تعداد بازدید: 2514

توصیه به دیگران 1

سه شنبه 5 مهر 1390-18:25

برنج،محور جلسه طاهايي و نمايندگان با رحيمي

نماينده بابل در مجلس از نشست مشترک استاندار  و برخي نمايندگان با رحيمي مي گويد ؛ نريمان: از معاون اول ریيس جمهوري خواستيم تا از ورود بی رویه برنج خارجی به کشور جلوگیری کند.


به گزارش زينب حبيب پور-خبرنگار ما در بابل-محسن نریمان تصريح کرد:روز دوشنبه به همراه استاندار مازندران و جمعی از نمایندگان مجلس در مازندران در دیدار با رحیمی-معاون اول رییس جمهوري- مسایل و مشکلات مازندران مورد بررسی قرار گرفت.

 وی بابیان اینکه ورود برنج خارجی به کشور، بازار کشاورزان را راکد کرده است؛ ادامه داد: مشکلات ورود بی رویه برنج خارجی به کشور از مهمترین موضوعاتی بود که مورد انتقاد قرار گرفت.

نماينده بابل اظهارداشت:افزایش تعرفه برنج وارداتی، انگیزه را در تاجران برنج برای وارد کردن آن به کشور کم خواهد کرد.

وی در ادامه بیان داشت: معاون اول رییس جمهوري وعده داد برای خرید برنج داخلی با قیمت مناسب و ترغیب برنجکاران اقدامات لازم را انجام دهد تا نگرانی و دغدغه این قشر زحمت کش کاهش یابد.

 نریمان یادآورشد: در این جلسه همچنین مشکلات راه، صنعت، مصوبات سفر هیات دولت به استان مطرح شد.

 نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان ساخت: بررسی در مورد تامین آب شرب شهرهای گروه الف از جمله بابل، امیرشهر، بابلسر و فریدونکنار نیز از دیگر موضوعاتی بود که در نشست با معاون اول رییس جمهوري مورد بررسی قرار گرفت.


  • یک کشاورز دلسوختهپاسخ به این دیدگاه 0 0
    شنبه 9 مهر 1390-0:0

    باز انتخابات نزدیک شد وجناب مهندس به تکاپو افتاد . ما کشاورزان راضی به زحمت جنابعالی نیستیم چون چیزی برای فروش نداریم آخ یادم رفت که شما برای دلالان برنج دست وپا میزنید چون وقت دفاع از منافع کشاورز گذشته وزمان سودبری خریداره

    • شنبه 9 مهر 1390-0:0

      مي گويند ايراني ها از سرانه مناسب مصرف بيشتر برنج مصرف مي كنند. براي همين به بيماري بيشتري دچار مي شوند. بياييم توليد و مصرف ميوه و سبزي ها را بيشتر سازيم.

      • شنبه 9 مهر 1390-0:0

        تا براي ظرفيت افزايش توليد برنج كار اساسي نشود مصرف كنندگان فشار آورده و خواستار كاهش قيمت هستند.

        • شنبه 9 مهر 1390-0:0

          قابل توجه آقاي بابلي اين نماينده هم بانزديك شدن انتخابات ازاين حرف ها براي راي جمع كردن زياد مي زند

          • چهارشنبه 6 مهر 1390-0:0

            اون يکي نماينده بابل کجاست و داره چيکار ميکنه حتما داره لابي ميکنه و افرادي که لياقت کارمندي يک اداره را ندارند را به پست و منصب ميرسونه ديگه وقت نداره که به کارهاي مردم و شهر بابل برسه ...


            ©2013 APG.ir