تعداد بازدید: 2866

توصیه به دیگران 1

چهارشنبه 25 آبان 1390-21:12

دور آقاي معاون مي گرديم!

تعدادی از پیمانکاران صنعت برق مازندران براي پي گيري طلب خود از شرکت برق استان،دور معاون وزير نيرو حلقه زدند/نماينده بابل گفت: این پیمانکاران اگر پول خودشان را بگیرند دستان مسئولان وزارت نیرو را می بوسند.


به گزارش مازندنومه، تعدادی از پیمانکاران صنعت برق مازندران برای بیان مشکلات خود با معاون وزیر نیرو در مراسم افتتاحیه ایستگاه 230 کیلوولتی بابل حضور یافتند.

این عده که برای بیان مشکلات خود،بعد از مراسم افتتاحیه دور مهندس "محمد بهزاد" حلقه زده بودند؛ مدام از خبرنگاران برای انعکاس مشکلات شان کمک مي خواستند.

 یکی از این پیمانکاران به خبرنگار ما گفت: متاسفانه از مدت ها قبل برای شرکت برق مازندران کار کردیم و الان مبلغ زیادی طلب دارم که هنوز دریافت نکردم.

بر اساس اين گزارش، نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی در مراسم افتتاح طرح ایستگاه 230 کیلوولتی بابل بیان کرد: یک کار هدفمند کردن یارانه ها انجام شده اما شاهد مشکلات ویژه اعم از هجوم پیمانکاران طلب کار می باشیم که هم اکنون جلوی در این ایستگاه صف کشیده اند.

  "محسن نریمان" با بيان اين که در جایی که می گوییم سیستم عادلانه است و از بانک وام می گیریم انصافا برای دیرکرد چقدر باید جریمه و سود بپردازیم،اظهارداشت: این پیمانکاران اگر پول خودشان را بگیرند دستان مسئولان وزارت نیرو را می بوسند.

 وی ادامه داد: خبردارشدیم که به استان گلستان پول های خوبی دادید در حالی که از نظر جمعیتی کمتر از مازندران است و از 80 میلیارد ریال گلستان،براي آقای استاندار مهندس طاهایی بزرگ، باید160 میلیاردریال در نظر گرفته شود.

 گفتنيست تعدادی از پرسنل برق این ایستگاه از عکسبرداری خبرنگاران ممانعت کردند و اجازه عکس برداری به داخل محوطه ایستگاه را ندادند.

خاطرنشان مي کنيم محمد بهزاد ظهر امروز در مراسم افتتاح ایستگاه 230 کیلو ولت شهرستان بابل اظهار داشت: یکی از برنامه‌های مهم وزارت نیرو توجه به زیرساخت‌ها و ترمیم شبکه‌های فرسوده برق است که در  این باره برای تامین شبکه‌های برق غرب مازندران، نیروگاه 500 مگاواتی در نوشهر و در شرق مازندران نیز نیروگاه 500 مگاواتی بین شهرهای بابل و آمل احداث می‌شود.



    ©2013 APG.ir