تعداد بازدید: 3873

توصیه به دیگران 1

شنبه 16 مهر 1390-22:59

پيرفلک:ايجاد بخش جديد را از دستور کار خارج کردم

فرماندار قائم شهر درباره تجميع جنجالي چند روستا در قائم شهر گفت:راجع به مرکز بخش شدن هنوز مکان خاصي عنوان نشده است/ تشکیل بخش بالاتجن فعلا در مرحله نخست کارشناسی است/کارشناسان روستاهاي قراخیل،خطیرکلا و باغ دشت را به عنوان مرکز بخش پيشنهاد دادند/نظر کارشناسان مهم است،نه شورا و دهيار.


فرماندار قائم شهر در گفت و گوی تلفنی در خصوص تجمیع روستاها در منطقه بالا تجن و برخي اعتراضات صورت گرفته در منطقه،به خبرنگار مازندنومه گفت: تجمیع روستاي قراخیل به تنهایی پیشنهاد شده،همان گونه که قبلا این کار را برای روستاهاي ارطه ، المشیر و چمازکتی انجام دادیم.

علی پیرفلک، با بیان اینکه راجع به مرکز بخش شدن هنوز مکان خاصي عنوان نشده ، افزود: تشکیل بخش بالاتجن فعلا در مرحله نخست کارشناسی است.

 وی با اشاره به اینکه کارشناسان کشوری از چند نقطه از جمله قراخیل ، خطیرکلا ، باغ دشت و شیخ گلی بازدید کردند ، اظهار داشت: کارشناسان، سه نقطه اول را واجد شرایط عنوان کردند اما هنوز منطقه ای به نام مرکز بخش اعلام نشده است.

 پیرفلک با بیان اینکه اخیرا عده ای در این راستا حرکت هایی انجام داده اند،تصریح کرد: این داستان حدود 16 سال است که ادامه دارد و ضرر آن صرفا متوجه منطقه است و هیچ ضرری متوجه دیگری نیست.

وی ادامه داد: آنچه که مسلم است باید یک نقطه به عنوان مرکز بخش تعیین شود که این موضوع را هم کارشناسان تشخیص می دهند نه رئیس شورا ، دهیار و سایران.

فرماندار قائم شهر با اشاره به اینکه این موضوع سال هاست ادامه دارد و این حرف ها و داستان ها باعث شده که به نتیجه نرسند، خاطرنشان کرد: امسال اگر یک بخش بیشتر داشتیم حداقل سه میلیارد تومان اعتبار افزون تری جذب می کردیم که به نفع شهرستان می شد.

 وی با بیان اینکه فعلا این موضوع را مانند فرمانداران قبلی از دستور کار خارج کردم ، یادآور شد: نزدیک انتخابات است و نمی خواهم کسانی با استفاده از این موضوع ، فضا را مسموم کنند.

 به گزارش مازندنومه،فرماندار قائم شهر اظهار داشت: هرگونه اظهار نظر در این رابطه غیر رسمی و غیر واقعی است چراکه از دستور کار خارج شده است.

 وی با بیان اینکه انتظارم از رسانه ها این است که به صورت منطقی به مسائل بپردازند، افزود: تشکیل مرکز بخش ، شرایط و فاکتورهایی دارد و رسانه ها هم باید به جنبه کارشناسی مسائل توجه کنند.

پیرفلک با اشاره به اینکه کارشناسان کشوری ، منافعی اینجا نداشته و مسئول و نماینده ای را نمی شناسند که بر اساس اعمال نظر آنها ، اقدام به انتخاب مرکز بخش کنند، گفت: بر اساس نقطه نظرات کارشناسی شده ، مرکز بخش را انتخاب می کنند.

وی با بیان اینکه افرادی به نمایندگی از سه منطقه خطیرکلا، قراخیل و باغ دشت به دفتر من آمده و عنوان کرده بوند نظر کارشناسی هرچه باشد تمکین خواهند کرد، ادامه داد: اکنون که کارشناسان به نقطه مشترک رسیدند ، این افراد زیر حرف شان زده اند.


  • سه شنبه 26 مهر 1390-0:0

    باتوجه جمعیت بالای بالاتجن چرا دو بخش تعریف نشود که لااقل به جای 3 میلیارد بودجه 6 میلیاری تزریق شود؟شنیده ها حاکی از آن است که پیر فلک توسط آقای دکتر نعمت زاده و آقای علیجانزاده (فرمار اسبق)به اینجا رسیده است.آیا صحت دارد یا نه؟چرا اعلام شهر خطیر شهر(خطیرکلاوباغدشت و گاوان آهنگرو واکی کلاو میدانسر با جمعیتی بالغ بر 15000نفر)و قراخیل (جمعیتی در حدود4000نفر) به تاخیر افتاد؟

    • از اهالی بالاتجنپاسخ به این دیدگاه 1 0
      سه شنبه 26 مهر 1390-0:0

      چگونه فرماندار باتوجه به اینکه خطیرکلا و باغدشت دارای پیشینه تاریخی یکسانندوشوراهاودهیاری ها در حال ادغام بودند به روستای باغدشت پیشنهاد طرح ادغام باغدشت و گاوان آهنگر داده است؟ چرا طرحی جهت دریافت بودجه بیشتر برای الحاق روستاهای تراجی کلاآذرونقیب کلا و دیودشت از بابل که به خطیرکلا متصلندو اهالی این سه روستا بیشتر مراودات کشاورزی و اقتصادی و پزشکی خود را در خطیرکلا انجام میدهند ارائه نمیدهد؟قرار گرفتن دفتر برق بالاتجن در قراخیل و همچنین اورژانس 115 در قراخیل ایا بدون هماهنگی فرماندار بود؟باکدام منطق میشود قبول کرد که مورد فوق فقط یک اتفاق بوده است؟چرا به نامه شوراهای بالاتجن توجهی نمی شود؟

      • دوشنبه 25 مهر 1390-0:0

        کارشناسانی که فقط به روستای قراخیل میروند چگونه درمورد خطیرکلا وباغدشت با آن همه امکانات و موقعیت خاص جغرافیائی نظر میدهند؟چگونگی خارج شدن چند روستا از کیاکلا و الحاق ان به دهستان بالاتجن جهت قرارگرفتن قراخیل در مرکز بالاتجن پاسخگو کیست؟نحوه اختصاص بودجه های عمرانی و همچنین قرارگرفتن چندین طرح ملی با نظریه کدام کارشناس در قراخیل که مردم منطقه جهت استفاده از امکانات خدمات کشاورزی با مشقات زیادی مواجه اندبوده است؟تخصیص اعتبارات بین خطیرکلا و باغدشت ایا عادلانه بوده است؟

        • سه شنبه 19 مهر 1390-0:0

          كاركارشناسي مي شه، قانون روي آن صححه مي ذاره ، اونوقت ميگين به خاطر برخي مصلحت انديشه ها نميشه . خيلي بيخود ميكنين انجام نمي دين ، 9ساله قائشمهر سالانه 3ميليارد تومان ضرر مي كنه كه چي شما مصلحت نمي دونين . مملكت مگه قانون نداره .

          • يکشنبه 17 مهر 1390-0:0

            میگن خطیر کلا بیشتر ویژگي مرکز داشتن رو داشت اما چون قراخیلیها در وزارت کشور نفوذ دارند و يکي از محلی هایشان می خواهد نامزد انتخابات شود وزنه را به نفع خودشان سنگین تر کردند.راسته یا نه؟درسته که فرماندار میگوید کارشناس از تهران آمده اما سفارش شده بود.

            • خنار صنميپاسخ به این دیدگاه 0 0
              يکشنبه 17 مهر 1390-0:0

              سلام آقاي فرماندار بفرمايند نامه معاون سياسي محترم استاندار براي مركزيت قراخيل كه در آن از تاكيد مسئولين شهري پيگيري هاي نمايندگان محتر م ذكر شد داستان ش چيست /؟ دروغ است سياسي است يا تحت فشار جو انتخابات //؟ ودليل عقب نشيني شما چيست تكنيكي است تكتيكي است ؟ آيا نامه اي در رد يا خنثي سازي نامه قبلي نوشته ايد ؟


              ©2013 APG.ir