 *وضعیت نساجی به کجا رسیده؟

 کارها در حال پیگیری است،یک سری ابهامات و مسائلی وجود داشت که نیاز به هماهنگی و وحدت رویه در مجموعه دستگاه های اجرایی از جمله بانک ها و دستگاه های نظارتی بود که به نظرم نباید مشکل خاصی باشد. البته انتظار این است دستگاه های اجرایی در استان و کشور سرمایه گذار را در چهارچوب قانون حمایت کنند نه با دور زدن قانون و از طرفی هم نظارت های دقیق کارآمد داشته باشند.

 فکر می کنم هم حمایت های قانونی و هم نظارت کارآمد می تواند قضیه مربوط به احیای نساجی را سرعت بخشد. برخی مدیران و افراد ار حاشیه پرهیز کنند ؛ این صنعت به نحوی با هویت مازندران و قائم شهر گره خورده و همه باید کمک کنیم که به فضل الهی این اتفاق به دور از حاشیه ها انجام شود.

 *به نظر می رسد احیای نساجی مشمول مرور زمان قرار گرفته تا در زمان انتخابات باز مورد بهره برداري تبليغاتي قرار گیرد،نظر شما در این رابطه چیست؟

اجازه بدهید این گونه قضاوت ها را بر عهده مردم بگذاریم و ما اظهار نظر نکنیم. قرارداد نساجی در 10 تیرماه سال 88 منعقد شده و بنابراین بود ظرف 2 سال احیای کامل انجام شود که این موضوع در قرارداد قید شده است. یعنی باید تا 10 تیرماه سال جاری احیای کامل انجام می شد که زمانش گذشته و شنیده ام که سرمایه گذار هم توجیهاتی برای این تاخیر دارد و بعضا مسئولان هم نظراتی دارند.

مطالبات نساجی مطالبات دولت و مردم است و بخشی از آن مطالبات کارگران است. احیای کامل نساجی یک مطالبه حاکمیتی است. حتی مطالبه بخشی به نام کارگران و مجموعه و شهر و استانی به نام قائم شهر و مازندران هم نیست .

کمتر پروژه ای داریم که رئیس قوه مجریه شخصا وعده احیا و نوسازی کامل داده باشد و از این پروژه ها معدود داریم . به اعتقاد من این پروژه ، پروژه حاکمیتی است و نه حتی دولتی ، استانی یا شهرستانی و باید از این منظر نگاه کنیم و ما مطالبات متعددی را باید احصا کنیم و به دنبال تحقق آن باشیم. سرمایه گذار می توانست در بخش مطالبات مربوط به کارگران بهتر عمل کند.مطالبه کارگران مطالبه بحق و قانونی است که هرچه سریع تر باید پرداخت شود.

 *بخشی از اهالی سوادکوه بر این نظر هستند که با وجود اینکه ادیانی سوادکوهی است اما انتظارات آن ها را برآورده نکرده است.زير خبرهاي مربوط به شما در سايت ما،سوادکوهي ها انتقاداتي داشته اند.

چون خودم سوادکوهی هستم این را ادبیات سوادکوهی ها نمی دانم . شما خبرنگاران از این منظر که باید انتقال دهنده نظرات مردم باشید این گونه مسائل را جویا می شوید اما ما خوشحال می شویم. اصحاب رسانه می دانند که من اهل نقد و نظر هستم و از این مسائل استقبال می کنم . اجازه دهید به عنوان عنصر سوادکوهی و نماینده مردم عرض کنم که این مطالبه و خواسته سوادکوهی ها نیست.


  • يکشنبه 22 مرداد 1391-0:0

    دم هر چي سوادكوهي گرم خاكم بندپي بابل

    • سوادكوهيپاسخ به این دیدگاه 1 0
      جمعه 16 دی 1390-0:0

      آقاي ادياني كاملآ حرف سوادكوهي ها است ما منتظر شما در مساجد هاي پل سفيد ؛ زيراب و شيرگاه هستيم .

      • دوشنبه 7 آذر 1390-0:0

        چرا باید جوانان خوبمان مازندران را ترک کرده و برای اشتغال مهاجرت کنند . من نمی دانم آیا آقای ادیانی از واقعیات جامعه اطلاعات کافی دارند ؟ ایشان به جای اینکه به مشکلات اساسی مردم از جمله اشتغال بپردازند سعی در عوام فریبی و بازی با کلمات هستند . آقای ادیانی به عمل کار بر آید به سخنرانی نیست . ادیانی با انتخابات خدا حافظ

        • يکشنبه 29 آبان 1390-0:0

          آقایان ادیانی و اکبری تو رو به خدا امانت را به اهلش بسپارید .

          • کاظمی زیرابپاسخ به این دیدگاه 0 0
            دوشنبه 18 مهر 1390-0:0

            اگه تو خطه ما رسم تشکر و حمایت از بزرگانی همچون ادیانی بود ،وضعیت سوادکوه خیلی خیلی بهتر از این بود. تاسف به حال اهل سوادکوهی که با اطلاع از کارنامه قوی ادیانی در مجلس ،می خواد تخریبش کنه.

            • گت بابایی سوادکوهپاسخ به این دیدگاه 0 0
              پنجشنبه 7 مهر 1390-0:0

              آقای امیر خانی شما دلتان برای خودتان بسوزد ، بر عکس آقای ادیانی در مقایسه با دیگر نماینده های پشین کارنامه موفق و شاخصی دارند و به عنوان کاندیدای بی وعده نه تنها در حوزه انتخابیه بلکه در کل استان مشهور شناخته شدند. بیشترین دفاع از فرهنگیان را در مجلس داشتند برای نمونه میتونید همین نطق اخیر ایشون رو که سایت مازند نومه منتشر کرده ببینید.ما سوادکوهی ها هم به وجود همچین نماینده ای افتخار می کنیم و دوستش داریم و این رو هم قبول داریم که هر آدمی نقطه ضعف هایی دارد.

              • سوادکوهی سوادکوه پرستپاسخ به این دیدگاه 0 1
                يکشنبه 3 مهر 1390-0:0

                خوشحالیم از اینکه بعد از مدت ها از خطه سوادکوه شیر مردی به میدان آمده که طنین صدای او در مجلس ( موفقیت بی سابقه یک نماینده ی شمالی) یادآوری قدرت و اقتدار سوادکوهی در ایران است.

                • فاطمه سوادكوهيپاسخ به این دیدگاه 0 0
                  شنبه 2 مهر 1390-0:0

                  به عقيده من مهمترين اشكال آقاي ادياني معلم بودن ايشونه! ايشون اگه كمي از ادب و نزاكت و شخصيت فرهنگيشون كم داشتند اونوقت راه و رسم تبليغات و سياست رو كه همتايان فعلي و قبلي ايشون از بر بودند رو بلد بودند.
                  و اگر ايشون به اين ادبيات كمي واقف بودند امروز شما نمي توانستيدتمام تلاشها و فعاليتهاي ايشون رو با چشم بر هم گذاشتني ناديده بگيريد.
                  حيف كه ايشون معلم هستند. و معلم ريا و تكبر و بزرگنمايي و سياست مزورانه رو بلد نيست!

                  • محسن_زیرابپاسخ به این دیدگاه 0 0
                    جمعه 1 مهر 1390-0:0

                    آقای عالی شاهی عزیز چه توقعی داری ؟ معلوم از نظر آقای اسلامی تغیر تعرفه برق و گاز در کل استان مازندران ،گرفتن بودجه از رئیس جمهور به جای استفاده از منابع استانی برای تکمیل چهار بانده شدن جاده فیروز کوه یا گرفتن مجوز ایجاد کارخانه ذوب آهن در زیراب ،فریاد در دفاع از دام و جنگل در مجلس دفاع از تحصیل کرده های بیکار ،طرح های بیمه کارگران ساختمانی ،بیمه قالی بافان ،صیادان ،بازنشستگان ،مجوز انتقال آب سد لفور به سواد کوه و........نشان دهنده توانمندی یک نماینده نیست بلکه برآورده نشدن خواسته های شخصی آقای اسلامی و اطرافیان ملاک است.

                    • سوادکوهیپاسخ به این دیدگاه 0 1
                      جمعه 1 مهر 1390-0:0

                      تاسف تاسف به حالت خداحافظ ادیانی

                      • پنجشنبه 31 شهريور 1390-0:0

                        خانم لاجیمی عزیز شما اصلا میدونی وظیفه نماینده جیه؟ نماینده که نمیتونه مثله ریس جمهور شما در 100 رشته کارشناس باشه .کا ر کارشناسی به عهده دستگاههای تخصصیه .نماینده وکیل مردمه تا حقی از مردم ضایع نشه .جه کمیسیون انرژی باشه جه فرهنگی .مهم دفاع از حق مردمه .شما اصلا سالی یه بار در جریان کارای مجلس قرار میگیری یا نه .به نظر من ایشون با درک بالایی که داشتن تونستن به خوبی از حق منو شما دفاع کنه .

                        • احمدی از زیرابپاسخ به این دیدگاه 0 0
                          پنجشنبه 31 شهريور 1390-0:0

                          ای خانم اگه قرار بود اینی که سی سال سابقه اجرایی داره این کارهایی که ادیانی انجام داده رو کرده باشه که تو این سال انجام می داد.ضمنا ادیانی مدرکش دکترای فقه و حقوق اسلامیه و به عنوان کارشناس حقوقی وارد کمیسیون انرژی شده،همون کمیسیونی که سالهای سال در قبضه نمایندگان استانهای جنوبی نفت خیز بوده و تابلوی ورود ممنوع برای نماینده های استان های شمالی(البته با 30 سال سابقه اجرایی !!!)داشته.خیلی خودتو خسته نکن.دوره ادبیات تخریبی با کلماتی مثل تعجب می کنم چطور میتونه... یا مدرکش.. گذشته .

                          • محمدرضا سوادکوهیپاسخ به این دیدگاه 0 0
                            پنجشنبه 31 شهريور 1390-0:0

                            ضمن تشکر از دوستان ، آقای خلیلی به آقای ذبیحی حق بده. این عزیز ما بعد از این مدت نمیتونه بپذیره که قشر تحصیلکرده درک درستی از پدیده های اجتماعی دارند و چون ادیانی رو بعنوان یک چهره باسواد و اندیشمند و صاحب سبک که حرف واسه گفتن داره پذیرفته، اساساً هر متن منتطقی رو از آن آقای ادیانی میدونه.

                            • سارا لاجیمیپاسخ به این دیدگاه 0 0
                              پنجشنبه 31 شهريور 1390-0:0

                              تعجب می کنم چطور یه معلم معارف می تونه تعرفه برق و گاز یک استان را تغییر بده، میتونه به روستاهای جویبار، جاده نظامی، غرب و شرق شیرگاه، زیرآب و ... گاز برسونه، می تونه تو مجلس طراح طرح بیمه کارگران ساختمان، بیمه قالیبافان، بیمه صیادان و ... باشه. رئیس تدوین اساس نامه نفت باشه که تعییین کننده روابط بین نفت و دولت است، ولی نماینده ای که سی سال پست اجرایی در این مملکت داشته هیچ کاری نتونست انجام بده.
                              بابا ای ول معارف
                              ای ول معلم بی پست
                              ای ول دکتر.....

                              • احمدی از زیرابپاسخ به این دیدگاه 0 0
                                پنجشنبه 31 شهريور 1390-0:0

                                نمی دانم چرا اینقدر خیلی چیزها زود از یادمان میرود0قطعی گاز دی ماه سال86 را می گویم.سال سرمای وحشتناکی که پای والور و بخاری نفتی و هیزمی را به خانه هایمان باز کرد وآنوقت هنگامی که همین سوادکوهی معارف اسلامی خوانده پا به مجلس گذاشت کاری کرد که نه تنها مردم حوزه انتخابیه اش دیگر طعم بی گازی را نچشند بلکه زیر ساخت لازم برای ایجاد صنعت در مازندران اعم از گاز و برق ایجاد شود. آقای روشن مبلغ قبض های گاز بعد از هدفمند کردن یارانه ها را که یادتان نرفته،همین ادیانی که به قول شما معارف اسلامی خوانده قائمشهرو جویبار را از منطقه 4 به منطقه 3 و سوادکوه را به منطقه 2سردسیری تقلیل دادو برق استان مازندران را به منطقه 4 گرمسیری تغییر داد.همین سوادکوهی که به قول شما مدرک تحصیلی اش هیچ ارتباطی با انرژی ندارد مسئول کارگروه تدوین قانون نفت در مجلس گردید که به اذعان بسیاری از بزرگان مهم ترین اتفاق در حوزه نفت بعد از ملی شدن صنعت نفت است.بله آقای دکتر ادیانی من به عنوان یک سوادکوهی نه تنها منتقدت نیستم بلکه سپاسگزارت هستم از ان جهت که تراز مردم سوادکوه وحوزه انتخابیه ام را در کشور بالا بردی.درود خدا بر تو ای سید.

                                • محسن-زیرابپاسخ به این دیدگاه 0 0
                                  چهارشنبه 30 شهريور 1390-0:0

                                  آقای محترمی که از ادیانی تعریف میکنی هی میگی ادیانی خوب تو مجلس حرف میزنه.خوب دفاع میکنه از محرومان.خوب قانون وضع میکنه.اگه مثل اکبری مریض بود و کلا مرخصی میگرفت نمیتونست دهمین نماینده برتر مجلس بشه حیف که حاج عزت ما همیشه مریض احوال و اون یه ذره خالی بنذی رو هم که میکرد الان روش نمیشه

                                  • شهریاری اریمیپاسخ به این دیدگاه 0 0
                                    چهارشنبه 30 شهريور 1390-0:0

                                    خدمت جناب اقای روشن عزیز عرض کنم دفاع از حق مردم چه مدرکی میخواهد. اصلا وظیفه نماینده تو مجلس چیه؟ ادیانی چه نیازی داره سره من و شما کلاه بذاره .اونم یه ادم درد کشیده تو این منطقه مثل من و شماست .اصلا ملاک سنجش یه نماینده تو مجلس چیه ؟ اون چیزی که شما گفتید یه غرض ورزی شخصیه که هیچ ربطی به عملکرد این بنده خدا نداره.اونای که چند دوره نماینده بودن حتی ریس کمیسیون هم بودن چیکار مثبتی کردن ؟ حالا بقول خودتون حضرت عباسی انصاف داشته باشید .یه مقایسه جزیی کنید .

                                    • پیمان- زیرابپاسخ به این دیدگاه 0 0
                                      چهارشنبه 30 شهريور 1390-0:0

                                      آقای اکبری (ذبیحی- زیراب) عزیز، حقوق حقه من اینه که اجازه ندم امثال نماینده ایی که تفاهم نامه انتقال آب از چشمه روزیه رو به سمنان امضا کرده (مجلس پنجم) و الان رودخانه تلار خشکه و یا نمایندای که تفاهم نامه ی انتقال آب سد لفور به بابل که یک قطرش و واسه سوادکوه که خوبه حتی روستاهای اطرافش ندیدن (مجلس پنجم) دیگه تو مجلس جایی نداشته باشن، عذر بدتر از گناه اینه که همه مشکلات موجود در جامعه رو بندازیم گردن یکی و زیر بار توهین های بی پایه و اساس و کذب تخریبش کنیم و فکر کنیم همه چی درست می شه ، ما ها مقصریم که اجازه میدیم هر کی از راه رسید با فریب اذهان عمومی ( غروب بیکاری،طلوع صنعت) به مجلس راه پیدا کنن، دوست خوب شما که 30 سال پست های مختلف اجرایی داشت چرا کاری نکرد که شما پیر و فشل شدی؟؟؟ شما که پیر و فشلی خواهشن از طرف سوادکوهی ها حرف نزن، ما سوادکوهی ها خودمون میدونیم چه بکنیم وکیل پیر و فشل نخواستیم!!!

                                      • روشن ازسوادكوهپاسخ به این دیدگاه 0 0
                                        چهارشنبه 30 شهريور 1390-0:0

                                        آنهاي كه بادتوغبغب مي اندازندوصحبت ادياني تومجلس رابه رخ مردم مي كشندلطفا يك تربون توسوادكوه بگذاريدتاآقاي ادياني برايشان سخنراني بكنددستمزدهايش رامن مي دهم!!درباره انرژي صحبت كردن ايشان بايدگفت كه چون مدرك تحصيلي معارف اسلامي هيچ ارتباطي باانرژي نداردادعاهايي ازاين دست باطل مي باشد!حضرت عباسي آيا كسي كه معارف اسلامي درس خوانده ودرطول زندگيش هم هيچ پستي دراين زمينه نداشته!آيامي داند درباره ي انرژي صخبت كته؟يا مي خواهيددرروزروشن سرماراكلاه بذاريد وازنردبان حقارت كردن ديگران به نان ونوائي برسيد؟رفتن ايشان به انرژي دردي ازدردهاي جامعه رادوا نمي كند!!!كه هيچ بلكه غم واندوه وخرابي كارجامعه رازيادمي كند!جاي تاسف است كه ايشان ناكامي هاي نداشتن پست ومقام رامي خواست بارفتن به انرژي جبران كند آنهم ازسهم راي جواناني كه راي به ادياني محصول جواني شان بوده است!!اينه كه بايد به صداقت ادياني شك كرد.

                                        • فلاح كردآباديپاسخ به این دیدگاه 0 0
                                          چهارشنبه 30 شهريور 1390-0:0

                                          آقاي ادياني اگركردآبادبيايديك نفرازبچه محل هاي ما نمي توانندهمراهش باشند/مردم.../همين آقاموقع انتخابات خيلي برايش احترام قائل بودندچون اون موقع مردم واقعا فكرمي كردندكه اگرايشان بمجلس برودتريبون سوادكوهي هاخواهندبودامانمي دانستندكه مردم وسوادكوهي هابايد... متاسفانه نوبت به سوادكوهي ها نرسيد/حال ...

                                          • شهریاری اریمیپاسخ به این دیدگاه 1 0
                                            چهارشنبه 30 شهريور 1390-0:0

                                            خدمت دوستان عزیز عرض کنم اقای دکتر ادیانی در همه امور مجلس مخصوصا مسایل مربوط به کمیسیون انرژی برای مازندران علی الخصوص سوادکوه سنگ تمام گذاشتن که نتیجه ان نیز اکنون مشخص است در دیگر موارد هم صدای رسای ایشان از تریبون مجلس یاد اور دلاور مردی از خطه سوادکوه بوده است .

                                            • ذبيحي-زيرابپاسخ به این دیدگاه 0 0
                                              سه شنبه 29 شهريور 1390-0:0

                                              سلام آقاي خليلي،نبايد دوست داشتن شما به آقاي ادياني!حقوق حقه ي مارازيرپابگذاري!آدم حسابي!!انتقادازايشان به معني اثبات آقاي فلاني همكارآقاي ادياني نيست درثاني،شما كه تااين اندازه ماراارجاع به حقوق وقانون مي دهي!!جوانان منطقه ازبطالت وافسردگي دارندپرپرمي شوند!مي تواني درك كني كه چه مي گويم!!!مي خواهي جاده رابراي تهراني وكه وكه چهاربانده بكني!اينه جواب من!!!آخه شما هم عذربدترازگناه مي آوري!!!تافرداهم بمن بگوادياني 1200كيلومترسخنراني كرده به حجم كل دارغوزآبادچه تاثيري برزندگي وبدبختي من داره!!اوبعنوان سوادكوهي براي عمران وآباداني وايجاداشتغال منطقه تضمين داده بودبرويدسخنراني هايش رامروركن!من گرسنه ام!!بيكارم فشل شدم داغونم!!پيرشدم!!هرروزباپدرومادرم درگيرم !!پول توجيبي ندارم!!چي مي گي كه اين سنگ اندازي مي كنه واون داره كارمي كنه يكي ازديگري بدتر!!من طرفدارخودم وزندگي خودم وبچه محلهاي خودم كه دارندپژمرده مي شوندهستم!!!ادياني دادوهوارراه انداخت كه اي سوادكوهي ها من بروم همه بايدبساطشان دربي توجهي به اشتغال وسوادكوه جمع كنند!!!خليلي عزيزواقعاهمان بود وشد؟يابه شما خيلي حال داد!!خواهشا"مردباشيه آقاي ادياني هركجاسخنراني مي كنه همين حرفهاي شما روبزنه تا مردم خصوصا"سوادكوهيها تكليفشان راباامثال ايشان بدانند!!وقتي خر آقاي ادياني ازپل گذشته عادتشه كه اين... بازي را دربياره !!البته اگرشما خليلي باشي وادياني نباشي!!!!

                                              • ذبيحي-زيرابپاسخ به این دیدگاه 0 0
                                                سه شنبه 29 شهريور 1390-0:0

                                                سلام آقاي خليلي،نبايد دوست داشتن شما به آقاي ادياني!حقوق حقه ي مارازيرپابگذاري!آدم حسابي!!انتقادازايشان به معني اثبات آقاي فلاني همكارآقاي ادياني نيست درثاني،شما كه تااين اندازه ماراارجاع به حقوق وقانون مي دهي!!جوانان منطقه ازبطالت وافسردگي دارندپرپرمي شوند!مي تواني درك كني كه چه مي گويم!!!مي خواهي جاده رابراي تهراني وكه وكه چهاربانده بكني!اينه جواب من!!!آخه شما هم عذربدترازگناه مي آوري!!!تافرداهم بمن بگوادياني 1200كيلومترسخنراني كرده به حجم كل دارغوزآبادچه تاثيري برزندگي وبدبختي من داره!!اوبعنوان سوادكوهي براي عمران وآباداني وايجاداشتغال منطقه تضمين داده بودبرويدسخنراني هايش رامروركن!من گرسنه ام!!بيكارم فشل شدم داغونم!!پيرشدم!!هرروزباپدرومادرم درگيرم !!پول توجيبي ندارم!!چي مي گي كه اين سنگ اندازي مي كنه واون داره كارمي كنه يكي ازديگري بدتر!!من طرفدارخودم وزندگي خودم وبچه محلهاي خودم كه دارندپژمرده مي شوندهستم!!!ادياني دادوهوارراه انداخت كه اي سوادكوهي ها من بروم همه بايدبساطشان دربي توجهي به اشتغال وسوادكوه جمع كنند!!!خليلي عزيزواقعاهمان بود وشد؟يابه شما خيلي حال داد!!خواهشا"مردباشيه آقاي ادياني هركجاسخنراني مي كنه همين حرفهاي شما روبزنه تا مردم خصوصا"سوادكوهيها تكليفشان راباامثال ايشان بدانند!!وقتي خر آقاي ادياني ازپل گذشته عادتشه كه اين... بازي را دربياره !!البته اگرشما خليلي باشي وادياني نباشي!!!!

                                                • سوادکوهیپاسخ به این دیدگاه 0 0
                                                  سه شنبه 29 شهريور 1390-0:0

                                                  آره ادیانی راست میگی، سوادکوهی ها ادبیات متملقانه عالیجناب رو ندارن با حضور ادیانی سوادکوه مرد ،همتای مجلسیش که اصلا افتخار نمیده به سوادکوه بیاد . ...تو محلات لفور ادبیات ویژه تو بکار ببر ببین هیچی می فهمن

                                                  • خلیلی - سوادکوهیپاسخ به این دیدگاه 0 0
                                                    سه شنبه 29 شهريور 1390-0:0

                                                    آرزو میکنم آنقدر فهم سیاسی داشته باشیم تا بدونیم چه چیزی رو از چه کسی طلب کنیم. همیشه بخاطر عدم آگاهی از قوانین در همه جا متضرر میشیم، چه در ادارات دولتی چه در سازمانهای قضایی و چه در شوراهای قانونگذاری. همه ما در کتب علوم اجتماعی مقطع راهنمایی خوندیم (البته همه دوستانی که این مقطع رو گذرونده باشند!) که وظیفه مجلس و نمایندگان قانونگذاری و پیگیری مطالبات مردمی هست و ایجاد اشتغال و تاسیس مراکز صنعتی و ایجاد خدمات زیربنایی به عهده مسوولین اجرایی شهر، شهرستان، استان و کشور در قوه مجریه(دولت) هست. ما باید بدونیم از نماینده چی میخوایم و نماینده شهرمون در دفاع و پیگیری خواسته های ما چه حرکتی رو انجام میده.
                                                    دوستان محبت کردند و فرمایشاتی رو در تخریب آقای ادیانی داشتند که خیلی از اونها یا غرض ورزی بوده و یا از همین عدم آگاهی از وظایف نمایندگی مجلس(علوم اجتماعی دوره راهنمایی)، که امیدوارم اگر میخواین از نماینده دیگه ای حمایت کنند یکی دیگه رو تخریب نکنند.
                                                    خیلی بهتر میشه اگر انتقادی هست سازنده باشه نه توهین آمیز، کاشتن درخت در سوادکوه و یا بهتر شدن وضعیت زندگی مردم، جوانان و فرهنگیان بعهده جهاد کشاورزی، منابع طبیعی، استانداری، آموزش و پرورش و دستگاههای اجرایی هست آقای ذبیحی عزیز، آقای امیرخانی محترم که فرمایش کردی آقای ادیانی در صحن مجلس سخنی در حمایت از فرهنگیان مازندران و سوادکوه، قائمشهر و جویبار نیاورده!! تا حالا به گزارشاتی که هیئت رییسه مجلس منتشر میکنه دقت کردی؟ اصلا این گزارشات رو دیدی؟ فقط یه جمله اینکه، به اعتراف رییس مجلس و با مستندات قانونی، آقای ادیانی یکی از پرخطابه ترین نماینده های مجلس بوده اند. اومدند یه سری کتبی رو منتشر کردند و حرفهای نمایندگان و پیگیریهاشون رو بصورت مکتوب منتشر کردند کتاب ادیانی شده چند صد صفحه و کتاب همتاش آقای اکبری شده چند صفحه!! پس نشون میده که حرفهای زیادی از ایشون در مجلس مطرح میشه و یقینا طرح خاطره نیست و اعلام مشکلات مردم حوزه خودش هست و اما اینکه چرا نتایج صحبتها به اندازه حجم حرفها عملی نمیشه باید دنبال علتش بود. که اونهم امیدوارم سنگ اندازی همتاها نباشه!
                                                    یه انتقادی که من خودم به ادیانی دارم اینه که چرا اجازه میده فعالیتهایی که به تلاش ایشون به سر انجام میرسه به کام دیگران تموم میشه، چرا پیگیری مصوبات دولتی در خصوص تعریض جاده فیروزکوه، کاهش تعرفه برق و گاز در استان مازندران، احداث کک سازی و خیلی از فعالیتهای دیگه مختص شهرستان سوادکوه هست به نفع دیگران استفاده میشه، دوستان معلوم الحال که تریلی های خالی از دستگاههای مثلا کارخانه نساجی قائمشهر رو وسیله تبلیغات میکنن باید بدونند که تخریب رقیب خیانت بزرگی به انسانیت هست.
                                                    چه اشکالی داره که نماینده های مازندران اونقدر با هم هماهنگ باشند که بتونن مثل اصفهان، یزد، فارس، گیلان و خیلی استانهای دیگه اعتبارات ملی رو به سوی مازندران سرازیر کند؟ چرا با لجبازی نماینده های یک شهر و اختلافات بچه گانه و زورآزمایی های سیاسی باعث بشیم که مازندران از اول انقلاب علاوه بر عدم پیشرفت پسرفت کنه؟ تا حلال میگفتیم نماینده های بی عرضه داریم، اما اگه یکی با عرضه هم پیدا بشه اونقدر تخریبش میکنیم تا دلسرد میشه!! شده داستان مرحوم ایویچ!!
                                                    در پایان برای این نماینده عزیز و همه نمایندگان آرزوی توفیق خدمت به مردم میکنم.

                                                    • ذبيحي-زيرابپاسخ به این دیدگاه 0 0
                                                      دوشنبه 28 شهريور 1390-0:0

                                                      دوستاني كه انتقادات رابي پايه مي دانندحتماازدوستان آقاي ادياني اندكه انصاف راازديدگاه ايشان ارزيابي مي كنند!!والابنده معتقدم درانتقاد وتمجيد هم بايد آدم انصاف داشته باشد،اينكه درطول نمايندگي آقاي ادياني برغم وعده ونه برنامه!يك درخت كاشته شده درسوادكوه را آدرس بهند ممنون شان خواهم بود!!درعوض مردم با انبوه خواسته هاو مشكلات دراين شهرستان مواجهند كه ايشان نمي تواندصرفا سخنوري كنندوبقيه مسوليتهاي ناكارآمدي رانپذيرند!!انجام وظايف نمايندگي يعني بهترشدن وضعيت زندگي مردم،وجوانان وخصوصا"فرهنگياني كه چون كوه پشت ايشان درانتخابات ايستاده بودند!!!واقعاآقاي ادياني چه پاسخي نسبت به وضعيت زندگي مردم سوادكوه دارند؟يا مردمردانه بگويند بمن ربطي ندارد!!يا نسبت به اين ناكارآمدي پاسخ بگويد

                                                      • پیمان- زیرابپاسخ به این دیدگاه 0 0
                                                        دوشنبه 28 شهريور 1390-0:0

                                                        متاسفم از این انتقادات بی پایه، کاش کمی انصاف داشتیم، کاش با مطالعه و آگاهی حرف می زدیم، کاش با درک درست و آگاهی کامل از جایگاه و وظایف نمایندگان لبه تیز انتقاد بی پایه و اساس رو به سمت نماینده فعال در مجلس که تراز نمایندگی در استان رو بالا برده نمی بردیم آقای ادیانی در سوادکوه ، جویبار، کیاکلا و قائمشهر محبوبتر از همیشه هستند وحضور فعال و موثر در کل حوزه انتخابیه دارند،آقای ادیانی فقط یک وعده دادند و اونم انجام وظایف نمایندگی در صحن مجلس بود که هر منتقدی با مراجعه به سایت مجلس می تواند قضاوت منطقی داشته باشد

                                                        • دوشنبه 28 شهريور 1390-0:0

                                                          چه كينه اي دارند رقبا . از خواب بيدار شويد .ادياني برنامه داده آقاي مدير سايت فرق برنامه وقول ووعده را كه ميدانيد

                                                          • اميرخاني -سوادكوهيپاسخ به این دیدگاه 0 0
                                                            دوشنبه 28 شهريور 1390-0:0

                                                            آقاي ادياني برايتان بعنوان سوادكوهي دل مي سوزانم امازاينكه بعنوان نماينده ي مردم سوادكوه شدي واكنون دستت ازانتظارات مردم كه به آنهاوعده دادي خالي است خجالت مي كشم،چه جوري مي تواني به ميان مردم بيايي وبگويي بمن راي بدهيد!اين مدت بودي گپ درماني كردي مردم بايد خوشحال باشند كه شما توانستي صحبتهاي قشنگ بكني وبه ...و... و... برسي!آقاي فلاني ... بنمايندگي ازشما در... قائمشهر پدرمردم رادرمي آورد وشما درمجلس هيچ سخني وكاري براي معلمان انجام ندادي،چه جوري مي خواهي بازبه ميان معلمان بيايي وبگويي بمن راي بديد!واقعا"رويت مي شود؟بهترين كاراينه كه برگردي يكدوره بازهم معلم بشوي والابه هروزارتخانه اي بروي درواقع كارهاي سياسي راباخته اي چون تمام شعارهايي كه دادي نوعي فريب بودحالا خواهش مي كنيم ديگه ازسوادكوهي ها هزينه نكنيد بس است سوادكوهي ها كارخودشان رابراي شماانجام دادنداماشمانه.

                                                            • سوادكوهي زيرابيپاسخ به این دیدگاه 0 0
                                                              يکشنبه 27 شهريور 1390-0:0

                                                              مديرمحترم مازندنومه!!!!!!!!!!!!!!!!چرامتن منونزدي؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟آخه چه بده بستاني بين شما وادياني وجود داره؟الن اين متن راببين كه چه جوري دروغ ميگه كه ازتمام ظرفيتها براي توسعه سوادكوه !!!!!!مي خواهم خودم راآتش بزنم كه اين بشر اهنه تنها توفكرمردم سوادكوه نبوده بدترين ضربه راازتاريخ شكل گيري سوادكوه به سوادكوه زده است اگراين بشر پايش به زيراب برسه مي دونه خودش چه اتفاقي مي افته خواهشا هم اين متن من وهم آن متن جواب به انصاف را بدون طرفداري از ادياني چاپ كنيداينقدرمحافظه كاري وملاحظه كاري براي سايت شم خوب نيست

                                                              • سوادکوهیپاسخ به این دیدگاه 0 0
                                                                يکشنبه 27 شهريور 1390-0:0

                                                                آقای ادیانی ما میدونیم که شما از روز اول نمایندگیتون از تمام ظرفیت ها برای توسعه سوادکوه استفاده میکنید، توسعه بدون ایجاد زیر ساخت امکان پذیر نیست، زیر ساخت ایجاد صنایع مادر در سوادکوه انرژی و راه کهشما به شدت در تعریض و تکمیل جاده فیروزکوه فعال هستید و من از فریاد شما در مجلس در مورد این جاده به عنوان یک سوادکوهی لذت بردم، و در گاز رسانی به سوادکوه تلاش شما کاملا مشهود به امید خدا با همت شما گاز به آلاشت هم می رسه، از تلاش شما در اخذ مجوز برای کارخانه ذوب آهن سوادکوه در زیراب متشکریم.

                                                                • خبرالدولهپاسخ به این دیدگاه 0 0
                                                                  شنبه 26 شهريور 1390-0:0

                                                                  سلام
                                                                  آقای دکتر ضمن عرض خسته نباشید گزارش عملکرد از کارهایتان را ارائه نمایید تا ما قضاوت کنیم .
                                                                  با تشکر

                                                                  • شنبه 26 شهريور 1390-0:0

                                                                    انصاف هم خوب چیزیه عملکرد ایشون کاملا شفافه هم در سایتشون خدماتیکه برای سوادکوه و دیگر شه ها انجام دادن اومده و هم در سی دی که اخیر دادن بیرون دیدم که با مستندات هم ذکر شده حضور اثرگذارشون در صحن علنی مجلس هم در رسانه ها مشهود است عملکرد و کارنامه ایشون به اذعان نهادهای رسمی در حدبسیار قابل قبولی در میان نمایندگان استان می باشد ارزوی توفیق خدمت بیشتر برای این سید بزرگوار داریم

                                                                    • شنبه 26 شهريور 1390-0:0

                                                                      آقاي ادياني خودتان هم مي دانيدكه منش وروشتان هرگزانتقادي رابرنمي تابد!خصوصا"آنجايي كه اگرميلتان نباشد!!حالا بعدازسه سال واندي بايدازمردم سوادكوه عذرخواهي كني !!!مدعي ادييات آنهاهم شدي !!!مردحسابي!!تاتوانستي ازآخرين ظرفيتهاي قدرت سياسي براي آبادي زندگي خودت واطرافيانت استفاده كردي وحالا يادفيل هندوستان هم كردي!!!واقعا آن سبوبشكست وآن پيمانه ريخت!!به اندازه ي دكتر نعمت زاده هم براي سوادكوه نبودي!ببين چه كساني دردوران نمايندگيت ادعاي رجل سياسي كردنداگر آن آقابيخيال بوداوراچه باك؟تعصبي ندارد ونداشت توكه با نردبان وعاتماداي مردم بي ريا بالارفتي اين همه بي مبالاتي چرا؟ودوز وكلكها رامردم اگربه رويت نمي آورندملاحظه مي كنند توازنجابتشان عوض اينكه درس بگيري چون شاگرد تنبل ها!!!طلبكارشدي!!!الكي نيست كه بعدبيست سال معلمي هيچ وقت آدم موفقي نبودي!!!اگرادبيات ولطف سوادكوهي هانبود الان همان پانصدتومان حقوق بگيربودي؟نمي دانم آنوقت تاچه اندازه مي توانستي آمال وآرزوهاي ناكامت چه مي كرديو.......

                                                                      • شنبه 26 شهريور 1390-0:0

                                                                        آقاي ادياني من يك سوادكوهي هستم كه در تهران مشغولم و صبحم با آه و شبم با ناله سر مي شود . تحصيلات هم دارم و اتفاقا زمين به قدر خانه ساختن هم در سوادكوه دارم ولي فقدان يك كار آبرومند كاري كرد كه بهشت را گذاشتم و به استقبال جهنم آمدم و اسلامشهر را با 45 درجه گرماي تابستان و مستاجري هر ساله تحمل مي كنم كه اگر فرزندم از من چيزي خواست توان تهيه اش را داشته باشم و يا در مدرسه نسبتا متوسط و امكانات آموزشي نظير آن استفاده كند و هزاران مشكل ديگر با شاغل بودنم در سوادكوه حل مي شد. واقعا شما به چه چيز فكر مي كنيد كه كاري مهمتر از اشتغال است؟

                                                                        • شنبه 26 شهريور 1390-0:0

                                                                          اميدواريم گزارش نظارتي نساجي را مردم بدانند.

                                                                          • شنبه 26 شهريور 1390-0:0

                                                                            آن سبو بشكست و پيمانه ريخت. پس تا چه وقت مردم بايد منتظر باشند؟

                                                                            • سوادکوهیb.pپاسخ به این دیدگاه 0 0
                                                                              شنبه 26 شهريور 1390-0:0

                                                                              سلام بر نماینده محترم سوادکوهیان دلیر و مسلمان-
                                                                              سوادکوه زمین و سبزه و کوه ----- بهشت موندنه دل کنده خون
                                                                              الهی تا ونوشه هسه خشبو ------ افتاب ته سوادکوه ره هاده سو
                                                                              درود بر نماینده متفکر و اصیل سوادکوه - ادیانی عزیز-جمعی از جوانان شیرجیکلاء شیرگاه

                                                                              • سوادكوهيپاسخ به این دیدگاه 0 0
                                                                                شنبه 26 شهريور 1390-0:0

                                                                                من يك سوادكوهي هستم و به آقاي ادياني انتقاد دارم چون در بخش توليد و اشتغال حتي اندازه يك آجر هم كار نكرد و حقير ليسانس بيكار هستم و رويكرد ايشون طوري بوده كه نميشد بهشون انتقاد كرد. آدمايي كه ايشون برده سر كار بيكار نبودند بلكه شاغل بودند .مثلا دو تا معلم پرورشي رو برده اداره كل نشونده . من خودم بچه لفورم و حتي نامه من هم به دست ايشون نرسيد . سد البرز بيش از 200 پرسنل لفوري داشته كه همه را اخراج كردند .آقاي ادياني وقتي راي آورد لفور و چكمه و گل تا زانو و مستاجري شيرگاه و قائم شهر و بچه هاي زجر كشيده لفور كه الحق و الانصاف در حقشون اجحاف شده را يادش رفته . آقاي ادياني براي منطقه لفور و جووناش به عنوان منطقه محروم چيزي بيشتر از بقيه شهرستانها كه نه حتي كمترشو هم نگرفت .فقط يك جمله بگم كه آقاي ادياني من باز هم به يك لفوري راي مي دهم اما مطمئنا آن فرد شما نيستيد .آقاي ادياني اگر انتقاد پذير هستيد چرا قسمت نظرات سايتتون بسته؟

                                                                                • سوادكوهيپاسخ به این دیدگاه 0 0
                                                                                  شنبه 26 شهريور 1390-0:0

                                                                                  آقاي ادياني،يك آقايي براي اولين باررفته سخنراني كندتاپشت تريبون قرارگرفت گفت براي سلامتي خودتان صلوات "اول "رابزرگترازاين بفرست!مردم هم خنده شان گرفت!آقاناراحت شدكه چراخنديديد!!مردم گفتندبزرگترازكدام "اين" بفرستيم؟!حالاجناب ادياني كدام ادبيات راسوادكوهي هاندارند؟تمام آمال وآرزوهاواميدمردم ازوعده ي شمابراي آباداني وتوسعه ي سوادكوه براي ورودبه مجلس هشتم خيالي بيش نبود!حتما"حرف حساب چون هميشه هيچوقت به كَتت نمي رفت!!جاي تعجب ندارد!!كه بگويي مطالبه وخواسته ي سوادكوهي ها اينهانيست!!مهاجرت وخالي شدن سكنه درسوادكوه معلول كدامين تصميم سياسي وچرائي مهاجرت يك منطقه است؟شما براي مردم چكاركرديد كه بخواهيد مطالبه شناس آنهاباشي!؟سوادكوه باادعاهاي رنگارنگ شمابراي حضوردرمجلس خيانتي راتجربه كردكه درهيچ دوره اي سابقه نداشته است تازه مدعي هم شده ايد؟؟زهي خيال باطل اگراينقدررانمي گفتم لابدمي گفتي كَل خانه ي دله مرد دنيه !!اين تودستت باشه تا بچه هاي مطبوعاتي سوادكوه پاسخ محكمي به ادعاهاي ناموجه شما بدهند.


                                                                                  ©2013 APG.ir