تعداد بازدید: 2762

توصیه به دیگران 2

يکشنبه 10 مهر 1390-21:24

بانک ملی از آرمان های ملی دور می شود؟

 بانک ملي ازکارکنانی در بخش اعتبارات (بخش وام) که پیشانی یک موسسه مالی است بهره گیرد که حداقل روابط عمومی متوسطی داشته باشند تا اين بانک ضمن تکریم ارباب رجوع،از آرمان های ملی دور نشود. 


یکی از مشتریان بانک ملی شهرستان فریدون کنار طی گفتگويی با عظیم غلامی-خبرنگار ما در اين شهرستان- گفت:متاسفانه بعضی از مشتريان خاص شعبات بانک ملی،از جمله شعبه اي در "بهنمیر"با رابطه و سند سازی وام های کلان می گیرند که بعد از افشاي موضوع،مدیر شعبه به جای آن که به مراجع قضايی و قانونی معرفی شود،از وی در مراسمی با عنوان و نام مقدس بازنشستگی تجلیل می شود.

 این برنج کار افزود:متاسفانه درهمین حوزه و شهر همجوار یک کشاورز با اینکه کار کرد مثبت در کارنامه مالی(حساب جاری) خود داشته ، تقاضای وام 5 میلیون تومانی خرید ادوات کشاورزی می کند،ولی با مخالفت مسئولان شعبه مواجه می شود و مسئول وام دهنده شعبه، به او می گوید برو یک فاکتور خرید کالا منزل بیار تا وام 3میلیون تومانی خرید کالا خانگی به شما تعلق بگیرد،در ضمن باید اجبارا یک مبلغ 300هزارتومانی حساب سپرده بلند مدت باز کنید در غیر این صورت وام به شما تعلق نمی گیرد!

 این کشاورز فریدون کناری خطاب به استاندار مازندران گفت: آیا عدالت در دولت اصولگرا به این معنی است که بانکی نشان مقدس "ملی" را یدک بکشد و ناعدالتی در حق مردم استان به ویژه کشاورزان انجام دهد؟!

 بر اساس اين گزارش،مشتري ديگر همين بانک در فريدون کنار با توجه به سخت گيري هاي ويژه براي مردم عادي و ارايه تسهيلات به افراد صاحب نفوذ، از "برات کریمی" -رئیس اداره امور شعب استان مازندران- خواست در مورد رئیس اين حوزه تجدید نظر کند تا بیش از این نام بانک ملی و توانمندی خودش درمدیریت امورشعب مازندران را زیر سوال نبرد.

مشتري ديگر اين بانک پيشنهاد داد بانک ملي در حوزه مورد نظر ازکارکنانی در بخش اعتبارات (بخش وام) که پیشانی یک موسسه مالی است بهره گیرد که حداقل روابط عمومی متوسطی داشته باشند تا اين بانک ضمن تکریم ارباب رجوع،از آرمان های ملی دور نشود. 


  • چهارشنبه 13 مهر 1390-0:0

    راستی این دولت پاکترین دولت کل تاریخه ها!وقتی یکی مثل بهمنی رئیس کل بانک مرکزی باشه دیگه باید تا تهشو خوند.یه نگاهی به تیم اقتصادی دولت بندازین.فکر می کنید چرا این افراد انتخاب شدند؟ادم بهتر نداشتن؟راستی اگه همکارای سابق بهمنی رو دیده باشین یعنی همونایی که همکارش تو بانک ملی بودن میفهمین اوضاع چطوریه.بیچاره مردم.

    • دوشنبه 11 مهر 1390-0:0

      خبرنگارشمارفت وام خواست بهش ندادند؟دردتون اومده؟

      • دوشنبه 11 مهر 1390-0:0

        ازکرامات شیخ ما چه عجب پنجه را گشود وگفت یه وجب

        • دوشنبه 11 مهر 1390-0:0

          ببينيم مسوولين بالادست چه جوابي دارند؟


          ©2013 APG.ir