تعداد بازدید: 2527

توصیه به دیگران 1

يکشنبه 6 آذر 1390-9:8

نقيبي:30 ميليارد وام شهرداري،جزو تعهدات دولت شود

در جلسه علني شوراي شهر ساري مطرح شد:شهرداری های مناطق عملکرد مناسبی ندارند/ در یک ماهی که شهردار در سفر حج بود ، سخنان ما براي معاونان وی اثربخش نبود/از بدو شورای سوم تا به امروز سه مورد سرمایه گذاری مطرح شده که هیچکدام ختم به خیر نشده است/مدیران مناطق به دلیل اینکه یکدیگر را قبول ندارند کار لنگ می ماند.


 مازندنومه؛کلثوم فلاحي،ساري:فرامرز نقیبي غروب يک شنبه در سیصد و هشتاد و پنجمین جلسه علنی شورای شهر ساری ، اظهار داشت: شهرداری های مناطق عملکرد مناسبی ندارند.

وی افزود: این موضوع یا ناشی از بی برنامگی است و یا اینکه با شهرداری مرکز هماهنگی ندارند.

 رئیس شورای شهر ساری تصریح کرد: شهرداری های مناطق نتوانسته اند از کارخانه آسفالت استفاده کنند و این به ضرر شهرداری است.

 وی ادامه داد: با وجود اینکه سازمان عمران داریم اما شهرداری های مناطق به دنبال گرفتن پیمانکار هستند.

نقیبی با بیان اینکه امکاناتی که در شهرداری ها وجود دارد باید متعلق به همه مناطق باشد ، خاطرنشان کرد:مدیران مناطق به دلیل اینکه یکدیگر را قبول ندارند کار لنگ می ماند و با کارکنان خود هم هماهنگ نیستند.

وی خطاب به شهردار گفت: شهرداری مکاتباتی انجام دهد تا در سفر دولت ، 30 میلیارد وام شهرداری جزء تعهدات دولت محسوب شود.

 وی تصریح کرد: این خواسته را باید به احمدی نژادبرسانیم چراکه بازگرداندن این وام برای شهرداری سنگین است.

نقیبی افزود: تا زمانی که مبلغی که در حساب کسر پارکینگ وجود دارد را به ما اعلام نکنید ، هیچ یک از مکاتبات شهرداری را به کمیسیون ها ارجاع نخواهم داد.

 عضو شورای شهر ساری اظهار داشت: در یک ماهی که شهردار در سفر حج بود ، سخنان ما براي معاونان وی اثربخش نبود.

*باقري:به بهزيستي پول ندهيد

جمال باقری در اين جلسه گفت: بارها تاکید کردم که در طرح جمع آوری متکدیان ، بودجه به حساب بهزیستی واریز نشود.

  این عضو شورا ادامه داد: شهرداری مصوبه شورا را ندارد که این بودجه را به حساب بهزیستی واریز کند.

*رضايي:آيا شهرداری مقصر نیست؟

 دیگر عضو شورای شهر ساری افزود: شهرداری باید نسبت به اموال خود اهتمام ویژه داشته باشد.

مهدی رضایی فرح آبادی ، یادآور شد: مردم شاکی هستند که چرا شهرداری نسبت به کسانی که معابر را اشغال می کنند عکس العملی نشان نمی دهد.

وی با اشاره به اینکه ورودی ساری از طرف قائم شهر ، دارای کنده کاری هایی است که در مواقع بارندگی آب جمع می شود، افزود:واحدهای عمران مناطق از نظر تجهیزات و امکانات اجرایی بسیار ضعیف هستند.

 رضایی تصریح کرد:از بدو شورای سوم تا به امروز سه مورد سرمایه گذاری مطرح شده که هیچکدام ختم به خیر نشده است.

وی ادامه داد: فرض بر این است که سرمایه گذار شهربازی مقصر است و سرمایه گذار دریا همين طور ،آيا سرمایه گذار بهار نارنج هم مقصر است؟ آيا شهرداری مقصر نیست؟

رضایی با بیان اینکه بستر سرمایه گذاری در شورا و شهرداری فراهم نشده ، خاطرنشان کرد: گلایه های سرمایه گذاران مشترک است.

*حجازي:تا پايان اسفند زندان تخليه مي شود

شهردار ساری در این جلسه گفت: در شهرداری حساب جداگانه ای برای پارکینگ بود و اکنون هم وجود دارد.

 سید علی حجازی یادآور شد:قبلا از این حساب برای معابر استفاده می کردیم اما شورا به ما اعلام کرد از این حساب فقط برای احداث پارکینگ استفاده شود.

 وی افزود :پس از سه سال پیگیری برای پل داراب از وزارت کشور 2 میلیارد تومان اعتبار گرفتیم.

 حجازی با اشاره به اینکه قبل از سفر حج، مکاتباتی با زندان داشتم مبنی بر اینکه به علت تخلیه نکردن زندان ، اجاره آن را پرداخت کنند، تصریح کرد: متعهد شدند تا پایان اسفند ، زندان را تخلیه کنند.

*وريجي: بسیج تابع گروه خاصی نیست

فرمانده سپاه ساری مهمان جلسه علنی شورای بود. سرهنگ وریجی گفت:فرمان حضرت امام در پنج آذر سال 58، در روند انقلاب تحولی به وجود آورد که امروز ثمره آن را شاهد هستیم.

 وی با بیان اینکه شاید تصور بر این بود که بسیج نیروی نظامی است ، تصریح کرد: اینگونه نبوده و بسیج تابع گروه خاصی نیست و اگر کسی چنین کاری انجام داد نباید به اسم بسیج گذاشت.

 وریجی با اشاره به اینکه بسیجی باید سیاست را بداند و آگاه به زمان باشد اما کار سیاسی نمی کند، اظهار داشت:اگر بسیجی غیرمنطقی حرف بزند قابل قبول نیست.

وی با بیان اینکه سلیقه های متفاوت بچه مذهبی ها نباید باعث ایجاد شکاف بین آنها شود، افزود:اگر نگرشی جدای از ولایت است کسی قبول ندارد اما اشکالی ندارد سلیقه های متفاوت کنار یکدیگر باشند.

فرمانده سپاه ساری ادامه داد: گرفتاری ما این است که بچه های مذهبی و متدین گاهی فاصله می گیرند و سود را دشمن و مخالفان می برند که باید این را حل کنیم.

 وی یادآور شد: نباید جوانان را از خودمان دور کنیم ، دنیا روی جوانان کار می کند.


  • چهارشنبه 30 فروردين 1391-0:0

    دلم واسه خودمو همشهريام ميسوزه كه انقده بدبختيم.

    • سه شنبه 8 آذر 1390-0:0

      به خدا مردمان ساری بعدا متوجه می شوند که شهرداری در این دوره از شورا چقدر کارهای زیر بنایی برای شهر ساری درست انجام داده.

      • حامد از ساریپاسخ به این دیدگاه 0 0
        سه شنبه 8 آذر 1390-0:0

        اگر نیک دقت کنیم .. و ... دارای پرونده کلان در شهرداری اند 1نفر اینها را جمع کنه.خدا به داد این ملت بدبخت ساری برسه اون از نمایندگان مجلس واین هم از اینها......

        • دوشنبه 7 آذر 1390-0:0

          آقای مهندس نقیبی باید از خودشان هم گلایه مند باشند که نسبت به انتخاب شهردار مناسب برای شهر بزرگ و مرکز استانی مثل ساری دقت می کردند. آنجا که نباید تسلیم فشارهای سیاسی می شدند به این فشارها که از عوامل مختلفی به شورا وارد شد تند دادند.
          تازه در میانه راه تعدادی از اعضاء شورا از لحاظ عفت عمومی پایشان را کج گذاشتند که بعد با اعمال نفوذ مسئله نادیده گرفته شد. نمیدانم چگونه است که نیروی انتظامی برای خلاف بیٍٔن این آقایان حتی پرونده هم تشکیل نمی دهد ولی یک شهروند بی کس و باعث را به چهار میخ می کشند.
          استانداری تا زمانی که این معاون عمرانی را دارد هیچ امتیازی را برای ساری قائل نخواهد بود و توی سر ساری خواهد زد. خاک بر سر همه ما که بیشرمانه به این همه ظلم لبخند می زنیم و شب را راحت می خوابیم.
          فکر می کنید با یک بار داد و بیداد راه انداختناعضاء شورا از حقوق شهروندان ساوری دفاع می شود؟ با این وضعیتی که استانداری برای شهر ساری به وجود آورده انتظار دارید معجزه ای اتفاق بیفتد؟
          مانع وصول طلب 12 میلیارد تومانی شهرداری از فروشگاه رفاه (امیرکلایی) آیا غیر از معاون عمرانی بابلی است؟


          ©2013 APG.ir