تعداد بازدید: 2676

توصیه به دیگران 1

يکشنبه 3 مهر 1390-21:43

وبلاگ هاي دفاع مقدس فراخوان شدند

 رئیس انجمن صنفی رسانه های مجازی مازندران گفت: نخستین جشنواره وبلاگ نویسی دفاع مقدس شمال کشور در مازندران برگزار می شود/زمان شرکت در جشنواره از 26 شهریورماه تا 30 آبان ماه 90 اعلام شده است/علاقه مندان می توانند برای ثبت نام به سایت اینترنتی انجمن رسانه های مجازی مازندران به آدرس www.arm-mz.ir مراجعه کنند.


عباس رمدانی اظهار داشت: به مناسبت سی و یکمین سالگرد آغاز جنگ  تحمیلی و حماسه هشت سال مقاومت و پایداری، انجمن رسانه های مجازی مازندران با همکاری اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس، بنیاد شهید و امور ایثارگران و سازمان جوانان و اداره کل آموزش و پرورش مازندران، نخستین جشنواره وبلاگ نویسی دفاع مقدس شمال کشور را برگزار می کند.

وی افزود: تمامی وبلاگ نویسان و علاقه مندان عرصه وب می توانند در حوزه دفاع مقدس، شهادت و ایثار در این جشنواره شرکت کنند.

رمدانی با اشاره به اینکه وبلاگ ارسالی می تواند گروهی و یا فردی باشد، تصریح کرد: حداکثر زمان ایجاد وبلاگ، دهم آبان ماه 90 است.

رئیس انجمن صنفی رسانه های مجازی مازندران با بیان اینکه  از وبلاگ می تواند نیمی از آن به دفاع مقدس و ایثار و شهادت اختصاص داشته باشد، افزود: در تهیه محتوای وبلاگ می توان از عناصر گرافیکی، صوت، عکس، فیلم و نقاشی متحرک استفاده کرد.

وی گفت: داوری جشنواره در دو بخش پست محور و مجموعه وبلاگ انجام خواهد شد.

این فعال رسانه ای مازندران، ولایت فقیه و دفاع مقدس، دفاع مقدس و دستاوردهای آن، استان های شمالی در دفاع مقدس، شهادت و ایثار، دفاع مقدس و رسانه ها، موضوعات آزاد در مورد دفاع مقدس به عنوان موضوعات پیشنهادی وبلاگ ها است.
 
رمدانی با اشاره به اینکه زمان شرکت در جشنواره از 26 شهریورماه تا 30 آبان ماه 90 اعلام شده است، گفت: همایش پایانی و اختتامیه جشنواره، هفته بسیج امسال اعلام شده است. به برگزیدگان بخش های مختلف هم جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.
 
علاقه مندان می توانند  برای ثبت نام در این جشنواره به سایت اینترنتی انجمن رسانه های مجازی مازندران به آدرس www.arm-mz.ir مراجعه کنند.
 
انجمن رسانه های مجازی مازندران در این دوره، از سایت ها و پایگاه های مجازی که بیشترین اخبار و گزارش های ویژه را در زمینه دفاع مقدس تهیه و منتشر کنند، شناسایی و از مدیران آنها تجلیل خواهد کرد.(mehrnews)



    ©2013 APG.ir