تعداد بازدید: 3605

توصیه به دیگران 1

شنبه 16 مهر 1390-11:39

نوکری مردم را انجام می دهیم-مسکني

 فرمانده نيروي انتظامي مازندران گفت:در شش ماه اخیر بالغ بر 150 هزار مورد تماس با 110 برقرار شد/مازندران در پایان هفته و در کوچکترین تعطیلات،وضعیت خاص پیدا می کند/وضعیت امنیتی مازندران بسیار مطلوب است/ماهواره علم شيطان است/در شش ماه گذشته بیش از 40 مورد عملیات انجام دادیم.


به بهانه هفته نيروي انتظامي،سردار علیرضا مسکنی سخنران پیش از خطبه نماز جمعه ساری بود.

به گزارش مازندنومه فرمانده نيروي انتظامي مازندران  با اشاره به اینکه مردم مازندران مددکار ناجا هستند،افزود: بالاترین سطح مشارکت نیروی انتظامی با مردم است.

مسکنی با بیان اینکه طی شش ماه اخیر بالغ بر 150 هزار مورد تماس با 110 برقرار شده ، تصریح کرد:‌مردم در این تماس ها کمک ، اطلاع رسانی و آگاهی بخشی از پلیس می خواستند.

 وی با اشاره به اینکه امروز پلیس برای حفظ آرامش و امنیت مردم ، نیازمند مشارکت های مردمی است ، ادامه داد:‌ماموریت های ما بدون مشارکت های مردمی یا انجام نمی شود و یا به صورت ناقص انجام می شود.

 مسکنی با بیان اینکه کمال استقبال را از دیدارهای مردمی داریم ، گفت:‌با لباس مقدس سربازی ، نوکری مردم را انجام می دهیم و امروز از مردم تقاضا دارم در همه مسائل با نیروی انتظامی همکاری و مشارکت داشته باشند.

 فرمانده نیروی انتظامی مازندران با اشاره به اینکه طی شش ماه گذشته بیش از 40 مورد عملیاتی انجام دادیم ، یادآور شد:‌در کمترین زمان عرصه را برای برهم زنندگان امنیت تنگ خواهیم کرد.

 وی اظهار داشت‌:‌مازندران از استان های پرتردد در مسیرهای جاده ای است و مردم باید در جهت رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی مساعدت لازم را داشته باشند.

مسکني با اشاره به اینکه 34 درصد از تصادفات کشور مربوط به موتورسیکلت هاست ، افزود:‌متاسفانه در این تصادف ها ، افراد به راحتی کشته می شوند.

وي با بیان اینکه طی شش ماه گذشته حدود 40 درصد کاهش تصادفات و حدود چهار درصد کاهش تلفات را داشته ایم ، تصریح کرد:مازندران استانی است که در پایان هفته و در کوچکترین تعطیلات ، وضعیت خاص پیدا می کند.

وی وضعیت امنیتی مازندران را بسیار مطلوب عنوان کرد و گفت:خوشبختانه با کمترین جرائم خشن در مازندران مواجه هستیم که شاید در طول سال به تعداد انگشتان دست باشد.

 مسکنی با اشاره به کشف بیش از 800 کیلوگرم مواد مخدر طی شش ماه گذشته ، تصریح کرد: بحث مواد مخدر یک بحث بین المللی و فراکشوری است که دشمن متاسفانه توانسته ازاین راه به ما ضربه وارد کند.

 وی با بیان اینکه مرز مشترک ما با افغانستان که سالانه بیشترین تولید مواد مخدر دنیا را دارد ، افزود:‌نیروی انتظامی هر هفته در مرزهای شرقی کشور در راه مبارزه با این بلای خانمان سوز شهید می دهد.

 مسکنی با اشاره به اینکه خانواده ها آگاه باشند ، یادآور شد:‌مواد مخدر شکل جدیدی به خود گرفته و امروز حجم کشفیات ما در زمینه مواد مخدر صنعتی بیشتر از مواد مخدر سنتی است.

وی با بیان اینکه خطر در کمین همه ما است ، اظهار داشت:‌نباید لحظه ای غافل بوده و از صفر تا 100 این موضوع را از پلیس انتظار داشته باشیم.

 مسکنی با اشاره به اینکه نخستین قدم در این راه بنیاد خانواده است ، گفت:‌اگر خانواده به نقش خود به خوبی عمل کند دیگر نیازی به کار پلیسی نیست.

 وی اظهار داشت: در سال گذشته حدود 90 نفر شهید در راستای مبارزه با مواد مخدر داشتیم.

 مسکنی با اشاره به اینکه بسیاری از مشکلات اجتماعی و اخلاقی ناشی از استفاده از ماهواره است ، ادامه داد:‌ماهواره حریم خانواده ها را نابود می کند و مانند علم شیطان است که برخانه ها نصب می شود.

وی افزود:‌در راستای جمع آوری آنتن های ماهواره به عنوان جرم مشهود فعالیت می کنیم.

* اختلاس اخیر مانند جریان شهرام جزایری نشود

 آیت الله نورالله طبرسی در خطبه های دوم نماز جمعه اين هفته ساري، با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری در چند همایش و دیدار و همچنین دیدار با کارگزاران حج ، اظهار داشت:‌رهبری در سخنرانی کنفرانس بیداری اسلامی ، بیانات مهمی داشتند که سرنوشت فلسطینیان باید توسط خودشان رقم بخورد در انتخاباتی آزاد که یهودیان اصلا در آن جایی ندارند.

 وی یادآور شد:‌همانطور که رژیم اشغالگر قدس خط قرمز آمریکا و اروپا است ، فلسطین و قدس هم خط قرمز برای ما است.

 طبرسی ، ادامه داد:‌اگر روزی بخواهند ما را با موشک تهدید کنند ، باید بدانند جواب موشک ، موشک است.

وی با اشاره به مساله اختلاس در شبکه بانکی کشور ، تصریح کرد:‌این موضوع مورد خشم آحاد جامعه قرار گرفته و ذهن مردم را مشغول کرده و دل مردم را به درد آورده است و اعتماد مردم را نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی دچار تزلزل کرده که رهبری فرموودند این موضوع باید به جد پیگیری شود.

طبرسی با بیان اینکه به اژه ای متذکر شدم که در جریان شهرام جزایری نفهمیدیم که بالاخره به کجا انجامید ، یادآور شد:‌ گزارش این اختلاس بانکی نباید مانند موضوع جزایری شود.

 وی با اشاره به اینکه مردم برای دریافت 200 هزار تومان تسهیلات از شبکه بانکی ، موانع بسیاری دارند ، افزود:چه گونه این رقم های میلیاردی رد می شود ، اگر آقایان خائن هستند باید کنار گذاشته شوند.

 طبرسی با بیان اینکه عده ای به خزانه ملت خیانت کرده اند که باید پاسخگو باشند ، تصریح کرد:‌زیر سوال بردن آبروی یک ملت ، گناه کوچکی نیست و باید بی رحمانه با این قضایا برخورد و دست فاسدان را قطع کرد.


  • يکشنبه 17 مهر 1390-0:0

    نوکری نخواستیم.با مردم مثل ادم رفتار کنید.

    • بابل -فردی مطلعپاسخ به این دیدگاه 0 0
      شنبه 16 مهر 1390-0:0

      شهر امن، برخی از کادرهای نیروی انتظامی علت ناامنی هستند!!!!!!!!!!!!!!!!!به داد مردم برسید که بابل دیگه داره به یکی از شهرهای پرخطر در قتل و بیار جنازه رو بنداز زیر پل و تو رودخونه و غیره تبدیل می شه: اصلا جناب مسکنی میشه امنیت رو برامون تعریف کنید. شکایت های مردم هم که اصلا رسیدگی نمیشه در برخی شهرها!!!!!

      • شنبه 16 مهر 1390-0:0

        انجام وظیفه می کنید!

        • امیرهوشنگپاسخ به این دیدگاه 0 0
          شنبه 16 مهر 1390-0:0

          سردار ، گرانمایه ، عزیز دل ، نوکری مردم تبدیل به یک شعار سمبلیک شده ، شما بیائید و نوکری مردم را نکنید بجایش امنیت را برقرار کنید ، شهر کوچکی که از ساعت 11 ،12 شب به بعد در آن خدمات اتومبیل کرایه ( آژانس ) متوقف می گردد چون بارها و بارها از رانندگان زور گیری شده ، و تاکسی بی سیم هم تا روز روشن مشترکش نشوید سرویس نمی دهد ، والله نوکر نمی خواهد ، امنیت میخواهد . امید که موید باشید .


          ©2013 APG.ir