تعداد بازدید: 3458

توصیه به دیگران 1

يکشنبه 8 آبان 1390-6:39

پيرفلک:ماموران حق ورود به خانه‌ها و حریم شخصی افراد را ندارند

فرماندار قائم شهر گفت: تاکنون فرم اطلاعاتی بیش از 3هزار خانوار قائم شهری تکمیل شده است/برخی از ماموران سرشماری با خانواده هایی مواجه‌اند که کارت شناسایی خود و برخی از افراد خانوار را در اختیار ندارند/خانواده ها قبل از هر پاسخگویی، کارت شناسایی ماموران را طلب کنند.


بر اساس گزارش ارسالي روابط عمومی فرمانداری قائم شهر به مازندنومه،علی پیرفلک در بازدید از ستاد سرشماری شهرستان قائم شهر از نزدیک با ماموران سرشماری عمومی نفوس و مسکن و اعضای ستاد اجرایی این طرح دیدار کرد و به پرسش‌های آنان در زمینه اجرای این طرح ملی پاسخ داد. 

 وی از ماموران سرشماری خواست تا با دقت و اهتمام جدی در اجرای این طرح ملی مسئولان را در برنامه‌ریزی‌های آینده کشور یاری کنند.

فرماندار قائم شهر ضمن دعوت از خانواده‌ها برای همکاری با ماموران سرشماری اظهار داشت: برنامه‌ریزی جامع برای ایجاد اشتغال، تامین بهداشت و مسکن، رفاه اجتماعی و عدالت تحصیلی جوانان نیازمند شناخت دقیق مشخصات و ویژگی‌های دقیق جمعیت از طریق سرشماری است.

 وی با اشاره به اینکه  برخی از ماموران سرشماری با خانواده هایی مواجه‌اند که کارت شناسایی خود و برخی از افراد خانوار را در اختیار ندارند، تاکید کرد: خانواده‌ها شماره کارت ملی و تاریخ تولد اعضای خانواده خود را در جایی یادداشت کنند تا در هنگام پاسخگویی، ماموران سرشماری را با مشکل مواجه نسازند.

پیرفلک با بيان اين که خانواده‌ها تنها به فرم لباس ماموران سرشماری اکتفا نکنند و قبل از هر پاسخگویی، کارت شناسایی این افراد را که دارای برچسب‌های هولوگرام‌دار است طلب کنند،تاکید کرد: خانواده ها در صورت نداشتن کارت شناسایی از دادن اطلاعات به ماموران خودداری کنند.


فرماندار قائم شهر با بیان اینکه ماموران حق ورود به خانه‌ها و حریم شخصی افراد را ندارند، تصريح کرد: به منظور تهیه آمار دقیق و درست، مردم با آمارگیران تعامل و همکاری داشته باشند.    

 پیرفلک در مورد گزارش دوره‌ای سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال 90 شهرستان قائم شهر گفت: در سه روز اول سرشماری، 3 هزار و 261 خانوار توسط 244 مامور سرشماری فهرست شده‌اند.


  • همكار آمارگيرپاسخ به این دیدگاه 0 0
    دوشنبه 9 آبان 1390-0:0

    مبلغ 500000 تومان به هر آمارگير حق الزحمه تعلق مي گيرد.

    • از اهالی بالاتجنپاسخ به این دیدگاه 0 0
      دوشنبه 9 آبان 1390-0:0

      اقای پیر فلک ظاهرا" دهیاری قراخیل با اعمال نفوذ در آمارگیران قصد دارد که تمای درب و دروازه ها رو بشمارن و امارهای کیلوئی جهت بالا رفتن امار جهت تبدیل به بخش شدن راداد وحتی گفته که طویله ها رو جزو اقامت گاه غیر دائم معرفی کند

      • يکشنبه 8 آبان 1390-0:0

        آقاي پيرفلك؛ نگفتيد به هر مامور چه مبلغي حق الزحمه مي دهيد.


        ©2013 APG.ir