تعداد بازدید: 3179

توصیه به دیگران 1

پنجشنبه 14 مهر 1390-8:37

يوسفيان:چرا در گوشی حرف می زنیم؟

 نماينده مردم آمل در مجلس گفت:بنده 14 ماه قبل در صدا و سیما و مطبوعات گفتم که سیستم بانکی کشور در جهت خدمات رسانی به مردم نیست/بانک ها به جای اینکه مامن مردم باشند مامن سودجویان شده اند/ چرا وامی که به اشخاص می دهیم به صورت محرمانه است/اگر کسی بگوید موضوع اميرمنصور آريا را من کشف کردم،دروغگوست.


به گزارش عليرضا عزيز کمالي-خبرنگار مازندنومه در آمل-نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی در همایش شوراها و دهیاران شهر دابودشت با اشاره به تصرف مال غیر توسط بعضی از بانک های خصوصی گفت: متاسفانه درجریان اخیر سیستم بانکی بنده 14 ماه قبل در صدا و سیما و مطبوعات گفتم که سیستم بانکی کشور در جهت خدمات رسانی به مردم نیست و در خدمت عده ای خاص است ،بنابراين در این سیستم بانکی ما باید منتظر همه گونه اتفاقات باشیم.

 عزت الله یوسفیان ملا با اشاره به اين که 8 سال پیش 122میلیارد تومان توسط فردی بنام فاضل خداداد در بانک ملی اختلاس صورت گرفت و او محکوم به اعدام شد،افزود:بعد از آن شهرام جزایری با 37 میلیارد تومان پیدا شد که متاسفانه جهت برطرف کردن این معضل بزرگ چاره اندیشی خوبی صورت نگرفت تا جلوی سوءاستفاده ها گرفته شود.

 عضو ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی کشور با اشاره به اینکه بانک ها به جای اینکه مامن مردم باشند مامن سودجویان شده اند،گفت: بانک های دولتی برای تجارت بانک باز نکردند بلکه برای رفع نیاز آحاد مردم به وجود آمدند.

 یوسفیان با بیان اینکه اطلاع رسانی شفاف به مردم می تواند جلوی سوءاستفاده ها را بگیرد،تصريح کرد: چرا وامی که به اشخاص می دهیم به صورت محرمانه است و در گوشی حرف می زنیم و اگر مردم بدانند چه کسانی و برای چه وام گرفتند جلوی تخلفات مالی گرفته خواهدشد.

 وي افزود:براساس مصوبات ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی کشورازاین پس هرکسی وامی را دریافت کند به مردم اعلام خواهدشد.

به گزارش خبرنگار ما نماينده آمل در خصوص جریان امیر منصور آریا افزود: اگر کسی بگوید که این موضوع را من کشف کردم دروغگوست و فقط خواست و اراده خداوندی بود که این جریان افشا شد.

وی گفت:کسانی که جریانات آریا را پیگیری می کردند چنان جوی به وجود آوردند که در پذیره نویسی بانک آریا از ساعت 6 تا 8 صبح لیست صورت هایی که امیر منصور آریا به رئیس شعبه بانک داده بود پذیره نویسی شد و مردم که ساعت ها در صف بودند حتی یک نفر نتوانست پذیره نویسی کند و دراین شعبه از رئیس تا آخرین کارمند باایشان بودند.

 وی با اشاره به اقدامات خوب قوه قضائیه در جهت پیگیری این موضوع افزود:تاکنون هر توطئه ای که از سوی دشمنان برای سرنگونی نظام چیده شده است با حضور مردم خنثی شد و اگر به این مردم ایمان داریم باید با صداقت با مردم حرف بزنیم و واقعیت ها رابگوییم تا آنهائی که قصد سوءاستفاده دارند،خودشان را اصلاح کنند.


  • شنبه 16 مهر 1390-0:0

    در مورد این اختلاس و گروههای درگیر در آن مثنوی می توان نوشت کاغذش خروار خروار اما به نظر من با چند ضرب المثل می توان قال قضیه را کند!: خانه از پای بست ویران است- خشت اول چون نهد استاد کج، تا ثریا می رود دیوار کج- هرچه بگندد نمکش میزنند؛ وای به روزی که بگندد نمگ- ما را به چوب و رخت شبانی فریفتند. عاقبت ما را به خیر کناد.

    • پنجشنبه 14 مهر 1390-0:0

      چون یا توی جمع نیستیم یا اینکه نمی دونیم توی جمع در گوشی حرف نمی زنن


      ©2013 APG.ir