تعداد بازدید: 3036

توصیه به دیگران 2

شنبه 7 آبان 1390-13:11

نورپردازي 80 ميليون توماني!

 شهردار بابل گفت:800 میلیون ریال برای نورپردازی پل شهید کشوری بابل اختصاص یافت/ زیر اين پل ايستگاه تاکسي يا پارکينگ خواهد شد/برای تزیین پل با گل و گلدان و دیگر تجهیزات آن 40 میلیون ریال اعتبار در نظر گرفته شده است/پروژه روگذر ميدان كشوري بزرگ‌ترين پروژه درون شهري تاريخ بابل است.


بنا بر گزارش ارسالي روابط عمومی شهرداری بابل به مازندنومه،"فرهاد عسکری" با بيان اين که زمانی که طرح پل شهید کشوری بابل احداث شد، اجرای نورپردازی و زیباسازی با پیمانکار اولی نبود،افزود:شهرداری در مرحله جداگانه ای نورپردازی را در دستور کار قرار داده است و از محل داخلی اعتبارات شهرداری مبلغ 800 میلیون ریال برای نورپردازی پل غیر همسطح شهید کشوری بابل اختصاص یافته است.

وی ادامه داد: ایستگاه تاکسی یا پارکینگ، موضوعاتی است که در دستور کار شورای ترافیک قرار دارد و یکی از این دو طرح در صورت تصویب در زیر پل شهید کشوری اجرایی خواهد شد.

وی با بیان اینکه احداث اين پل،کنترل ترافیک در همان نقطه را به دنبال داشته است؛ بیان کرد: تا زمانی که کنارگذر جنوبی بابل راه اندازی نشود این شهر همچنان با مشکلات عدیده ترافیک مواجه خواهد بود.

 
عسکری ادامه داد: ساختار شهر به همین پستی و بلندی های شهر است و امسال شهرداری بابل مبلغ 300 میلیارد ریال نیز به غیر از دستگاه ها و سازمان ها بودجه در نظر گرفته است.

 وی زیباسازی فضای شهری را از دیگر اقدامات شهرداری بابل ذکر کرد و خاطرنشان ساخت: سرانه فضای سبز برای استفاده شهروندان باید افزایش یابد که این موضوع در دستور کار شهرداری قرار دارد.

شهردار بابل قراردادن گل و گلدان برروی پل شهید کشوری را از دیگر اقدامات برروی این پل عنوان کرد و گفت: برای تزیین پل شهید کشوری بابل با گل و گلدان و دیگر تجهیزات آن حدود مبلغ 40 میلیون ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

این مقام ارشد شهرداری در بخش دیگری از این گفت و گو اظهارداشت: پل میدان شهید کشوری در خرداد ماه سال گذشته  با اعتباری بالغ بر 40 میلیارد ریال و به همت و تلاش نمایندگان مجلس، فرماندار و اعضای شورای اسلامی شهر و با پیمانکاری شرکت تاریر شروع به کار کرد و این پروژه  که با نظارت مستمر مسئولان شهرستانی همراه بود زودتر از موعد مقرر به اتمام رسید.

شهردار بابل با اشاره به اين که پروژه روگذر ميدان كشوري بزرگ‌ترين پروژه درون شهري تاريخ بابل است كه قرارداد اوليه اين طرح 20 ماهه بوده اما پيمانكار طرح، اين پروژه را 13 ماهه آماده کرد،ادامه داد: اين طرح شايد براي مردم ديگر استان‌هاي كشور چندان بزرگ نبوده  اما براي مردم بابل كه از مظلوميت و محروميت خاصي رنج مي‌برند بسيار بزرگ است.


  • کلانشهر بـابـــل بـزرگپاسخ به این دیدگاه 0 0
    سه شنبه 10 آبان 1390-0:0

    من تو بابلی بودن جناب یوسف خان شک دارم !
    ایشان نمیتوانند بابلی باشند و این حرف ها را بر زبان بیاورند . .
    بـابـــل بـزرگ ؛
    بـزرگ ترین ، پرجمعیت ترین ، مرکزی ترین و کلان ترین شهرستان استان و حتی خطه شمال کشور میباشد .
    حالا اگر امکانات در حد و اندازه های بـابـــل نمیباشد و ترافیک و شلوغی در آن بیداد میکند ؛ مقصر اول و آخر آن مسئواین بی مسئولیت هستند

    • یوسف- بابلیپاسخ به این دیدگاه 0 0
      دوشنبه 9 آبان 1390-0:0

      چرا باید بابل امکانات نداشته باشد؟چرا باید شهر تا این حد عقب مانده و چهره اون بد باشه، چرا این شهر نباید کوچکترین شباهتی به شهرهای توسعه یافته داشته باشه؟ چرا باید امکانات بابل محوری ترین شهر به شهرهای همسایه مثل بابلسر و قائمشهر و آمل برود؟ چرا باید بابل از کلان ترین امکانات محروم باشد؟ چرا باید عده ای ساز جدایی از بابل رابزنند؟ پس کرکره بابل را باید پایین بکشیم،اگه بندپی که تمام افتخار بابل به اونه از این شهر جدا بشه یعنی تمام هویت بابل ازش جدا شده، این یعنی آش نخورده و دهن سوخته، هنوز هیچ امکاناتی به بابل نیامده ولی همینقدر هم ازش گرفته می شه، بابل روزبروز کوچکتر و کم جمعیت تر می شه، الان جمعیت آمل از بابل بیشتر و امکاناتش وسیعتره، مثلا بودجه شهرداری آمل بیش از دو برابر بابله حالا دیگه ما باید کلاهمونو برای آملی ها هم باید برداریم، باید به فکر بابل بود...


      ©2013 APG.ir