تعداد بازدید: 3184

توصیه به دیگران 1

يکشنبه 29 آبان 1390-21:37

مسئولان از مازندنومه مي گويند(2)

به بهانه جشن ده سالگي؛طاهايي:اخبار و یادداشت های مازندنومه برای من مفید بوده و استفاده کرده ام/رضايي:مازندنومه در انعکاس واقعیت ها به موقع و به سرعت عمل می کند/اميري:نسبت به نام مازندران تعصب دارید/پيرفلک:نکته منفی در مطالب مازندنومه ندیدم/مهدوي:به خاطر دو مطلب مازندنومه،دستور پیگیری دادم.بابايي:مازندنومه کانون های قدرت و ثروت را شناسایی کند.(نقطه نظرات استاندار مازندران+فرمانداران قائم شهر و چالوس و بابل+مديرکل آموزش و پرورش مازندران+مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری ها درباره مازندنومه)


*سيدعلي اکبر طاهايي:دغدغه توسعه استان را داريد

 آن مقدار که توفیق پیدا کردم مازندنومه را ببینم و گزارش هایش را دنبال کنم ، دغدغه توسعه استان و فعال سازی دستگاه ها در مسیر توسعه را در چاچوب منویات مقام معظم رهبری و دغدغه های رئیس جمهوري برای تحقق چهار اصل محوری برنامه های دولت یعنی محورورزی، عدالت ، ارتقای سطح معیشت و خدمت بی منت را دارد. اخبار و یادداشت های مازندنومه برای من مفید بوده و استفاده کرده ام.


*ميرقدير رضايي:مازندنومه به مازندران بیشتر محبت می کند

 به سایت های خبری خوش بین هستم و اینان را یاران واقعی حکومت و نظام می دانم چراکه ما کارگزاران جمهوری اسلامی ، نمی توانیم در مسیر توسعه و عدالت گام بر داریم مگر اینکه اصحاب قلم که کاربرد اساسی در توسعه کشور دارند ، با ما همکاری داشته باشند.

مازندنومه در انعکاس واقعیت ها به موقع و به سرعت عمل می کند.اين سايت تکلیف رسانه ای خود را به واقع ادا کرده و از این موضوع خرسندم.

 مازندنومه به مازندران بیشتر محبت می کند و در اطلاع رسانی اخبار مازندران ادای تکلیف می کند.

سایت مازندنومه را موفق می دانم و مطمئن هستم که این موفقیت را در راستای تلاش برای توسعه مازندران، به دست آورده است.

 شخصا راجع به چالوس عشق می ورزم چراکه علی رغم محدودیت های فراوان و نیازهایی که دارد ، میزبان کشور است.

چالوس به دلیل نعمات خداوندی و استعداد های گردشگری ، به ملت ایران محبت می کند و مازندنومه هم این محبت را نسبت به چالوس دارد.

 مازندنومه اخبار و مسائل مربوط به چالوس را انعکاس می دهد و در این زمینه به تکلیف رسانه ای خود عمل می کند.

 افتخار می کنم که اگر خبری در حوزه ی کاری من منتشر شود که در جهت اصلاح امور حوزه کاری ام باشد. وقتی یک خبر واقعیتی را منعکس می کند که ممکن است از چشم من دور مانده باشد، از آن استفاده می کنم و کمک کار من خواهد بود.

 برخی خبرها و مطالب و به ویژه نظرهای مخاطبان بسیار سازنده است. مطلب و خبری که توسعه شهرستان را به تاخیر بیندازد در مازندنومه ندیدم. آرزوی توفیق برای مازندنومه دارم و خوشحالم که در محضر مازندنومه هستم.

*محمدعلی امیری:فرهنگ مازندران را گسترش می دهید

 از عنوانی که برای مازندنومه انتخاب شده بسیار سپاسگزارم. این نام ، نشان می دهد که نسبت به نام مازندران تعصب دارید و فرهنگ مازندران را گسترش می دهید تا به مخاطبان تفهیم کنید که باید نسبت به مرز و بومی که در آن زندگی می کنند و فرهنگ حاکم بر آن ، نگاه خوبی داشته باشند.

 مخاطبان می توانند از این طریق مروج فرهنگ حاکم بر استان باشند. امیدوارم این رسانه مسیری شود برای اینکه مخاطبان بتوانند از یادداشت ها و خبرهای مهم این رسانه ، بهره بیشتری ببرند.

 از خبرهایی که در حوزه فرهنگ مازندران و همچنین حمایت هایی که از آموزش و پرورش مازندران دارید ، تشکر می کنم.

* علی پیرفلک: از روند فعالیت این سایت راضی هستم

مازندنومه در انجام رسالت خبری خود، موفق بوده و بیشتر به مباحث فرهنگی توجه دارد. نکته منفی در مطالب ارائه شده از سوی مازندنومه ندیدم و از روند فعالیت این سایت راضی هستم.

 در مطالب و خبرهای مازندنومه قطعا مباحثی پیش می آید و از پیشنهادها و انتقادهای این سایت استفاده می کنم.

 گاهی مطالبی از و سوی برخی افراد انعکاس داده می شود که لزوما دیدگاه مازندنومه نیست ، مطالب برخی صرفا تخریبی است و راهکار و پیشنهادی ندارد و مازندنومه نباید اجازه دهد این افراد از این تریبون استفاده کنند.


*محمد مهدوی:سایت موفقی داريد

مازندنومه سایت موفقی است و برای دست اندرکاران آن آرزوی موفقیت دارم. امیدوارم در عرصه اطلاع رسانی موفق تر از گذشته عمل کنند، چراکه رسالت سنگین آگاهی بخشی و تعلیم و تربیت مکتب و نظام دینی را بر عهده دارند.

 از اخبار مجموعه سایت ها و به ویژه مازندنومه استفاده می کنم . در مدت کوتاه حضورم در فرمانداری بابل ، به واسطه دو مطلب از مازندنومه ، دستور پیگیری دادم.

*علی بابایی کارنامي:مازندنومه کانون های قدرت و ثروت را شناسایی کند

این سایت در رسالت خود در امور اطلاع رسانی ، شفاف سازی، پیگیری امور مربوط به مطالبات مردم و دستگاه های دولتی، صنوف مختلف به ویژه کارگران و عملکرد مسئولان دولتی و قانونگذار ، عملکرد مناسبی داشته است.

اخبار سیاسی در بازار امروز رسانه ها داغ است اما مازندنومه به دور از هیاهوی سیاسی در انعکاس اخبار خوب عمل کرده و نقش بی طرفانه ای در اهم مسائل سطح استان و منطقه داشته و نسبت به سایت های دیگر ، منصفانه تر عمل کرده است، به ویژه در مسائل مربوط به حوزه کاری من و همچنین مطالبات سیاسی مردم و مطالبات قشر کارگران واحدهای تولیدی.

 از سایت هایی مانند مازندنومه توقع بر این است که با توجه به تجربه و سابقه ای که دارند عملکرد دستگاه ها را بدون تعارف نقد کنند؛ به طور مثال موضوع تقسیمات کشوری و رقابتی که بین شهر و بخش شدن وجود دارد که البته این موارد اولویت استان نیست اما برخی مسئولان برای اهداف شخصی این مسائل را پیگیری می کنند و رسانه هم در این خصوص ، خوب رصد نمی کنند.

 هنوز متوجه نشده ایم کانون های قدرت و ثروت در استان چه کسانی هستند و افراد به چه کسانی منتصب هستند، پیشنهاد می کنم مازندنومه کانون های قدرت و ثروت را شناسایی کند.

ما دم از عدالت می زنیم، توصیه می کنم رسانه ها این مورد را پیگیری کنند و از مازندنومه در این زمینه بیشتر انتظار است.

 اشتغال اولویت امروز مردم مازندران است، رسانه ها پیگیری کنند مدیران تا چه اندازه با استفاده از رانت ، برادر و فرزند خود را شاغل کرده اند ، رسانه رصد کنند که فرزندان مدیران در کجا مشغول به کار هستند و چگونه به این شغل دست یافته اند ، البته به عنوان یک شهروند حق اشتغال دارند اما اینکه این شغل چگونه به دست آمده مهم است.

مازندنومه به این مسائل پرداخته و باز هم جا دارد بیشتر بپردازد. مازندنومه در این زمینه پیش قراول است و می تواند تعریفی از کانون های قدرت و ثروت در مازندران ارائه کند.


  • سه شنبه 1 آذر 1390-0:0

    خوشحالم که مسئولان ما با اینترنت آشنا هستند و خبرهای سایت ها را میخوانند

    • سه شنبه 1 آذر 1390-0:0

      مازندنومه ای ها ! شما در حق خیلی ها ناجوانمردانه قلم زدید! یکی از مدیران برجسته و قدرتمند مازندران ، میرقدیر رضایی است که شما در گذشته بسیار با بی انصافی در حقش نوشتید و با چند نفر انگشت شمار و امروز پشیمان همراه شدید و فرق شما با آنها این بود که آنها بچه محل میرقدیر نبودند و شماها بچه محل میرقدیر هستید. اما با آن همه توهین ها و فتنه انگیزی های شما درحق ایشان ، ایشان نه از شما شکایت کردند و نه یکبار هم بد شما را گفتند. الحق که میرقدیر رضایی مدیر بااخلاق ، با تجربه و با شخصیتی است.
      اینچنین مدیری با این تجربه و سابقه باید استاندار باشد. اما او متواضعانه و با تمام توان کار میکند و دم بر نمی آورد.
      ادب مرد به ز دولت اوست.
      این مطالب را ننوشتم که در سایت قرار دهید و همینکه شما و خصوصا مدیر سایت شما بخواند کافیست.
      شهروند ساروی


      ©2013 APG.ir