تعداد بازدید: 2903

توصیه به دیگران 22

پنجشنبه 3 آذر 1390-16:49

شموشکی ها جلوی استانداری تحصن می کنند؟

ادعاهاي عجيب مالک باشگاه شموشک نوشهر:دوشنبه آینده به اتفاق کلیه بازیکنان و دست اندرکاران شموشک مقابل استانداری مازندران تحصن خواهیم کرد/راجع به تحصن با چند نفر از معاونان طاهایی صحبت کردیم که خیلی استقبال کردند!


مالک باشگاه شموشک نوشهر از تحصن اعضای تیم فوتبال شموشک نوشهر مقابل استانداری مازندران خبر داد.

سید حمزه حسینی مالک باشگاه شموشک نوشهر در گفتگو با محمد حسين ملايي کندلوسي-خبرنگار مازندنومه در نوشهر- اظهار داشت: دوشنبه آینده به اتفاق کلیه بازیکنان و دست اندرکاران شموشک مقابل استانداری مازندران تحصن خواهیم کرد.

 وی درباره علت این اقدام افزود: به اين خاطر جلوی استانداری مازندران تحصن می کنیم که فرماندار نوشهر تکلیفش را با شموشک روشن و حمایت خود را از اين تيم مشخص کند و اگر او از این تیم حمایت نکند هیچ یک از بازیکنان برای بازی بیرون از خانه خود در مشهد حاضر نخواهند شد.

 حسینی در پاسخ به این سوال که آیا استانداری از تحصن شموشکی ها خبر دارد یا خیر، اظهار داشت: با چند نفر از معاونان طاهایی صحبت کردیم که خیلی استقبال کردند!

 مالک باشگاه شموشک نوشهر در بخش دیگری از اظهارات خود از تهیه توماری توسط بازیکنان شموشک نوشهر در خصوص وقایع چند بازی گذشته نیز خبر داد.

به گزارش خبرنگار ما تیم فوتبال شموشک نوشهر پس از درگذشت مهندس درویش -مالک فقید باشگاه- دچار فراز و نشیب های گوناگونی از جمله مسايل مالی شد.

مسئولان استان و شهرستان مساعدت هايي کردند اما علی رغم همه تلاش ها،شموشک نوشهر به لیگ دسته دوم کشور سقوط کرد.

سال بعد از آن نيز تيم به شرکت نیلوپوشان تهران با شروطی همچون عدم خروج شموشک از شهرستان نوشهر و انجام تمرینات و برگزاری بازی های خانگی این تیم در نوشهر و با همان نام شموشک واگذار شد و امید زیادی در دل مردم و هواداران شموشک نوشهر مبنی بر اوج گیری مجدد شموشک در فوتبال کشور زنده شد که این امید دیری نپایید که به یاس تبدیل شد.

 شموشک برای حضور در رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم کشور در فصل 91-90 چهره ای متفاوت به خود گرفت تا بتواند به لیگ فوتبال دسته اول کشور صعود کند اما پس از گذشت هفته ها از شروع بازی های فوتبال دسته دوم کشور نتوانست انتظارات را برآورده سازد و اکنون در قعر جدول رده بندی در گروه خود قرار دارد و خطر سقوط به لیگ فوتبال دسته سوم کشور را احساس می کند.

مشخص نيست اظهارات وادعاي عجيب مالک شموشک مبني بر تجمع و تحصن جلوي استانداري نوعي فرار به جلو و گرفتن امتياز از مسئولان است يا نه رنگ واقعيت خواهد گرفت؟ تا دوشنبه راه درازي نيست!


  • اسماعیل خزاییپاسخ به این دیدگاه 0 0
    جمعه 2 دی 1390-0:0

    سلام. اگه مسئولان کاره ای بودند که وضعیت ما الان اینجوری نبود. تازه اگه کاری از دستشون بربیاد فکر میکنید شرق استانی ها فکری به حال ما غرب استانی ها میکنند، من که فکر نمیکنم

    • شنبه 5 آذر 1390-0:0

      کارگران نساجی تجمع کردند چی بهشون رسید؟!!

      • پنجشنبه 3 آذر 1390-0:0

        بیکارها هم بیایند تیم تشکیل بدهند و جلوی استانداری جمع شوند تا به آنها کار و پول دهند.

        • پنجشنبه 3 آذر 1390-0:0

          آقایانی که بیشتر مسوولیت های اصلی به دست شماست؛ یادتان نرود که وقتی بیش از ظرفیت کشور برای ورزش خرج و توجه کنید و بیشتر شبکه های رسانه ها به جای اینکه قسمتی به اشتغال بپردازند به ورزش می پردازند نتیجه اش لات شدنه!

          • پنجشنبه 3 آذر 1390-0:0

            آخه نفهمیدیم وزارت ورزش و جوانان هم شده آیا مشکل جوانان ورزش هست یا اشتغال که اینقدر به آنها توجه می شود؟

            • پنجشنبه 3 آذر 1390-0:0

              وقتی استاندار چوب حراج به بیت المال می زنه و هر که تقاضا کنه بدون کارشناسی ول خرجی می کنه معلومه طلبکاران زیاد بشن.

              • پنجشنبه 3 آذر 1390-0:0

                وقتی یه تیم موضوع رو امنیتی می کنه و به پول می رسه مشخصه که همه یاد بگیرن. می فهمی دیگه 200 میلیون تیم نساجی که از شهرداری قائم شهر گرفتن رو می گم. هنوز کو بزار جلوتر بریم به بانک ها و هر مرجعی که بتونن این دفعه حمله میکنن. این هم یه طرز دزدی جدیده دیگه!


                ©2013 APG.ir