تعداد بازدید: 3088

توصیه به دیگران 4

يکشنبه 29 آبان 1390-22:17

برآیند فعالیت مازندنومه مثبت بوده است

به بهانه جشن ده سالگي ؛ مازندنومه نخستین بنگاه خبری استان است که آغاز به کار کرده و پس از آن سایت های دیگری هم اضافه شدند و مازندنومه پرچمدار و پیشتاز این عرصه است که گام های مهمی هم در این حوزه برداشته است.(يادداشتي از علي کريمي فيروزجايي،نماينده مردم بابل در مجلس )


در ابتدا بايد بگويم عنوان با مسمایی برای مازندنومه انتخاب شده و در جهت گیری و پوشش،اخبار مربوط به مازندران را دنبال می کند و غیر از این هم انتظار نبود.

مازندنومه نخستین بنگاه خبری استان است که آغاز به کار کرده و پس از آن سایت های دیگری هم اضافه شدند و مازندنومه پرچمدار و پیشتاز این عرصه است که گام های مهمی هم در این حوزه برداشته است.

هرچند که کشور ما هنوز به آن مرحله نرسیده که عموم مردم دسترسی به اینترنت داشته باشند و هنوز برای دستیابی به اخبار از روش سنتی روزنامه خوانی استفاده می کنند اما مازندنومه توانسته جایگاه مناسبی بین نخبگان و تحصیلکردگان به دست آورد.

بخش زیادی از تصمیم گیران و مسئولان استان از جمله خودم حداقل یک روز درمیان به این سایت سر می زنند.

البته شاید مازندنومه جهت گیری های سیاسی داشته که موافق با دیدگاه من نبوده و این امری طبیعی است و این گونه نیست که یک رسانه حتما با اعتقادات سیاسی ما همگام باشد.

 برآیند فعالیت مازندنومه مثبت بوده و تحلیل های واقع بینانه و منطبق با واقعیت استان و بررسی مشکلات دستگاه ها را دنبال می کند که گاهی تلنگری برای مدیران است تا بیشتر به فکر برطرف کردن مشکلات مردم باشند.

اين سايت در مباحثی که مربوط به آداب و سنت های مازندران است ورود خوبی داشته، به ویژه مطالب و یادداشت هایی که در خصوص روز مازندران داشت بسیار خواندنی بود.

 مازندران تا نقطه ایده آل فاصله دارد.استان ما در دوره هايي از تاریخ مورد بی مهری قرار گرفت و امروز همه باید تلاش کنیم تا زیرساخت های توسعه مازندران را رقم بزنیم.

به عنوان یک چهره فرهنگی و کسی که تحصیلکرده رشته زبان شناسی هستم ، معتقدم زیربنای توسعه هر جامعه ای در مرحله نخست ، توسعه فرهنگی است.

 تا به آن درجه از خودباوری و اعتماد به نفس دست نیابیم که مازنی ها دارای استعداد، ظرفیت ، هوش و توانمندی در عرصه های مختلف هستند ، به ابعاد دیگر توسعه دست نخواهیم یافت. توسعه فرهنگی بنا و شالوده ی همه ی حرکت های روبه جلو در جامعه و کشور ما است.

 امروز گم شده ی مازندران ، فرهنگ مهرورزی و محبت است.این موضع باید در عرصه رسانه ای و مدیریت استان جاری شود.

 باید با نگاه مهر و محبت به هم استانی ها کمک کنیم. با اختلاف و دو دستگی مازندران ساخته نخواهد شد و اگر قرار است مازندران ساخته شود رسانه ها باید این موضوع را تقویت کنند.

 مازنی ها دچار روحیه واگرایی شده اند؛ علیه یکدیگر حرف می زنیم ، تخریب می کنیم و به جای هم افزایی و هم فکری ، نفس همدیگر را با افراطی گری سیاسی می بریم .

اختلاف سلیقه سیاسی ، لازم بوده و موجب پویایی جامعه است اما خط قرمز هایی دارد که عبارتند از مصالح کلی نظام، رهبری و منافع مردم.

منافع مردم، حل مشکلات استان است و مازندنومه در این راستا گام برداشته و امیدوارم به این راه ادامه دهد.



    ©2013 APG.ir