تعداد بازدید: 2823

توصیه به دیگران 1

يکشنبه 3 مهر 1390-10:5

می گویند محمدی را چه به گاز!

امام جمعه کلاردشت گفت: در جلسه افتتاح گاز کلاردشت که آقای استاندار نیز حضورداشت، دیدم چقدر اعضاي شورا انسان های کوچکی هستند/متأسفانه شوراهای اسلامی شهرها می خواهند عملکرد نظام رابه نام خود تمام کنند/ منتخبان مردم برای صندلی به مردم دروغ نگویند/ سه سال است مردم نماينده شهرشان را نديده اند،اما اين آقا امروز مي آيد از دولت خاتمی که از رهبران فتنه 88 و از مخالفان ولایت فقیه است،تشکر می کند.بايد از عرب مقصودی تشکرکرد،نه محسني. 


به گزارش ارسلان رسولي-همکار خبرنگار ما در کلاردشت-حجت الاسلام سیدمصطفی محمدی در نماز جمعه اين هفته گفت:من تابه حال فکر می کردم کسانی را که شما مردم به عنوان شورای اسلامی انتخاب کرده اید، آدم های بزرگی هستند، امّا در جلسه افتتاح گاز کلاردشت که آقای استاندار نیز حضورداشت،دیدم چقدر انسان های کوچکی هستند، که می خواهند مخالفان ولایت فقیه و مرتبطان با جریان فتنه را بزرگ کنند.

 امام جمعه کلاردشت با انتقاد ازشوراهای اسلامی گفت: امام جمعه نوشهر در تماس تلفنی به نقل ازامام جمعه بابل گفتند متأسفانه امروز شوراها در شهرهای ما می خواهند همه عملکرد نظام رابه نام خودشان تمام کنند، حال اینکه شوراها اگر از درآمد شهری و اعتبارتخصیص یافته برای شهر و دیار خود پروژه تعریف کنند و آن را به نتیجه برسانند، می توانند بگویند ما کار کرده ایم، نه اینکه مصوبات و عملکرد دولت رابه نام خودشان مصادره کنند.

 محمدی گفت: من درسخنرانی جلسه افتتاح گازگفتم منتخبان مردم برای صندلی به مردم دروغ نگویند. چراکه علی (ع) برای صندلی به مردم دروغ نگفت.

 امام جمعه کلاردشت افزود: تمام تلاش مابراین بود که افتتاح گازمنطقه با حضوراستاندار انجام بگیرد تا علاوه بر افتتاح گاز، دیگرمشکلات منطقه ازجمله سوخت، آب و بیمارستان را با ایشان درمیان بگذاریم.

وي با بيان اين که به نفع مردم سخن بگوییم، نه اینکه در جلسه به این مهمی کسی رابزرگ کنیم و آن را با تعریف و تمجید و نان قرض دادن به یکدیگر ادامه بدهیم،افزود:این ازخواسته های مقام معظم رهبری است که ستایش کردن، تعریف و تمجید از یکدیگر را کنار بگذارید که به نفع مردم نیست.

 محمدی درادامه با اشاره به عملکرد نماینده مردم چالوس و نوشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: 90درصد مردم سه سال است نماینده خود را ندیده اند و او از مشکلات مردم خود بی خبر است،اما امروز این آقا می آید و می خواهد همه چیز را به نام خود تمام کند و درحضور آقای استاندار و مردم ولایتمدار کلاردشت از دولت خاتمی که از رهبران فتنه 88 و از مخالفان ولایت فقیه است،تشکر می کند و مهمتر اینکه شوراها نیز دراین خیانت شریک او می شوند.

بر اساس اين گزارش،وی با اشاره به اين که مدیرکل گاز استان در یک جلسه خصوصی به من گفت درخصوص تأمین اعتبارگاز و آوردن بودجه به استان اگر کمک سه نماینده ساری، بابل و آمل نبود پروژه گازرسانی استان و کلاردشت تعطیل می شد،گفت:بنابراین از آقای عرب مقصودی باید تشکرکرد، نه ازنماینده ای که ازمشکلات موکلینش بی خبراست.

 امام جمعه کلاردشت افزود: این آقایان شوراها تادیروز در جلسات شورای اداری شهرستان و استان، کارگروه توسعه کلاردشت و درخطبه های نمازجمعه، ازبنده می خواستند سخنگوی شان باشم و مشکلات مردم را از کمبود ونبود آب گرفته تا مشکل گاز، سوخت، بیمارستان و شهرستان شدن بیان کنم،می گفتند به ما اجازه صحبت نمی دهند، شما فریاد بزنید، شمازبان گویای مردم کلاردشت هستیداما اکنون که مشکلات به حداقل و پروژه هابه نتیجه رسیده است، می گویند محمدی را چه به گاز! و امام جمعه راچه به پی گیری پروژه ها!؟

وي تصريح کرد:من برای شما مردم بزرگوار فریاد می زنم و این افتخارمن است که درخدمت شماباشم و مطمئن باشید تاهستم نمی گذارم شما را بازی سیاسی بدهند.

 وی گفت: درخطبه های گذشته گفتم، آخرین سال مأموریت من است، ولی اگرمصلحت بدانم یک دوره دیگرهم مأموریتم را تا انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی تمدید می کنم تا درکنار شما مردم خوب باشم و به اصلاح ساختار اجتماعی کلاردشت بپردازم.


  • سه شنبه 5 مهر 1390-0:0

    جناب آقاي محمدي حتماشما براي اين سخنانتون دلايل محكمه پسندي داريد. درسته ؟ چون به خيلي افراد خيلي چيزها را نسبت داده ايد و اين از انصاف و منش اسلامي بدور است! ! اين با عدل علي ابن ابيطالب (ع) در تضاد است . راستي منظورتون از انسانهاي كوچك چيست؟ خيلي ببخشيد منظورتون اينه كه قد و قامتشون كوتاست؟ خب به هر حال همه ما را خداوند خلق كرده با شكل و شمايل متفاوت. شايد هم منظورتون چيز ديگريست! ! نمي دانم . اله اعلم. "ياعلي"

    • يکشنبه 3 مهر 1390-0:0

      خوب راست می گویند

      • يکشنبه 3 مهر 1390-0:0

        درود بر محسنی.


        ©2013 APG.ir