تعداد بازدید: 2589

توصیه به دیگران 1

دوشنبه 25 مهر 1390-23:18

ابراهيمي:مساله کاملا روشن است

در گفت و گوي مازندنومه با معاون سياسي و امنيتي استاندار مازندران مطرح شد:سرمايه گذار نساجي تعهداتي دارد که بايد عملياتي کند/بخش عمده تجمع کنندگان، کارگرانی هستند که توسط سرمایه گذار دعوت به کار شده اند و کارگران قبلي نيستند/ دريافت حقوق و مطالبات کارگران،حق طبیعی هر کارگری است.


هادی ابراهیمی در گفت و گو با مازندنومه در پاسخ به این سئوال ما که تجمع کارگران نساجی تا چه وقت ادامه خواهد داشت،گفت: من قبلا هم به این نکته اشاره کرده ام که تعهداتی خود سرمایه گذار دارد که باید عملیاتی کند.

وی با بیان اینکه سرمایه گذار نساجی هنوز به تعهدات خود عمل نکرده، افزود: موضوعی که من هشت ماه قبل عنوان کردم که سرمایه گذاری به جای خود ، اما تعهداتی که سرمایه گذار دارد اعم از پرداخت حقوق کارگران و مشکلاتی که کارگران نساجی دارند که همه در توافقات اولیه آمده باید اجرایی شود و مساله کاملا روشن است.

 ابراهیمی اظهار داشت: استانداری از طریق وزیر کار و امور اجتماعی وقت ، اقداماتی در خصوص بیمه بیکاری 250 نفر از کارگران نساجی انجام داد که در دولت هم مطرح و تصویب شد.

 معاون سیاسی استانداری مازندران در خصوص تجمع روز يک شنبه کارگران نساجی در قائم شهر، تصریح کرد:بخش عمده این افراد ، کارگرانی هستند که توسط سرمایه گذار دعوت به کار شده اند و کارگران قبلی نیستند.

 وی با بیان اینکه اینها کارگران جدید معترض هستند که حقوق نگرفته اند، یادآور شد: در هر صورت دريافت حقوق و مطالبات کارگران، حق طبیعی هر کارگری است و ما تلاش کردیم و رایزنی های عمده ای هم انجام دادیم.

ابراهیمی با تاکيد به اینکه سرمایه گذار باید به تعهدات خود عمل کند، خاطرنشان کرد: مشکلی که برای کارگران به وجود آمده باید حل شود.

وی افزود: براي کارگرانی که قبلا تجمع می کردند دولت مصوبه بیمه بیکاری داده که در حال انجام و پیگیری است و با اصل آن موافقت شده است.


  • شنبه 30 مهر 1390-0:0

    لطف کنید به جای اینهمه تبلیغات ومیکروفن به دست گرفتن ها مشکل مردم رو پیگیری کنید . تورا به خدا حداقل به خاطر ظاهر سازی هم که شده به درد مردم برسید رسانه بازی واین حرفها دردی رواز مردم دوا نمی کنه

    • پنجشنبه 28 مهر 1390-0:0

      من فکر میکنم مشکل جای دیگه است!!!
      درسته، خوب فهمیدین!
      شما هم مثل من نمی تونید بیان کنید!!!
      چه بد شد!!!

      • چهارشنبه 27 مهر 1390-0:0

        آقاي ابراهیمی تنها کاری که انجام داده اند این بود که میاندرود خود را به استقلال رساند و شهرستان کرد و همین اندک امکانات کلان ساری مانند سایپا شمال ؛ نکا چوب ؛ فرودگاه دشت ناز را ازش گرفت . جدیدا هم اخباری به گوش میرسد مبنی بر اینکه فعالیتی دارند در رابطه با استقلال و شهرستان شدن کیاسر . . که با این کار عملا ساری را نصف خواهند کرد .

        • سه شنبه 26 مهر 1390-0:0

          فورا"پیگیری کنیدچون آقای معاون درزمان تجمعات بانک انصارمقصر رابانک مرکزی دانست ویه هو نظرش عوض شدخواهش می کنم دوستان سریعا"پیگیری کنند تا ایشون با یک مصاحبه دیگرپشیمان نشود

          • پرنده سربیپاسخ به این دیدگاه 0 0
            سه شنبه 26 مهر 1390-0:0

            هادی ابراهیمی یک خبرنگار بود...گرسنگی ما و زن و بچه هامون با حرف و موافقت و حمایت این شخص یا اون شخص درست نمیشه

            • سه شنبه 26 مهر 1390-0:0

              بنظرمیاید موضوع شرکت همچون ادوارگذشته واردمنازعات سیاسی شده ویک اراده جمعی برای حل مشکل وجود ندارد .دراین شرکت مشکلاتی وجودداردکه فقط باهمدلی مسئولان ونمایندگان محترم وبایک عزم استانی وملی قابل حل است موضوع گشایشlcوتمدیدان ازدغدغه های جدی شرکت است.بحث بازنشتگی کارگران که درفرمایشات اقای ابراهیمی هم بوداگرسرعت بیابدبخش عمده ای ازهزینه های مالی شرکت کاسته خواهدشدکه میتواندکمک موثری برای سرمایه گذار باشد.دراین شرائط خاص اگریک هم اندیشی جمعی بامشارکت همه دلسوزان فارغ از دسته بندیهاصورت بگیرد میشود درکنار یک نظارت درست وتخصیص نقدینگی لازم وهدفمندکه به نظرنگارنده مبلغ هنگفتی هم نیست شرکت راازاین بن بست موجودنجات داد.درانتهاعرایظم استدعا میکنم: بیائیم همه بااندکی گذشت شرائط امروزشرکت راوسیله ای برای تصویه حسابهای شخصی وسیاسی خودنکنیم.باتشکرنوبخت

              • سه شنبه 26 مهر 1390-0:0

                از آقاي معاون تشکر میکنیم که همیشه حق را به کارگران مظلوم داده اند اما خواهشا زودتر اقدام کنید که کارگران با زن و بچه هایشان نیایند خیابان را نبندند که برای مردم شهر مزاحمت ایجاد میشود.200 نفر مبریزند راه را میبندند 2000 نفر اذیت میشوند.

                • کارگرزادهپاسخ به این دیدگاه 0 0
                  سه شنبه 26 مهر 1390-0:0

                  اگر مساله اینقدر روشن است پس چرا هر هفته کارگران اعتصاب میکنند.همه میگویند باید حل شود اما چگونه و کی؟


                  ©2013 APG.ir