تعداد بازدید: 2265

توصیه به دیگران 1

جمعه 6 آبان 1390-17:28

آمار طلاق نگران کننده است-طبرسي

امام جمعه ساري گفت: جوانان نباید در اینترنت و جای دیگر به دنبال الگوی غربی بگردند/جوانان ما باید واکسینه شوند،در غیر این صورت اگر این وضع ادامه یابد ممکن است جوانان ما از ناکجاآباد سردرآورند/جشن گرفتن در فلان تالار چه نقشی در سرنوشت زوج دارد؟/چرا در سایر استان ها آمار طلاق تا این اندازه نیست؟/ آل خلیفه و آل سعود باید بروند.


به گزارش کلثوم فلاحي-خبرنگار مازندنومه- آیت الله نور آلله طبرسی در خطبه دوم نماز جمعه امروز با اشاره به شهادت امام جواد (ع) ، گفت: امام جواد الگوی جوانان ما است و جوانان نباید در اینترنت و جای دیگر به دنبال الگوی غربی بگردند.

نماينده ولي فقيه در مازندران با اشاره به اینکه جوانان ما باید واکسینه شوند،افزود: در غیر این صورت اگر این وضع ادامه یابد ممکن است خدای ناکرده جوانان ما از ناکجاآباد سردرآورند.

طبرسی با بيان اینکه شرایط ازدواج را در جهیزیه ، مهریه و مکان برگزاری سخت نگیریم، اظهار داشت: این تشریفات و هزینه های سنگین برای زوج جوان می ماند و همه می روند.

وي با اشاره به اینکه جشن گرفتن در فلان تالار چه نقشی در سرنوشت زوج دارد ، ادامه داد: مگر ما نمی خواهیم اینها زندگی کنند؟

خطیب نماز جمعه مردم ساری با بیان اینکه آمار طلاق در استان نگران کننده است ، تصریح کرد: چرا در سایر استان ها آمار طلاق تا این اندازه نیست؟

نماینده ولی فقیه در مازندران با طرح اين پرسش که چرا عشق و علاقه قبل از ازدواج ادامه نمی یابد؟ افزود: افراد نباید عشق و علاقه را فدای مادیات کنند.

 طبرسی با اشاره به طرح سرشماری نفوس و مسکن ، یادآور شد: در این سرشماری دقیق باشیم چراکه آینده و سرنوشت کشور و برنامه ریزی ها وابسته به این سرشماری است.

وی با اشاره به جمعه خونین و جنایتی که آل سعود انجام داده بود، افزود: حاجی ها برائت از مشرکان را فراموش نکنند.

امام جمعه ساري با بیان اینکه بیداری اسلامی و جنبش وال استریت کمر غربی ها را شکست ، تصریح کرد: تحلیل گران اذعان دارند که هیچ کس قبل از مقام معظم رهبری بیداری اسلامی را پیش بینی نکرده بود.

وی گفت: استکبار نمی تواند این جنبش ها و مردم را مهار کند چراکه وقتی مردم به پا می خیزند باید به مردم پاسخگو باشند.

 طبرسی افزود: اگر این حاکمان مستبد از مردم عذرخواهی می کردند شاید به این سرنوشت دچار نمی شدند و مانند قذافی مرگ ذلت بار در انتظار آنها نبود.

 وی در پایان خاطرنشان کرد: سران اعراب و منطقه بدانند که بهار کشورهای عربی خزان ندارد و آل خلیفه و آل سعود باید بروند.


  • جمعه 6 آبان 1390-0:0

    آقاي طبرسي مي گويد آل خلیفه و آل سعود بايد بروند اما احمدي نژاد،صالحی را مي فرستد عربستان و پيام سوزناک و جانگداز براي مرگ وليعهد عربستان مي دهد!!در اين مملکت چه خبر است؟


    ©2013 APG.ir