تعداد بازدید: 2413

توصیه به دیگران 1

چهارشنبه 6 مهر 1390-21:36

نردبان يک ميلياردي

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرستان قائم شهر گفت:مبلغ 150 میلیون تومان تاسیسات و تجهیزات امداد و حریق مدرن و مجهز خریداری شد/روستاهای شهرستان از داشتن خودروهای امدادی محرومند/ماهانه 40 تا 45 حادثه در شهرستان قائم شهر اتفاق مي افتد/نردبان آتش نشاني لازم داريم که قيمت هرکدام بيش از يک ميليارد تومان است.


امین زارع گفت:قائم شهر تنها شهری است که با اعمال نظارت مناسب در بحث ایمنی و اطفای حریق با نصب کپسول‌های آتش‌نشانی ، توانست گسترش آتش را در منازل و مجتمع‌ها به حداقل برساند.

 به گزارش سکينه مريخ-خبرنگار ما در قائم شهر-مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرستان قائم شهر افزود: برای نخستین بار در مازندران ، نصب جعبه سیاه خودروهای عملیاتی در قائم شهر در حال اجرا است و از مزایای جعبه سیاه این است که از تمام لحظه های رانندگی و سرعت و مسیرهای آن فیلم برداری می کند.

 زارع خاطرنشان کرد: با نصب جعبه سیاه ، کل مسیر از مبدا تا هدف کنترل و فیلمبرداری شده و تعداد افراد حاضر در عملیات و نوع فعالیت و میزان ترافیک شهر گزارش و ثبت می‌شود.

وي با اشاره به چهار ایستگاه مجهز به تاسیسات امداد و نجات در قائم شهر افزود :در بحث تصادفات ، امداد چاه، کوهنوردی، غواصی و شنا این ایستگاه‌ها با در اختیار داشتن امکانات مدرن به خوبی وارد عمل می‌شوند .

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی قائم شهر با اشاره به هزینه 108 میلیون تومانی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور برای تجهیز گروه امداد آتش نشانی شهرستان قائم شهر خاطرنشان کرد : از طریق شهرداری و شورای شهر قائم شهر مبلغ 150 میلیون تومان تاسیسات و تجهیزات امداد و حریق مدرن و مجهز خریداری و اختصاص داده شد.

‌زارع از بروز ماهانه 40 تا 45 حادثه در شهرستان قائمشهر خبر داد و گفت: این آمار شامل روستاهای قائم شهر نیز می‌شود چون روستاهای شهرستان از داشتن خودروهای امدادی محرومند.

 وی  تنها نیاز فعلی سازمان آتش‌نشانی شهرستان قائم شهر را نردبان‌های آتش نشانی عنوان و با اشاره به گرانی این نردبان‌ها ، هزینه خرید آن را بیش از یک میلیارد تومان ذکر کرد.


  • شنبه 9 مهر 1390-0:0

    وقتي تجهيزات آتش نشاني را از استان هاي ديگر مي خرند معلومه بيكاري در استان بيداد كند!

    • شنبه 9 مهر 1390-0:0

      اگر طرح توليد تجهيزاتي مانند نردبان را به صنعت گران بومي بدهند با قيمت خيلي ارزان تر مي توانند توليد كنند. اشتغال را در محدوده خود تقويت كنيد.

      • جمعه 8 مهر 1390-0:0

        جناب زارع از مدیران خوب است.
        خدا قوت مهندس


        ©2013 APG.ir