تعداد بازدید: 3461

توصیه به دیگران 3

دوشنبه 11 مهر 1390-22:0

استارت طاهرنژاد،پي گيري محسني

پس از توضيحات نماينده منطقه در مجلس،رييس شوراي شهر کلاردشت نيز به اظهارات امام جمعه اين شهر پاسخ داد:مردم و همه مسئولان درگازرسانی به کلاردشت کمک کرده اند/هیچ یک از ماحق نداریم در پایان عملیات گازرسانی به کلاردشت خود را قهرمان این پروژه بزرگ و ملی بدانیم/ به جای انتقاد و تهدید از دستگاه های اجرایی از راه تعامل وارد شویم/ اگرسوخت حمایتی به مردم نرسد با مشکل شدید سوخت روبه رو خواهند شد.


اظهارات امام جمعه کلاردشت در خطبه هاي اول مهرماه که به انتقاد شديد از شوراي شهر و نماينده مردم نوشهر و چالوس در مجلس در قبال پروژه گازرساني کلاردشت پرداخته بود،بازتاب متفاوتي در رسانه هاي استان داشت.

سوم مهرماه،مازندنومه پاسخ انوشيروان محسني را به آن سخنان انتشار داد که اين پاسخ نيز بازتاب زيادي در محافل غرب استان و نيز مرکز استان داشت.

در همين زمينه ارسلان رسولي- خبرنگار ما در کلاردشت-با علی دراسرایی- رئیس شورای شهرکلاردشت-گفت و گو کرد که وي در واکنش به اظهارات برخی از مسئولان درجلسه مشترک با شورای اسلامی بخش کلاردشت گفت: هیچ یک از ماحق نداریم در پایان عملیات گازرسانی به کلاردشت خود را قهرمان این پروژه بزرگ و ملی بدانیم و به آن افتخارکنیم،چرا که قهر مان و پیروز این طرح بزرگ مردم و همه کسانی هستندکه در روند گازرسانی به منطقه کمک کرده اند.

رئیس شورای شهربا اشاره به سخنان رهبرمعظم انقلاب که همواره برخدمت خالصانه و کوشش مضاعف در رفع مشکلات مردم تأکید دارند،افزود:متأسفانه باور بعضی ازآقایان براین است که شوراهای شهر مسئولیتش تنها به اداره شهرداری ها برمی گردد، درحالی که این یک باور نادرست است و نظارت واداره شهرداری هابخشی از وظایف شوراهاست.   

 دراسرایی درخصوص گازرسانی به کلاردشت افزود: اگرکمک و صبرمردم وتلاش همکاران من درسه دوره شورای شهر و استارت آقای مهندس طاهرنژاد نماینده مجلس وقت درشروع عملیاتی شدن این پروژه و پی گیری مستمرآقای دکتر محسنی نماینده مجلس، ائمه جمعه، فرمانداران، شورای بخش، بخشداران وشهرداران منطقه در ادوارگذشته و حال خصوصاً مدیران ارشد شرکت گاز و استانداری نبود، امروز آرزوی مردم دراجرایی شدن این طرح بزرگ  تحقق نمی یافت.

وي با بيان اين که اگر این تعامل و ارتباط صمیمانه با مجموعه استانداری و وزارت نیرو نبود شاید بهره برداری این پروژه سال هاطول می کشید،گفت: امروز نه شورای شهر با همه تلاشی که داشته می تواند ادعاکند که قهرمان گازرسانی است و نه هیج ارگان و یا اداره ای دیگري، چراکه آن عضو شورایی که مدیرعامل ومهندسان شرکت گاز را درعبور دادن از مسیربارانی و صعب العبورجنگلی بردوش می گرفت، تا اعضایی که برای خریدن زمین ایستگاه گاز به نام خود وام گرفتند و دچارمشکل شدند و مهم تر اینکه خنده رضایت مردم مهربان که پشتوانه ما بودند ودرتحقق این پروژه سهیم هستند.

رئیس شورای شهرگفت: کارهای اجرایی و عام المنفعه زمانی شتاب می گیرد که به جای انتقاد و تهدید از دستگاه های اجرایی از راه تعامل وارد شویم.

 دراسرایی افزود: برابرگزارش مسئولان گازاستان از6 هزار و881 خانوارشهری و روستایی قابل گازرسانی در کلاردشت تاپایان امسال 1000 خانوارگازدارمی شوند، حال این که در زمستان پیش رو، بیش از6 هزار و500 خانوار قابل گازرسانی نیازبه سوخت حمایتی دارند و اگرسوخت حمایتی به این مردم خوب نرسد با مشکل شدید سوخت روبه روخواهند شد.

وي گفت:به عنوان نماینده این مردم درشورای شهر از آقای استاندار تقاضا دارم، تاگازدار شدن کامل همه مردم، سوخت حمایتی منطقه تأمین شود.

یر اساس اين گزارش،دراسرايي در پايان تصريح کرد: از دیگرمشکلات منطقه مشکل بازسازی سیل سوم تیر و مشکل کم آبی و فرسودگی شبکه های آب رسانی منطقه گردشگری ماست که باتمام شدن زمان بحران و گذشت 3 ماه از وقوع سیل حتی یکبارجلسه برای حل مشکل سیل زدگان رهاشده تشکیل نشده است وهیچ مسئولی خودراموظف به پاسخگویی به مردم منطقه نمی داند.


  • چهارشنبه 13 مهر 1390-0:0

    کار را کس دیگه انجام میده امام جمعه میگه من انجام داده ام .مردم بایدبدانندبه محمدی ....به امام جمعه این کارهاچه ربطی داره بره ...

    • سه شنبه 12 مهر 1390-0:0

      4 تا کرا درست و حسابی هم در این مملکت انجام شده یا دوره هاشمی بوده یا خاتمی!!!آقایان دارند زور بیش از حد میزنند.

      • معجزه خاموشپاسخ به این دیدگاه 0 0
        سه شنبه 12 مهر 1390-0:0

        آخر ما نفهميديم وظيفه امام جمعه يه شهر چيست؟ آيا آنها كار اجرايي هم انجام ميدهند؟ اصلا آيا كار اجرايي جزو وظايف آنهاست؟


        ©2013 APG.ir