تعداد بازدید: 2718

توصیه به دیگران 1

دوشنبه 9 آبان 1390-7:13

تابلوهاي شهرداري،اعتراضات مردمي

در جلسه شوراي شهر قائم شهر مطرح شد:برای طرح مطالعاتی میدان طالقانی بودجه زیادی صرف شد اما امروز راکد مانده است/بودجه شهرداري براي ساير دستگاه ها هزينه نشود/پنج سال است برگزاری یادواره شهدای شهرستانی،تعطیل شده است/امروز فعالیت های شورا زبانزد است/شهرداری باید پاسخ دهد که علت نصب تابلوهای تبلیغاتی در شهر بدون مصوبه شورا چیست؟/شهرداری برای تبلیغات یک ساله بر روی اتوبوس ها مبلغ بسیار کمی دریافت می کند.


مازندنومه:جلسه علني شوراي شهر قائم شهر پيش از ظهر يک شنبه برگزار شد.مهمان جلسه نيز فرمانده سپاه شهرستان بود که از زحمات شورايي ها قدرداني کرد.گزارش کلثوم فلاحي-خبرنگار مازندنومه-را از اين جلسه بخوانيد.

-----------------------------

*سه سلطاني: یک طرح تعریض داشته باشیم

حامد سه سلطانی در جلسه علنی شورای شهر قائم شهر،با بيان اين که بهتر است سازمان فضای سبز، برنامه مدونی تا پایان سال به ویژه برای ایام درختکاری داشته باشد،تصریح کرد: دیگر واحدهای شهرداری به ویژه واحد درآمد و مالی برنامه های خود را اعلام کنند و لازم است کمیته ای مشترک از شورا و شهرداری تشکیل شود تا در رسیدگی به لوایح و برنامه ها دچار مشکل نشویم.

وي ضمن اشاره به اینکه برخی خیابان ها مسیر طولاني  و عرض کم دارند و باید در برنامه شهرسازی و راهبردی دقت نظر داشته باشیم ، یادآور شد: در آن قسمت که املاک فاقد اعیان است از امروز باید به فکر باشیم تا در طرح تفصیلی براي آن ها  ایستگاه اتوبوس و دوربرگردان لحاظ شود.

اين عضو شورا با بیان اینکه این املاک در اغلب خیابان ها واقع شده اند ، تصریح کرد: فقط نیاز است یک طرح تعریض داشته باشیم.

سه سلطانی ادامه داد: نیاز است که کمیسیون ماده پنج، مسکن و شهرسازی و شهرداری در این راستا ، طرح داشته باشند.

 وی گفت: برنامه های بلندمدت امروز به درد شهر می خورد و فردا کارساز نخواهد بود.

*سادات نيا:بودجه شهرداري براي ساير دستگاه ها هزينه نشود

 دیگر عضو شورای شهر قائم شهر اظهار داشت: نگاه طرح تفصیلی باید بر حسب سه خیابان اصلی باشد.

 سید محمد سادات نیا ، افزود: برای طرح مطالعاتی میدان طالقانی بودجه زیادی صرف شد اما امروز راکد مانده است.

 وی یادآور شد: اگر بودجه شهرداری به دیگر دستگاه ها اختصاص نیابد و فقط برای شهرداری هزینه شود مشکلی نخواهیم داشت.

 سادات نیا با اشاره به سخن مقام معظم رهبری که فرمودند «بودجه شهرداری فقط برای شهرداری هزینه شود» ، ادامه داد: اگر نگاه ما بر اساس تعریف بودجه باشد هرگز از این چارچوب عدول نخواهیم کرد.

*ابراهيمي: شهرداری برای تبلیغات یک ساله بر روی اتوبوس ها مبلغ بسیار کمی مي گيرد

دیگر عضو شورای شهر قائم شهر در این جلسه گفت: شهرداری باید پاسخ دهد که علت نصب تابلوهای تبلیغاتی در شهر بدون مصوبه شورا چیست؟

مهدی ابراهیمی افزود: شهرداری برای تبلیغات یک ساله بر روی اتوبوس ها هم مبلغ بسیار کمی دریافت می کند.

 عضو دیگر شورای شهر قائم شهر هم اظهار داشت: در خصوص نصب برخی تابلوها در شهر با اعتراض های مردمی مواجه هستیم.

علی اکبر حسین زاده ، یادآور شد: برخی از این تابلوها ممکن است با کوچکترین وزش باد و باران ، از جا کنده شده و حادثه ایجاد کند.

*فرمانده سپاه:پنج سال است که برگزاری یادواره شهدای شهرستانی ، تعطیل شده است

در ادامه جلسه فرمانده سپاه قائم شهر هم به جمع شورائیان پیوست.کميل گران-نائب رئیس شورای شهر- در این نشست ، گفت: بسیجیان قائم شهر سابقه درخشانی در دفاع مقدس داشتند و ما به عنوان بسیجی، آماده باش خود را در راستای حفظ ارزش های نظام ، اعلام می کنیم.

 فرمانده سپاه قائم شهر در ادامه اظهار داشت: پنج سال است برگزاری یادواره شهدای شهرستانی ، تعطیل شده است.

سرهنگ علی رمضانی با اشاره به اینکه مردم قائم شهر نقش مهمی در عملیات والفحر هشت ایفا کرده اند ، بیان داشت: سالروز این عملیات، زمان مناسبی برای برگزاری یادواره شهدای شهرستان است.

 وی با بیان اینکه خروجی همه اقدامات مسئولان ، رضایت مردم است ، ادامه داد: هدف ما کاهش تهدیدهاست.

 رمضانی با اشاره به اتحاد بین قوا ، یادآور شد: اعتقاد داریم که گفتمان امام و رهبری از مرزهای ما عبور کرده و بیداری اسلامی در جهان ، نشات گرفته از انقلاب اسلامی است.

وي خاطرنشان کرد: انقلاب های منطقه ، کپی گرفته از گفتمان امام و ولایت فقیه در ایران اسلامی است.

 رمضانی با اشاره به اینکه امروز فعالیت های شورا زبانزد است ، یادآور شد: تلاش بسیج و سپاه هم در سهیم شدن در این فعالیت ها است.

 وی با بیان اینکه موقعیت خدمتگزاری برای هر شخصی به وجود نمی آید ، تصریح کرد: شورا یکی از مخاطبان خاص ما است و سعی می کنیم با هم افزایی به ویژه در بخش های فرهنگی ، به کمک این نهاد بیاییم.

رمضانی با يادآوري اين که در مناسبت هاب مختلف ، شورای شهر نخستین نهادی است که به کمک سپاه می آید،افزود: در برنامه راهیان نور، اگر همکاری شورا را نداشته باشیم قادر به انجام این طرح بزرگ و ملی نخواهیم بود.

رمضانی با اشاره به اینکه قائم شهر نیازمند کارهای فرهنگی است ، افزود: ضروری است که مهندسی فرهنگی با مدیریت شورا ،در این شهرستان انجام شود و سپاه در این حوزه به عنوان بازوان شورا عمل می کند.

گفتني است وی با اهدای لوح قدرداني و یک جلد قرآن کریم از اعضای شورای شهر قائم شهر قدرانی کرد.



©2013 APG.ir