تعداد بازدید: 2292

توصیه به دیگران 1

سه شنبه 1 آذر 1390-1:39

خانه وزنه برداري به نام بهداد ساخته مي شود

در آيين تجليل از بهداد سليمي در قائم شهر عنوان شد: مدال سلیمی كه در قلب كشور مستكبر فرانسه كسب شد ، ارزش و جایگاه ویژه ای دارد/شناسایی و پروراندن بهداد سلیمی ناشی از هنر و نگاه تیزبین استاد غزالیان است/تمبر یادبود قهرمانی سلیمی با همكاری اداره كل پست مازندران طراحی و تهیه شد.


مراسم تجلیل از جهان پهلوان بهداد سلیمی در سالن همایش شهرداری قائم شهر برگزار شد.به گزارش سکينه مريخ-خبرنگار مازندنومه در قائم شهر- علی پیرفلك  در اين مراسم گفت: ایجاد فضا و زیرساخت های ورزشی توسط دولت نهم و دهم نقش زیادی در قهرمان پروری دارد و دولت در تامین زیرساخت های ورزشی در سطح كشور از جمله شهرستان قائم شهر اقدامات زیادی انجام داده است.

 فرماندار قائم شهر با اشاره به اینكه ورزشكاران ایرانی با كمك گرفتن از خداوند و ائمه اطهار در میادین ورزشی وارد می شوند، گفت : جوانان ورزشكار ایران وسیله ای برای ارزش های والای انسانی و ارسال پیام دوستی هستند.

*هشت مدال در 8 ماه

 عادل عالیشان -رییس اداره ورزش و جوانان قائم شهر-در اين مراسم بيان داشت: ورزشكاران ایران در مسابقات مختلف مدال های رنگارنگی كسب كرده اند ، ولی مدال سلیمی كه در قلب كشور مستكبر فرانسه كسب شد ، از ارزش و جایگاه ویژه ای برخوردار است.

 وی با تاكید بر اینكه كمتر شهری در كشور ایران وجود دارد كه به اندازه ورزشكاران قائم شهر مدال آور باشند، گفت: از ابتدای سال تاكنون ورزشكاران این شهرستان توانسته اند فقط در مسابقات جهانی مهم و بزرگ هشت مدال در هفت رشته ورزشی كسب كنند.

*ادياني:به ورزش های فردی كه ریشه ملی دارد،بيشتر بپردازيد

 نماینده مردم قائم شهر ، سوادكوه و جویبار در مجلس شورای اسلامی با قدردانی از تلاش های قاسم غزالیان ، استاد بهداد سلیمی، اظهار داشت: هنر در كشف و پرورش استعداد مهم تر از خود استعداد است و شناسایی و پروراندن بهداد سلیمی ناشی از هنر و نگاه تیزبین استاد غزالیان است.

علي  ادياني راد خطاب به مدیران ورزش كشور از آنان خواست تا به ورزش های فردی كه ریشه ملی دارد بیشتر بپردازند و تاكید كرد: تجربه اثبات كرده است كه ورزشكاران ایران در رشته های ورزشی انفرادی همچون وزنه برداری بیشتر قادر به مدال آوری هستند.

*تمبري براي بهداد

 رییس اداره پست قائم شهر در مراسم تجلیل از بهداد سلیمی به رونمایی تمبر یادبود او اشاره کرد و گفت : تمبر یادبود قهرمانی سلیمی با همكاری اداره كل پست مازندران طراحی و تهیه شده است که قسمت بالای این تمبر هم به تصاویر بینانگذار انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب مزین است و در قسمت زیرین آن هم پیام قدردانی مقام معظم رهبری از سلیمی درج شده است . 

 محمدرضا براری كوچكسرایی  افزود : سفارش چاپ این تمبر برای ادارات و افراد در اداره پست قائم شهر پذیرفته می شود.

 به گزارش خبرنگار ما در اين مراسم  معاون سیاسی -امنیتی استاندار مازندران و جمعی از مسوولان استانی و محلی درقائمشهر برگزار شد.

 در پایان مسئولان با تقدیم هدایا به بهداد سلیمی از او قدرداني شد.از از جمله هدایا یک باب ملک تجاری به ارزش 40 میلیون تومان و 800 متر زمین برای احداث خانه وزنه برداری با نام بهداد سلیمی از طرف شهردار و شورای شهر قائم شهر است.


  • جمعه 4 آذر 1390-0:0

    این هدایای گفته شده ،آیا به ایشان دادند! یا قراره در روزها یا ماهها یا سالهای! نه چندان دور واگذار کنند؟


    ©2013 APG.ir