تعداد بازدید: 3553

توصیه به دیگران 2

شنبه 14 آبان 1390-12:7

با توصيه استانداري در شهرداري استخدام مي شوند!

يک قطعه زمين به دو کشتي گير آملي که به مبارزه با کشتي گير رژيم صهيونيستي تن ندادند،اهدا شد/تمام فکر و امکانات خود را برای پروژه های بزرگ معطوف کردیم و ازکارهای دیگر غافل ماندیم/تمام امکانات برای آسفالت محلات آماده است ولی قیر نداريم/نمی شود نظاره گر بود که فردی با توصیه استانداری استخدام می شود ولی افرادی هستند که پس از 13 سال هنوز وضعیت آنها مشخص نیست.(گزارش مازندنومه از جلسه شوراي شهر آمل)


به گزارش عليرضا عزيزکمالي-خبرنگار مازندنومه در آمل-در جلسه شوراي شهر آمل،در پي اقدام  ارزشمند دو کشتی گیر آملی که تن به مبارزه با کشتی گیران اشغال گر قدس ندادند،شورای اسلامی و شهرداری یک قطعه زمین به مساحت 206 متر را به اين ورزشکاران اهدا کردند.

 علی قاسمی رئیس شورای اسلامی شهر آمل در اين رابطه گفت:همه قهرمانان آملی برای مان عزیز هستند که در سنوات گذشته به نحوی از آنها هم قدردانی شد.

رييس شوراي شهر آمل افزود: به زودی و با حضور مسئولان استانی و شهرستانی از دو نخبه آملی هم با دادن یک قطعه زمین 206 متری قدردانی خواهد شد.

 وی با اشاره به اینکه وعده های که  تاکنون به مردم دادیم،یکی پس از دیگری محقق شد،تصريح کرد: با تلاش شهردار جوان و مجموعه شهرداری و با همت و همکاری مردم پس از اتمام تملک درمسیر 30 متری بافت فرسوده که به نام شهید جهادگر محمد امین طبرسی نامگذاری شده، به زودی شاهد شروع عملیات دراین منطقه خواهیم بود که خیابان شهید بهشتی به بلوار طالب آملی متصل خواهد شد.

*روحي:پروژه هاي بزرگ ما را از مشکلات کوچک غافل نکند

محمد حسن روحی -عضو شورا- بااشاره به اینکه تمام فکر و امکانات خود را برای پروژ ه های بزرگ معطوف کردیم وازکارهای دیگر غافل ماندیم،گفت: شهردار آمل قول داد که پس از افتتاح پل پنجم،عملیات آسفالت را در محلات که بسیار ناراحت کننده است،شروع کند اما دست به کار دیگری زد و بلوار آیت الله میرزاهاشم آملی را شروع کرد که باز تمام امکانات به آن سمت رفت.

 وی افزود: درست است که ما نیاز به انجام کارهای بزرگ داريم،اما این کارها نباید ما را از مشکلات مردم دور کند.

 نائیج نژاد-نائب رئیس شورا-هم در اين جلسه گفت:شهرداری اگر بیاید و تمام امکانات خود را برای یک پروژه صرف کند و از دیگر کارهای شهرداری غافل شود، قابل قبول نیست.

 در پاسخ به اظهارات اين دو عضو شورا، رئیس شورا گفت:تمام امکانات برای آسفالت محلات آماده است ولی متاسفانه به علت نداشتن قیر که باید در بازار بورس خریداری کنیم دچار مشکل شدیم.

روحی در بخش ديگري از اظهارات خود با بيان اين که چرا مسئولان با سد معبر برخورد جدی نمی کنند،گفت: نقش خبرنگاران در آگاه سازی مسئولان در مقوله تجاوز مغازه داران و دستفروشان به پیاده روها با اهمیت است.

 *پژومان: سدمعبر مردم را گلافه کرده است

 محمد پژومان -ديگر عضو شورا -با اشاره به وضعیت نامطلوب سد معبر در معابر و مناطق پر رفت و آمد شهر تصريح کرد: متاسفانه در خیابان امام رضا (ع) به علت نداشتن پیاده رو، مغازه ها وسایل خود را در بیرون از مغازه قرارمی دهند و دانش آموزان برای عبور از پیاده رو باید از خیابان استفاده کنند.

وي افزود:متاسفانه در منطقه چاکسر خانمی که نتوانست از پیاده رو استفاده کند و از خیابان قصد عبور داشت با ماشینی تصادف کرد و در دم جان سپرد.

وي پيشنهاد کرد:توسط روابط عمومی شورا از وضعیت سد معبر در شهر فیلمی تهیه تا با حضور مسئولان، این موضوع بررسی شود.

پژومان درخصوص تعیین وضعیت نیروهای شرکتی شهرداری هم افزود: نمی شود نظاره گر بود که فردی با توصیه استانداری استخدام می شود ولی افرادی هستند که پس از 13 سال هنوز وضعیت آنها مشخص نیست و اگر ما پیگیری نکنیم ظلم بزرگی مرتکب خواهیم شد.

اين عضو شورا گفت: دغدغه نیروهای شرکتی این است که اگر بعد از چند سال خدمت ما را اخراج کنند، چکار کنیم؟

*حامدي: حج نمادين برگزار مي کنيم

 سید قاسم حامدی -رئیس کمیسیون فرهنگی شورا-با اشاره به اینکه پرداخت درصدد سهم کتابخانه از سوی شهرداری با هماهنگی شورا صورت گیرد،گفت سالی 200 میلیون به حساب کتابخانه های عمومی واریز می شود اما کتابخانه شهر نه حیاط مناسب دارد و نه فضای سبز خوبي،پنجره های آن هم نیاز به رنگ آمیزی دارد.

وی در ادامه گفت: دختران پایه چهارم ابتدائی با پوشیدن چادر سفید و با هماهنگی دفاتر زیارتی،همگام با حجاج ایرانی 5 عمل حج را به دور ماکت خانه خدا که در تکیه هدایت آملی قرار دارد، انجام می دهند.

 به گزارش خبرنگار ما اين عضو شورا همچنین خواستار حضور روحانی جهت نظارت بر کشتار در کشتارگاه سنتی شهرداری شد.



    ©2013 APG.ir