تعداد بازدید: 3287

توصیه به دیگران 1

شنبه 23 مهر 1390-10:49

گرد شهر با نقاب

...در مغازه ام در خیابان امام،جنب مسجد حضرت سجاد (ع) نشسته بودم که سه نفر با نقاب و کلاه بسر که هرسه دارای لباس مشکی و شلوارلی بودند،از داخل پراید سفیدی که بر روی شماره پلاک ماشین چسب زده بودند،پياده و به سوی من حمله ور شدند.


مردي داخل مغازه دوستش در شهرستان فريدون کنار توسط افراد ناشناس نقابدار مورد حمله قرار گرفت و راهی بیمارستان شد.

 این فرد که هم اکنون در بیمارستان بستري است،به خبرنگار ما در فريدون کنار گفت: ساعت 16:30 روز پنج شنبه گذشته جلوی در مغازه ام در خیابان امام،جنب مسجد حضرت سجاد (ع) نشسته بودم که سه نفر با نقاب و کلاه بسر که هرسه دارای لباس مشکی و شلوارلی بودند،از داخل پراید سفیدی که بر روی شماره پلاک ماشین چسب زده بودند،پياده و به سوی من حمله ور شدند.

 "محمد میرزایی" با بیان اینکه مردم با تماس با پلیس 110 و سپس با فوریت های پزشکی 115 موضوع را انعکاس دادند؛ افزود: آمبولانس بعد از حدود چهار دقیقه در محل حادثه حاضر شد و بعد از انجام کمک های اولیه بنده را به بیمارستان امام خمینی(ره) فریدونکنار منتقل کردند.

 وی خاطرنشان ساخت: بعد از حدود نیم ساعت مامور کلانتری به بیمارستان اعزام و بازجویی هایی به عمل آمد.

ميرزايي با بيان اين که ازچندین قسمت در ناحیه پا دچار شکستگی شدم و قسمت هایی از بدنم نیز مورد جراحت های جدی قرار گرفته است،افزود: بعد از این قمه کشی، سه بار مورد عمل جراحی قرار گرفتم .

 وی با انتقاد شدید از فرماندهي نیروی انتظامی فریدونکنار،خواستار پاسخگویی مسئولان سیاسی و امنیتی استان مازندران شد.

 میرزایی در ادامه بابیان اینکه همسرش کارمند دولت و از خانواده معظم شهداست،تصريح کرد:او براي پيگيري حادثه به نیروی انتظامی شهرستان مراجعه کرد که با بی احترامی مواجه شد.

گفتني است پيش تر مازندنومه گزارشي را از وقوع سرقت هاي متعدد در فريدونکنار انتشار داده بود که فرمانده نيروي انتظامي منطقه بدون ارائه يک خط پاسخ و جوابيه،راسا" از خبرنگار ما به دادگاه شکايت کرده است!

اين در حاليست که مقامات ارشد استان و نيز شخص رييس جمهوري بارها از مقامات خواسته اند از طرح شکايت از رسانه ها و خبرنگاران خودداري کنند.

گزارش مزبور را اين جا بخوانيد:http://www.mazandnume.com/?PNID=V12700


  • يکشنبه 6 فروردين 1391-0:0

    من کاسب بازارم* امنیت نسبت قبل تشکیل ستاد فرماندهی درفریدونکنارخیلی قابل توجه است 80 درصدجرم پایین امد خلافکار کاسه کوزه را جمع کردن*با تشکر ازسرهنگ پاسدارموسوی*

    • شنبه 30 مهر 1390-0:0

      با شناختی که از فرماندهی نیروی انتظامی فریدونکنار دارم ، کم لطفی ایست که خدمات بی شائبه ی ایشان و کادرتحت امرشان را بصورت یک جانبه ندیده گرفته و تلاش های بسیار زیاد ایشان را در حفظ امنیت زیر سئوال ببرید . البته بسیارند کسانی که بخاطر ورود فرمانده جدید نیروی انتظامی و عملکرد ایشان منافع و تخلفاتشان محدود شده و به هر نحوی سعی در تضعیف نمودن و کمرنگ کردن خدمات ایشان دارند .

      • فرمانده توضیح دهد !پاسخ به این دیدگاه 0 0
        يکشنبه 24 مهر 1390-0:0

        از فرمانده نیروی انتظامی که نامش را نمی دانیم خواهشمندیم در باره این اتفاق و اقدامات انجام شده ،در صورت امکان ، با مردم صحبت کند و از فرماندار محترم شهرستان خواهشمندیم در باره این ناهنجاری که حس امنیت را از مردم سلب می کند سخن بگوید .

        • شنبه 23 مهر 1390-0:0

          دیگر آن ابهتی که در نیروی انتظامی حکم فرما بوده بدلیل کم کاریها و بی تفاوتی هایشان کمرنگ شده و باید سردار رادان یک انقلاب بزرگ را در نیروی انتظامی به خصوص در فرمانده هان بوجود بیاورد وگرنه خطری بزرگ امینت شهرهای مازندران به خصوص بابل آن هم ماجرای چند روز گذشته جوان بابلی، قتل های پی در پی و سکوت مسئولین این شهر، سرقت های پی در پی در فریدونکنارو امثال آن را تهدید می کند را و وحشت را در دل مردم بوجود آورده است را ایجاد کند.

          • شنبه 23 مهر 1390-0:0

            سردار مسکنی با تشکر از زحمات فراوان تان لطفا اقدامی صورت بدهید. برخي مي گويند آقاي...بخاطر این که ماه های آخر بازنشستگی را دارد دنبال می کند بی تفاوت شده و این شهر...لطفا اقدام فرمایید .ضمناً امارها نادرست ارسال می شود.


            ©2013 APG.ir